تور استانبول نوروز 1403

تور استانبول نوروز 1403

نوروزی دل انگیز را تجربه کنید

تعطیلات نوروز زمان مناسبی برای سفر و گردشگری است، آژانس مسافرتی ناخدای سفر، مانند هر سال برگزار کننده و مجری تورهای نوروزی ارزان با کیفیت به سراسر نقاط جهان است.
تور های نوروزی با تنوعی بالا شامل تورهای اقتصادی و لوکس به سراسر جهان است که به صورت پکیج تور و یا رزرو همزمان بلیط هواپیما و هتل و خدمات مسافرتی قابل ارائه میباشد.

تور استانبول آژانس چهارفصل با تمامی پروازهای داخلی ایران ایر، ماهان، قشم اير، آسمان و همچنین پروازهای ترك تركيش، اطلس جت و غیره برگزار می گردد.

کشور ترکیه از محبوب ترین مقاصد گردشگری ما ایرانیان بشمار می آید که تقریبا همگان با آن آشنا شده اند. اما پیشنهاد ناخدای سفر به تمامی کسانی که تا کنون به ترکیه سفر نکرده اند و همچنین افرادی که بارها مسافر این کشور بوده اند، سفری متفاوت با تور استانبول نوروز 97 است. چرا که مردم ترکیه نیز همانند ایرانیان عید نوروز را گرامی داشته و به برگزاری مراسم و جشن های نوروزی جذاب می پردازند که شرکت در آن ها برای عده بسیاری هیجان انگیز و لذت بخش است.

از جمله جشنواره هایی که در فصل بهار در استانبول برگزار می شود می توان جشنواره بین المللی فیلم استانبول، جشنواره لاله، جشنواره بین المللی تئاتر استانبول، جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی استانبول را نام برد.در تور استانبول نوروز 97 شما دیگر نگران حمل و نقل خود نخواهید بود زیرا سیستم حمل و نقل آن متشکل از اتوبوس، مترواتوبوسی، مترو، قطارهای حومهای، تراموا، ماشینهای کابلی، کشتی، کشتیهای تندرو، اتوبوس و تاکسی دریایی است که تنها کافیست برای تمام آنها یک نوع بلیت الکترونیکی به نام استانبول کارت بگیرید.قیمت تور خارجی و تور خارجی ارزان را نیز بررسی کنید. قسمت جالب اینجاست که در صورت اتمام تور استانبول نوروز 97 خود میتوانید استانبول کارت خود را به باجههای بلیت که در نزدیکی ایستگاههای حمل و نقل قرار دارند بدهید و وجه اولیه خود را دریافت نمایید. با تور استانبول نوروز 97 در می یابید که شهراستانبول تلفیقی از المانهای مذهبی، سنتی و توأمان با ظاهری به روز و شکیل است. استانبول دارای مساجد باشکوه ، تفریحات جالب، هتل ها و …می باشد، که تور استانبول نوروز 1403 این فرصت را به شما می دهد با آنها آشنا شوید.