بهترین مراکز خرید استانبول

بهترین مراکز خرید استانبول

بهترین مراکز خرید استانبول را بشناسید: 

مراکز خرید را می توان یک مفهوم بسیار جوان در ترکیه دانست ، زیرا تاریخ شروع به کار آنها به اواخر دهه 80 بر می گردد.

تقریباً در هر محله حداقل یک مرکز خرید وجود دارد. در این مطلب برخی از بزرگترین و جالبترین مراکز خرید استانبول را مشاهده خواهید کرد.

آنها عمدتا به منطقه تکسیم استانبول نزدیک هستند ، بنابراین با اتوبوس ، مترو یا تاکسی می توانید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید و بلک فرایدی بهترین فرصت خرید از این مراکز خرید است.

.

 

1- مرکز خرید استانبول مال Mall of Istanbul

استانبول مال از بزرگترین مراکز خرید ترکیه که در آن می توانید نمایندگی های انواع برند ها و مارک های دنیا و برند های ترک را ببینید. استانبول مال تقریبا 156 هزار متر مربع بوده و دارای 350 مغازه با ویترین های زیبا از جدیدترین و عجیب ترین طراحی های دنیاست. از برند های موجود در این فروشگاه می توان به   Koçtaş، Media Markt، ، Teknosa Mudo ، YKM و Zara اشاره کرد.

آدرس: Süleyman Demirel Bulvarı Mahmutbey/Başakşehir-Istanbul

تلفن: +904442664

وبسایت: http://www.mallofistanbul.com.tr

 

بهترین مراکز خرید استانبول-1
بهترین مراکز خرید استانبول-1

 

2- مرکز خرید ایستینیه پارک Istinye Park

اگر به دنبال جواهرات Louis Vuitton یا Tiffany هستید ، این مرکز خرید برای شماست. ایستینیه پارک واقع در منطقه Sarıyer است و بعد جدیدی را برای مفهوم خرید استانبول به ارمغان آورده است. با مساحت 242.000 متر مربع ، انواع فضای سبز ، بخش مد ، مرکز تفریحی بچه ها به مساحت 1.500 متر مربع ، کلوپ ورزشی و تفریحی Hillside ، Bazaar را ارائه می دهد. 

آدرس: İstinye Bayırı Cad. No: 73 Sarıyer-Istanbul

تلفن: +90(212)3455555

وبسایت: http://www.istinyepark.com/en

 

بهترین مراکز خرید استانبول-2
بهترین مراکز خرید استانبول-2

 

3- مرکز خرید زورلو Zorlu Center 

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید زورلو استانبول است ، این مرکز خرید با 180 مغازه مختلف و مدرن، یک هتل 5 ستاره، دفاتر و یک مرکز نشست لوکس و جدید به یکی از مراکز خرید محبوب استانبول تبدیل شده است.

جالب است بدانید که نخستین نمایندگی apple در ترکیه به نام مغازه  cube store که منحصرا برای نیویورک است در مرکز خرید زورلو قرار دارد.

آدرس: Levazim Mah. Koru Sok. No:2, 34340 Beşiktaş, Istanbul

وبسایت: www.zorlucenter.com.tr

بهترین مراکز خرید استانبول-3
بهترین مراکز خرید استانبول-3

 

4- مرکز خرید کانیون Kanyon Istanbul

در این مرکز خرید می توانید تجربه یک خرید خوب، هیجانی به یاد ماندنی و طعم یک غذای خوشمزه ترکی را یک جا با هم داشته باشید. می توانید با قیمت های مناسبی از بهترین مارک ها خرید کنید، اگر می خواهید خرید معقولانه و ارزان تری داشته باشید، ختما به این مرکز خرید ارزان بروید. کانیون 4 طبقه داشته و در لیست مراکز خرید محبوب استانبول ترکیه  قرار می گیرد.

آدرس: Büyükdere Caddesi No:185

وبسایت: http://www.kanyon.com.tr/#/en/homepage/

بهترین مراکز خرید استانبول-4
بهترین مراکز خرید استانبول-4

 

5- مرکز خرید پالادیوم Palladium  

مرکز خرید پالادیوم را می توان از مراکز خرید جدید استانبول با 190 فروشگاه مختلف دانست، در این مرکز خرید می توانید نیاز تمام افراد خانواده را یکجا تامین کنید.

پالادیوم استانبول در منطقه آسیایی استانبول قرار گرفته است و بهترین را ه برای رسیدن به این مرکز خرید محبوب ترکیه ای استفاده قطار زیر زمینی است. تنها کافیست به ایستگاه کاباتاش رفته و از آنجا با کشتی های مسافربری به کادیکوی بروید تا در آنجا با اتوبوس و یا تاکسی به راحتی به پالادیوم برسید.

آدرس: Barbaros, Halk Cd. 8-B, 34746 Ataşehir/İstanbul, Turkey 

تلفن: +902166631500

وبسایت: http://www.palladiumatasehir.com.tr/

 

بهترین مراکز خرید استانبول-5
بهترین مراکز خرید استانبول-5

 

6- مرکز خرید فروم Forum Istanbul

مرکز خرید Forum استانبول یکی از بزرگترین مراکز خرید در اروپا است. در زمینی به مساحت 495،000 متر مربع (592015 متری مربع) در مرکز منطقه Bayrampaşa ساخته شده ، مرکز خرید Forum استانبول محل استقرار نام های تجاری عمده ای از جمله Bimex ، Saturn ، Teknosa و Tepe Home است.

 

آدرس: Kocatepe Mahallesi,Paşa Caddesi, Bayrampasa – Istanbul

وبسایت: http://www.forumistanbul.com.tr

بهترین مراکز خرید استانبول-6
بهترین مراکز خرید استانبول-6

 

7- مرکز خرید جواهر  Istanbul Cevahir

مرکز خرید استانبول Cevahir بزرگترین مرکز خرید در اروپا و دومین مرکز خرید بزرگ در جهان است. مرکز خرید Cevahir در ضلع اروپایی استانبول در شیشلی واقع شده است.

شما می توانید با حمل و نقل عمومی به راحتی از همه جا به مرکز خرید برسید. بازدید کننده هایی که با مترو می آیند ، مستقیماً به Cevahir می روند. 

آدرس: Büyükdere Cad. No: 22 34400 Şişli-Istanbul

تلفن: +90 (212) 368 6900

وبسایت: http://www.istanbulcevahir.com

بهترین مراکز خرید استانبول-7
بهترین مراکز خرید استانبول-7

 

8- مرکز خرید مگا اوت لت ونیزیا Venice Mega Mall Outlet

تصورش را بکنید. سوار بر گندولاهای ونیزی، بر روی آب، در میان خیابان‌ها و مغازه‌هایی با معماری به سبک ایتالیایی حرکت می‌کنید. هر کجا به مغازه برند دلخواهتان رسیدید، از قایق کوچک پیاده می‌شوید و وسیله مورد نظرتان را با بهترین قیمت خریداری می‌کنید. اینجا ونیز نیست.

مرکز خرید اوت لت ونیزیا در استانبول است که به سبک ونیزی ساخته شده است تا لذت خریدتان را دو چندان کند. حتی میدان سن مارکوی ایتالیا را نیز در مگا اوت‌ لت ونیزیا بازسازی کرده‌اند تا این مجموعه یکی از بهترین مراکز خرید استانبول باشد.

آدرس: Karadeniz, Eski Edirne Asf. No:408, 34250 Gaziosmanpaşa/İstanbul, Turkey

تلفن: +902126188101

وبسایت: http://veneziamegaoutlet.com/en-US

بهترین مراکز خرید استانبول-8
بهترین مراکز خرید استانبول-8

 

9-  مرکز خرید آکوا فلوریا Aqua Florya Shopping Mall

آکوا فلوریا مجموعه ای شکیل در کنار ساحل و در نزدیکی فرودگاه است که مجموعه‌ مطلوبی از برندهای روز دنیا و فود کورتی با ویوی فوق العاده را در خود دارد. این مجموعه گرچه با مرکز شهر فاصله زیادی دارد، اما یکی از بهترین ها محسوب می شود و بنابراین ارزش آن را دارد که در روز رفت به استانبول یا روز برگشت سری هم به این مرکز خرید بزنید.

آکوا فلوریا در کل ۴۵.۰۰۰ متر مربع وسعت دارد که در آن آمفی تئاتری روباز با گنجایش ۹۰۰ نفر، ۱۱ سالن سینما با گنجایش ۱۲۸۰ نفر، فضایی برای پیاده روی با مساحت ۵۲.۰۰۰ متر مربع و در نهایت فضایی اختصاصی جهت خرید با وسعت ۱۳.۰۰۰ متر مربع وجود دارد. 

آدرس: Şenlikköy, Yeşilköy Halkalı Cd. No:93, 34153 Bakırköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +902125745900

وبسایت: https://www.aquaflorya.com/en/

بهترین مراکز خرید استانبول-9
بهترین مراکز خرید استانبول-9

 

10 – مرکز خرید آکمرکز Akmerkez Shopping Mall

مرکز خرید آکمرکز یکی از بهترین و شکیل ترین مراکز خرید استانبول است که ماهانه نزدیک ۱ تا ۱.۵ میلیون بازدیدکننده دارد.

آکمرکز افتخارات جهانی زیادی کسب کرده است و هنگامی که به کارنامه این مرکز خرید نگاه می کنیم، جایزه بهترین مرکز خرید اروپا در سال ۱۹۹۵، بهترین مرکز خرید دنیا در سال ۱۹۹۶ و بهترین طراحی داخلی سازه در سال ۲۰۱۰ را می بینیم. جالب است بدانید که هیچ مرکز خریدی این دو جایزه را با هم دریافت نکرده است. 

آدرس: Kültür, Nispetiye Cd No:56, 34340 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

تلفن: +902122820170

بهترین مراکز خرید استانبول-10
بهترین مراکز خرید استانبول-10

 

حرف آخر

خرید در استانبول، یکی از تجربه‌های جذابی است که هرگز نباید از دست بدهید. کشور ترکیه، مراکز خرید متعددی دارد که در سفر به استانبول حتما باید برای سر زدن به آن‌ها وقت بگذارید.

برای داشتن سفری ارزان به استانبول می توانید با تیم رزرواسیون ناخداسفر تماس بگیرید !

88984780 – 021