تور تایلند نوروز 1403

تور تایلند نوروز 1403

نوروزی با طراوت در تایلند

اگر قصد دارید نوروزی متفاوت و با طراوت را سپری کنید ما به شما تور نوروزی تایلند را پیشنهاد میکنم تایلند به کشور شادی ها و لبخند ها مشهور است و شما در کنار تفریحات مختلف در این کشور میتوانید از تاریخ و فرهنگ این کشور نیز لذت ببرید جالب است بدانید در این کشور مذهب های مختلفی وجود دارد اما همه آنها در کنار هم زندگی میکنند و به یکدیگر احترام میگذارند از طرفی دیگر آب و هوای این کشور نیز برای سفر نوروزی بسیار مناسب بوده و میتواند در کنار هزینه های مناسب برای شما و خانواده عزیزتان یک سفر نوروزی به یاد ماندنی و شیرین را رقم بزند.

کشور تایلند در جنوب شرقی آسیا و از شهر ها و جزایر بسیار بکر و زیبایی تشکیل شده . تور تایلند نوروز 1403 میتوان به طریق های زیر برگزار کرد :

تور ۷ شب بانکوک . شهر بانکوک به شهر معابد معروف میباشد .در این شهر میتوانید از بزرگ ترین و زیبا ترین مجسمه بودا دیدن کنید . خرید در بانکوک بسیار مناسب و ارزان می باشد در تور نوروز 1403 با ما هم سفر باشید .

تور ۷ شب نوروز 1403 پاتایا :پاتایا شهری ساحلی و بسیار زیبا ودیدنی میباشد سفر به پاتایا باعث میشود تا خاطرات خوبی در ذهن شما نقش ببندد با خرید تور نوروز 1403 پاتایا به پارک سنگی و آکواریم این شهر رفته و از تفریحات آبی و ساحل آن لذت ببرید . در تور نوروز ۹۷ با ما همسفر باشید .

تور ۷ شب نوروز ۹۷ پوکت : یکی از جزایر بسیار زیبا و جذاب تایلند پوکت نام دارد . در اطراف این شهر جزایر زیبایی وجود دارد که بر زیبایی این جزیره می افزاید . شما میتوانید با خرید تور نوروز 1403 در این شهر به آرامش دلخواه خود رسیده و با تفریحاتی مانند غواصی ، جت اسکی و قایق رانی در این شهر لذت ببرید . در ضمن مراسم فانتاسی شو نیز یکی از بهترین برنامه های این شهر میباشد . در تور نوروز 1403 پوکت با ما همسفر باشید.

تور ۷ شب نوروز 1403 سامویی : سامویی سومین جزیره تایلند میباشد که سواحلی بسیاز زیبا و آبهای بسیار شفافی دارد. در این جزیره درختان نارگیل بسیار و صخره های مرجانی زیبایی موجود میباشد . با سفر به جزیره سامویی در تور بهار 1403 از زیباییهای این جزیره لذت برده و از سرگرمیهای این جزیره بهره ببرید . در سامویی از مرکز تناسب اندام میتوانید استفاده کنید . مزرعه مارها و نمایش میمونها از جاهای دیدنی این جزیره زیبا میباشد . در تور نوروز 1403 با ما هم سفر باشید.

ناخدای سفر برگزار کننده تورهای خارجی،داخلی و نمایشگاهی نوروز 1403 را همراه شما و خانواده عزیزتان خواهد بود.