تور گوانگجو نوروز

  • کد تور: 97106
  • مدت: 7 - 9 شب + بیمه مسافرتی
  • تاریخ اولین برگزاری: 1402-03-25
  • خدمات تور: پرواز رفت و برگشت ماهان + ویزای گروهی + ترانسفر فرودگاهی + لیدر محلی ( انگلیسی زبان ) + گشت شهری همراه با کروز در رودخانه به همراه ناهار + بازدید از معبد
  • مشاهد پکیج (تور گوانگجو): دانلود
  • رزرو این تور

تور گوانگجو نوروز 97

تور گوانگجو نوروزی با 7 یا 9 شب اقامت در بهترین هتل های  5 ستاره لوکس پذیرای مسافران عزیز ناخدای سفر میباشد. پرواز (ماهان) سفر خوبی را برای شما رقم خواهند زد .
خدمات ویژه ناخدای سفر :  پرواز رفت و برگشت ماهان + ویزای گروهی + ترانسفر فرودگاهی + لیدر محلی ( انگلیسی زبان ) + گشت شهری همراه با کروز در رودخانه به همراه ناهار + بازدید از معبد


تور گوانگجو نوروز
تور گوانگجو نوروز

گوانگجو یکی از سرسبزترین مناطق زمین و سومین شهر بزرگ چین بعد از پکن و شانگهای است که آن را به نام کانتون هم می‌شناسند. این شهر در چین و در سراسر دنیا به خاطر غذاهای خوشمزه و نمایشگاه‌های تجاری‌اش مشهور است. گوانگجو قطب تجارت و اقتصاد و پایگاه بازرگانان جهان است و هر سال کلی تاجر ریز و درشت به آن سرازیر می‌شوند تا در بزرگترین نمایشگاه تجاری چین یعنی نمایشگاه کانتون شرکت کنند.

اینجا مثل خیلی از شهرهای آسیایی سنت و تجدد را در کنار هم دارد: آسمان‌خراش‌های عظیم کنار خانه‌های کوچک و مراکز خرید مدرن کنار بازارهای خیابانی. البته چیزهایی جذاب‌تر از تجارت هم در این شهر پیدا می‌کنید: دیدنی‌های تاریخی مثل معابد بودایی و موزه تمدن آسیایی، جنگل‌های سبز و انبوه مثل دافوشان و آشپزی معروف کانتونی. چه برای کار به گوانگجو سفر ‌کنید و چه تفریح، این شهر حسابی سرگرم‌تان خواهد کرد.

جاذبه های گردشگری گوانگو:

  1. برج کانتون (tower canton)
  2. تالار موسیقی زینگ های
  3. خانه اپرای گوانجو
  4. منطقه تفریحی چایم لانگ
  5. کلیسای جامع قلب مقدس
  6. موزه هنر عامه گوانگ دانگ
  7. باغ گیاه شناسی جنوب چین
  8. پارک ون هوآ
  9. پارک سافاری زیانگ جیانگ
  10. بهشت چایم لانگ
  11. کوه بایون
  12. باغ یونتای
  13. منطقه مشاهده غروب خورشید
  14. صخره های زنگسان
  15. جزیره ارشا
  16. جزیره شامیان






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.