تور کوش آداسی

  • کد تور: 1402-1013
  • مدت: 6 شب و 7 روز + بیمه مسافرتی
  • تاریخ اولین برگزاری: 1402-12-29
  • تاریخ آخرین برگزاری: 1403-01-17
  • خدمات تور: 6 شب اقامت در هتل انتخابی-بلیط رفت و برگشت پرواز ایران ایر (ازمیر) / ترکیش+ ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی +گشت شهری همراه با تور خرید
  • مشاهده پکیج (نرخ ویژه شهریور): دانلود
  • رزرو این تور

تور کوش آداسی

یکی از شناخته شده ترین و زیباترین قطب‌های گردشگری ترکیه شهر پرطرفدار خوش آداسی میباشد.
که وجود سواحل و رستوران های فوق العاده و غذاهای لذیذ آن همه ساله باعث جذب توریست ها و گردشگران مختلفی به این منطقه می شود بسیاری از گردشگران تور کوش آداسی را برای سفر خود انتخاب میکنند که یکی از بهترین گزینه های سفر می باشد و باعث بهره مندی افراد از زیبایی‌ها و دریافت تجربیات منحصر به فرد خواهد شد.
کوش آداسی در لغت به معنای جزیره پرندگان و آن مهاجرت می کنند و این منطقه در نزدیکی جزیره یونانی به نام ساموس وجود دارد و یکی از دلایل جذب توریست ها به پیش همین موضوع می باشد در صورتی که در فصل پاییز در فصل بهار یا تابستان با تور کوش آداسی سفر کنید می توان با قایق های موتوری به این جزیره یونانی رفته و آن را از نزدیک تماشا کنید.
در واقع یکی از بهترین گزینه ها ی مسافرت هیجان انگیز تور کوش آداسی می باشد که به دلیل زیبایی های بکر سفری به یادماندنی برای شما خواهد بود با توجه به اینکه این بندر است از نظر اقتصادی و گردشگری در ترکیه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد بنابراین برای این کشور بسیار با ارزش است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران واحد فروش ناخدای سفر تماس حاصل نمائید

021-88984780 

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی

کوش آداسی کجاست؟

کوش آداسی از شهرهای توریستی کشور ترکیه بشمار  می آید و بیشتر درآمد این شهر از راه صنعت توریسم می باشد. یکی از خصوصیات کوش آداسی این است که هوای آن کاملا مدیترانه ای بوده و تابستان های آن گرم و زمستان های نسبتا سرد است. بهترین زمان برای سفر به این ساحل زیبا و بکر اواخر بهار تا اواخر تابستان می باشد.

کوش آداسی کجاست؟

کوش‌آداسی با دیدنی‌های تاریخی، سواحل زیبا و جنگل‌های کاج کناره‌ی دریا، برای ترک‌ها و گردشگران مکانی تفریحی به حساب می‌آید و در تمامی فواصل توریست های زیادی را به خود جذب میکند.

جاذبه های گردشگری کوش آداسی

1.بنادر قایق های تفریحی کوش آداسی Kusadasi Cruise Port
2.جزیره کبوتر Pigeon Island
3.کاروانسرای محمد پاشا Mohammed Pasha
4.گوورجین آداسی Guverjin Adasi Kusdasi
5.غار سیر تلائینی Cave Sir Telaiiini
6.پارک ملی بیوک مندرس Biok Mondares
7.کاروانسرای تاریخی کوش آداسی Kusadasi Inn
8.غار کاراجا Karaja Cave Town

تور لحظه آخری کوش آداسی هتل آکوا فانتزی

تور لحظه آخری یا تورهای دقیقه نودی برای اکثر مردم شناخته شده می باشد و این تورها به دلیل تکمیل نشدن سهمیه رزرو شده آژانس های هواپیمایی به مدت یک روز یا چند ساعت قبل از پرواز با تخفیفات ویژه ارائه می شود.
کیفیت خدمات در این تورها تفاوتی با سایر افراد ندارد و تنها به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت پرواز این تورها با تخفیف های بالاتری ارائه داده می شود.
این تور نیاز به تهیه ویزا ندارد. در زمانی که ظرفیت تورهای لحظه آخری محدود می باشد،به منظور دریافت این تورها باید به صورت مداوم وب سایت ها را بررسی نمایید تا از تخفیفات تورها مطلع شوید.
یکی از بهترین هتل های کوش آداسی هتل آکوا فانتزی می باشد که یک هتل پنج ستاره می باشد. ابن هتل در مجاورت ساحل pamucake واقع شده و در اطراف آن درختان کاج وجود دارد.

تور لحظه آخری کوش آداسی هتل آکوا فانتزی
این هتل دارای معماری بسیار زیبایی می باشند و از طراحی لوکس و مدرن در فضای داخلی آن استفاده شده است، در این هتل جذاب یکی از بزرگترین پارک های آبی شهر واقع شده است. از امکانات هتل آکوا فانتزی می توان به موارد زیر اشاره کرد.
فضای سبز، جکوزی، خدمات ماساژ، اسنپ بار، اجاره خودرو، ترانسفر فرودگاه، لاندری، صرافی، فروشگاه، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، سالن ارایشی، کتابخانه، حمام ترکی، اتاق های غیر سیگاری، اتاق های خانوادگی، خدمات مخصوص افراد معلول، اتاق های وی آی پی، اتاق چمدان، نظافت اتاق ها، دستگاه خودپرداز، پذیرش شبانه روزی، سالن جلسه، سالن کنفرانس، صندوق امانات، آسانسور.
همچنین در فصل های مختلف دارای استخر های سرپوشیده و روباز می باشد که این استخر ها برای بزرگسالان و کودکان به صورت مجزا می باشد و این افراد می‌توانند برای لذت بخشی ساعاتی را در این استخر بگذرانند، افرادی که به فعالیت های ورزشی علاقه مند می باشند، می توانند از امکاناتی مانند زمین تنیس، سالن بدنسازی، بیلیارد، ورزش های آبی، قایقرانی، زمین گلف بولینگ، پینگ پنگ، اتاق بازی و زمین بازی استفاده کنند.
دراین هتل به منظور جذب گردشگران بیشتر، تمامی کارکنان به زبانهای فرانسوی، آلمانی، انگلیسی مسلط می باشند و علاوه بر این غذا های متنوع محلی و بین المللی در رستوران و کافی شاپ مختلف این هتل لوکس سرو می شود، همچنین نوشیدنی های گرم و سرد نیز در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

از رستوران های هتل آکوا فانتزی می توان موارد زیر را نام برد.

۱- دونر کباب

این رستوران انواع غذاها را با طعمی متفاوت از جمله کباب های ترکی برای مهمانان سرو می کند.

۲- ‏گپتینز گریل

در این رستوران غذاهای گریل شده و باربیکیو می شود.

۳- پیترا پاروتز

در این رستوران پیتزا هایی سرو می شود که دارای طعم متفاوتی می باشد.

۴-ماندارین گورنت

غذاهای عجیب آسیایی در این رستوران سرو می شود.
علاوه بر رستوران های ویژه این هتل معروف، وجود پارک آبی بسیار بزرگ در این هتل باعث شهرت بیشتر آن شده است و اهمیت این پارک آبی به اندازه ای می باشد که حتی مسافرانی که در هتل های دیگر اقامت دارند با پرداخت هزینه می توانند از این پارک آبی بهره ببرند، این پارک آبی دارای ۲۶ سرسره های آبی با تنوع زیاد می باشد که باعث هیجان بزرگسالان و کودکان خواهد شد.
۸۲۴ اتاق گوناگون برای اقامت گردشگران در هتل آکوا فانتزی در نظر گرفته شده است، که این اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، سشوار، صندلی نشیمن، تلویزیون، یخچال، حمام اختصاصی، لوازم آرایشی-بهداشتی، اینترنت رایگان، مبل و تلفن می باشد.
از این اتاق ها می توان اتاق دبل کویین، اتاق های کلاب، اتاق های سوپریور، اتاق های فامیلی، سوئیت های فامیلی، سوئیت های سوپریور فامیلی؛ سوئیت های ماه عسل و سوئیت‌های کینگ را نام برد، اما ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می باشد و ساعت ۱۴ ورود به اتاق ها و ساعت ۱۲ زمان تحویل آن می باشد.

تور کوش آداسی هتل پاین بی

یکی از بهترین شهرهای ساحلی ترکیه کوش‌آداسی می باشد که سالانه گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان به آن سفر می‌کند و با توجه به طرفداران زیادی که دارد، برای گردشگران خدمات عالی در نظر می‌گیرد.
از این خدمات می‌توان وجود هتل ها و اقامت های لوکس را نام برد و یکی از بهترین هتل های کوش آداسی هتل پاین لی می باشد، که این هتل در نزدیکی خلیجCamlimani در یکی از بهترین مناطق شهر واقع شده است و در چند سال گذشته به طور کامل بازسازی شده، این هتل دارای ۶۴۱ اتاق می باشد که از این اتاق ها می توان اتاق کلاب، اتاق استاندارد، اتاق خانوادگی سوئیت کینگ و سوئیت دلوکس را نام برد.

تور کوش آداسی هتل پاین بی
از امکانات این هتل ۵ ستاره می توان ساحل اختصاصی پارک آبی، استخر مخصوص، استخر سرپوشیده و سرباز، انواع رستوران و چشم انداز زیبا از منظره باغ و دریا، سالن ورزشی بدنسازی، پارکینگ، اینترنت رایگان را می توان نام برد، علاوه بر این نزدیک به هتل پاین بی، جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که از این جاذبه های گردشگری می توان قلعه کوش‌آداسی، بازار بزرگ، خانه مریم مقدس، ساحل لیدیز، خانه مریم،ویرانه های افسوس، عبادتگاه آرتمیس و زمین گلف بین المللی را نام برد.
این هتل فاصله زیادی با فرودگاه بین المللی ندارد اما برای سفر به کوش آداسی ابتدا باید به ازمیر رفته و سپس به کوش آداسی برسید. فاصله شهر ازمیر تا فرودگاه ۴۰ کیلومتر می باشد و حدود ۴۵ دقیقه فاصله تا فرودگاه بین المللی دارد.

بهترین زمان سفر به کوش آداسی

بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی بستگی به ترجیحات شخصی شما و نیازهای سفرتان دارد. اما در حالت کلی، کوش آداسی در طول سال یک مقصد جذاب است و در تمام فصول سال با تجربه‌های فوق‌العاده ارائه می‌شود.
در زمستان (دسامبر تا فوریه)، کوش آداسی جذابیت خاص خود را با آب و هوای معتدل و جاذبه‌های گردشگری خود از جمله بازارهای زمستانی و معابد تاریخی از خود نشان می‌دهد. این فصل نیز برای کسانی که به مناظر زمستانی علاقه‌مندند، جالب است.
در فصل بهار (مارس تا مه)، هوا در کوش آداسی گرمتر می‌شود و نماهای طبیعی آن، شامل جنگل‌های گرین و گل‌های بهاری برافروخته، فوق‌العاده زیبا می‌شوند. این فصل برای طرفداران طبیعت و تمشک‌های فراوان مزیت دارد.

بهترین زمان سفر به کوش آداسیدر تابستان (ژوئن تا سپتامبر)، کوش آداسی با آب و هوای خنک و ساحل‌های زیبا معروف است. در این فصل، شما می‌توانید از آب‌وهوای گرمتر لذت ببرید و به فعالیت‌های آبی مانند شنا، غواصی و تفریحات ساحلی بپردازید.
در پاییز (اکتبر و نوامبر)، هوای خنک و آرام کوش آداسی فضایی آرام و دلپذیر را ایجاد می‌کند. این فصل برای کسانی که از اجتماعات کمتر و آرامش بیشتر لذت می‌برند، مناسب است.
با توجه به ترجیحات شما و نیازهای سفرتان، می‌توانید بهترین زمان را انتخاب کنید. همچنین، در نظر داشته باشید که در اوج فصل‌های تعطیلات، قیمت‌ها معمولاً بالاتر و پربودجه‌تر خواهند بود.

قیمت تور کوش آداسی

عوامل مختلفی بر قیمت تور کوش آداسی تأثیر گذار می باشد که از این عوامل می توان قیمت بلیط هواپیما، قیمت هتل رزرو شده، تعداد روزهای اقامت، مدت تور وفصلی که در آن به این مقصد سفر می‌کنید را در نظر بگیرید و تمام این عوامل باعث ایجاد تغییرات قیمت تور خواهد شد.

قیمت تور کوش آداسی
اما مطلبی که باید در نظر بگیرید این است که همیشه ارزانترین قیمت تور، دلیل بر بهتر بودن آن نیست و باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. در صورتی که خدمات با بالاترین کیفیت و قیمت های پایینی ارائه شود، باعث لذت بیشتری برای مسافران خواهد شد، قیمت های متنوعی برای تور کوشی آداسی مطرح می‌شود که شما با توجه به بودجه مورد نظرتان می توانید قیمت تور کوش آداسی را با توجه به نوع نوع هتل و امکانات ارائه شده انتخاب کنید.

آیا شرایط استفاده از تور ارزان و لحظه آخری کوش آداسی را دارید؟

 عموماً تورهای ارزان قیمت و لحظه آخری به معنی پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه برای رزرو آخرین لحظه و خالی کردن جاهای خالی در تورها است.
در برخی موارد، شرکت‌ ناخدا سفر ممکن است پیشنهادات ویژه و تخفیف‌هایی را برای تورهای کوش آداسی در زمانهای خاصی ارائه کند، مثل تورهای آخر هفته، تورهای زمستانی یا تورهای خارج از فصل تعطیلات.
همچنین، در صورتی که در آخرین لحظه برنامه سفر کوش آداسی داشته باشید، ممکن است بتوانید تخفیف‌های منحصر به فرد را برای رزرو تورها، بلیط هواپیما و اقامتگاه‌ها بهره‌مند شوید.

آیا شرایط استفاده از تور ارزان و لحظه آخری کوش آداسی را دارید؟

بهترین راه برای کسب اطلاعات دقیق در مورد شرایط استفاده از تورهای ارزان و لحظه آخری کوش آداسی، مراجعه به آژانس‌ مسافرتی ناخدا سفر و وب‌ سایت‌ مربوطه است.

تور لوکس کوش آداسی

تورهای لوکس کوش آداسی اغلب شامل بسته‌های تفریحی و خدمات برتری است که به مسافران ارائه می‌شود. این تورها عموماً شامل اقامت در هتل‌های لوکس، خدمات شخصی‌سازی شده، ترانسفر رفت و برگشت با وسایل نقلیه مدرن، تجربه‌های خاص مانند بازدید از جاذبه‌های گردشگری معروف، استفاده از سرویس‌های اسپا و آبگرم، رستوران‌های با منوی متنوع و برنامه‌های تفریحی ورزشی می‌باشند.

تور لوکس کوش آداسی

مطمئن شوید که اطلاعات مربوط به تور لوکس کوش آداسی شامل اقامت، خدمات، ترانسفر، تورهای بازدید از جاذبه‌های محلی، تغذیه و سایر فعالیت‌های در نظر گرفته شده را به دقت بررسی کنید تا با نیازها و ترجیحات شخصی خود همخوانی داشته باشد. همچنین، ممکن است هزینه‌های تورهای لوکس بالاتر از تورهای معمولی باشند، بنابراین در نظر داشته باشید که بودجه خود را براساس این فاکتور تعیین کنید.

ارزان ترین زمان سفر به کوش آداسی

ارزان‌ ترین زمان سفر به کوش آداسی معمولاً در فصل پاییز (اکتبر و نوامبر) و بهار (آوریل و مه) است.
در این ماه‌ها، اغلب تورها و پروازها قیمت‌های مناسب‌تری دارند و همچنین تعداد گردشگران کمتر است.
این فصول بین فصل‌های تعطیلات تابستانی و زمستانی قرار دارند، بنابراین شما می‌توانید از تخفیف‌ها و قیمت‌های مناسبتری برای بلیط هواپیما، هتل و تورها بهره‌برداری کنید.
به علاوه، می‌توانید در طول هفته‌های غیر تعطیل نیز قیمت‌های مناسبتری برای سفر به کوش آداسی بیابید، زیرا در این روزها تقاضا کمتری وجود دارد. 

ارزان ترین زمان سفر به کوش آداسی

به هر حال، قیمت‌ها ممکن است بسته به شرایط بازار و عوامل دیگر متغیر باشند. 

راهنمای گرفتن ویزا برای سفر به کوش آداسی

برای سفر به کوش آداسی، که در ترکیه واقع شده است، شما به یک ویزا نیاز دارید، مگر اینکه شهروند یکی از کشورهایی باشید که با ترکیه توافقنامه ویزا برابری دارد و مستثنی شده اید. در ادامه، روند کلی برای گرفتن ویزای توریستی به ترکیه را توضیح خواهیم داد.
لازم به ذکر است که اطلاعات زیر ممکن است در آینده تغییر کنند و بهتر است قبل از هر گامی، به سفارت یا کنسولگری ترکیه در کشور خودتان مراجعه کنید و اطلاعات فعلی را بدست آورید.

۱- انتخاب نوع ویزا

برای سفر توریستی به کوش آداسی، شما باید برای خود ویزای توریستی درخواست کنید.

۲- جمع‌آوری مدارک

 مدارک معمولاً شامل موارد زیر است.

  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار با حداقل یک صفحه خالی برای ویزا.
  • فرم درخواست ویزا: شما باید فرم درخواست ویزا را تکمیل کنید و اطلاعات شخصی و مسافرتی خود را در آن وارد کنید.
  • عکس عکس پاسپورتی با مشخصات خاص به همراه فرم درخواست.
  • بلیط رفت و برگشت نیاز است تا بلیط هواپیما رفت و برگشت را ارائه کنید.
  • بیمه مسافرتی شما باید بیمه مسافرتی برای تاریخ سفر خود داشته باشید.

۳- مراجعه به سفارت یا کنسولگری ترکیه

 بعد از جمع‌آوری تمامی مدارک، شما باید به سفارت یا کنسولگری ترکیه در کشور خود مراجعه کنید. درخواست ویزا و مدارک مربوطه را تحویل داده و هزینه ویزا را پرداخت کنید.

۴- انتظار برای تصویب

 بعد از تحویل درخواست، مدارک و پرداخت هزینه، شما باید منتظر تصویب ویزا توسط مقامات ترکیه باشید. این فرایند ممکن است مدت زمانی طولانی یا کوتاه بسته به شرایط و تعداد درخواست‌ها باشد.

۵- دریافت ویزا

در صورت تصویب ویزا، شما باید به سفارت یا کنسولگری ترکیه برگردید و ویزای خود را دریافت کنید. در این مرحله، همچنین باید بررسی کنید که آیا اطلاعات و تاریخ‌ها در ویزا صحیح و مطابق با سفر شما هستند.
لطفاً توجه داشته باشید که این توضیحات فقط یک راهنما برای فرآیند عمومی گرفتن ویزا هستند. هر کشوری ممکن است الزامات و روند خاص خود را برای اخذ ویزا داشته باشد.
بهتر است قبل از آغاز فرآیند ویزاگیری، با سفارت یا کنسولگری ترکیه در کشور خودتان تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روز را بدست آورید.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.