اینستاگرام ناخدای سفر را دنبال کنید

اینستاگرام ناخدای سفر را دنبال کنید

یکی از فواید عضویت در اینستاگرام /Instagram  اینست که تیم مجله گردشگری شرکت به صورت رایگان تجربه های خود را به صورت عکس و فیلم در اختیار کاربران قرار می دهند و به اینصورت کاربران می توانند با عجایت ، زیبایی ها و جاذبه های دنیای خود آشنا شوند .

و همچنین یکی دیگر از مزایای عضویت در پیج رسمی ناخدا اینست که ، ما در پیجمون علاوه بر درج اطلاعات ناب گردشگری برای فالورهامون ،  همیشه سورپرایزهایی داریم .

اونهایی که اهل سفر هستند می توانند با استفاده از تخفیف های ویژه مشترکینمون از جمله بلیط های تخفیف دار یا رایگان ،  رزرو هتل  رایگان ، تورهای لحظه آخری و یا از همه بهتر شرکت در قرعه کشی ها از همراهی ناخدا لذت ببرند.

در دنیای پیشرفته امروز که با تکنولوژی و فناوری همراه گردیده است، ناخدای سفر تخفیفات خود را از طریق شبکه های اجتماعی از جمله  تلگرام  و اینستا  اعلام می نمایند.

پس بهتر است مطالب شبکه های اجتماعی ناخدا را دنبال نمایید تا از تازه ترین و جدیدترین خبرها مطلع شوید و همچنین از سورپرایزهای ویژه ای که براتون ترتیب دادیم اسفاده کنید.

 

حرف آخر

به شما عزیزان توصیه می کنم با عضویت در پیج ناخدای سفر از شبکه اجتماعی اینستاگرام به جمع علاقمندان به سفر و گردشگری بپیوندید.

به جمع ما بپیوندید

اینستاگرام ناخدای سفر
اینستاگرام ناخدای سفر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.