تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

  • کد تور: 1402-1010
  • مدت: 3شب و4روز + بیمه مسافرتی
  • تاریخ اولین برگزاری: 1402-04-26
  • تاریخ آخرین برگزاری: 1402-06-12
  • خدمات تور: 3شب اقامت درهتل با صبحانه+پرواز رفت و برگشت هواپیما+ترانسفر +ویزا+بیمه+راهنما
  • نمایشگاه عرب هلث دبی: دانلود
  • رزرو این تور

عرب هلث

Arab Health Exhibition تور دبی در طول سفر مسافران در شهر لوکس دبی اقامت دارند . ناخدای سفر بهترین هتل های سه، چهار و پنج ستاره برای اقامت مسافران در تورهای انفرادی و گروهی در نظر گرفته است.

خدمات ویژه مسافران ناخدای سفر 3شب اقامت درهتل با صبحانه،پرواز رفت و برگشت ایران ایر،ترانسفر ویزا،بیمه وراهنما می باشد.

تاریخ برگذاری نمایشگاه: 10 الی 13بهمن 1402(30 ژانویه الی 2 فوریه 2024)

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی (عرب هلث) از 04 الی 7 بهمن 1400 در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار میگردد.
نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی بزرگترین نمایشگاه و کنگره در خاورمیانه و دومین نمایشگاه بزرگ پزشکی در جهان می باشد.
در حقیقت هیچ عرصه مهم دیگری برای بازار”تجهیزات و مراقبت های پزشکی” همچون این نمایشگاه در جهان وجود ندارد که بتوان هم در آن آموخت، هم سایر بازرگانان و فعالان را ملاقات کرد و هم به تجارت پرداخت.
بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند با پیشگامان این صنعت جهانی در سازمان های منطقه ای و بین المللی در طی بیش از چهار روز ملاقات کنند و از ارائه طیف گسترده ای از محصولات و خدمات به طور همزمان بهره ببرند.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی
نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

در دوره گذشته، بیش از ٤٠٠٠ تولید کننده، توزیع کننده و شرکت خدماتی مرتبط، نوین ترین فناوری ها، ابداعات شان و شیوه بهره برداری از آنها را در معرض نمایش گذاشتند.

از جمله محصولات و خدماتی که تولیدکنندگان و توزیع کنندگان در معرض نمایش قرار می دهند، می توان به  :

  • محصولات تجهیزات پزشکی
  • تجهیزات آزمایشگاهی
  • تجهیزات تشخیص طبی
  • فناوری های فیزیوتراپی و ارتوپدی
  • کالاها و لوازم مصرفی بیمارستان ها
  • محصولات و خدمات جراحی فناوری اطلاعات و ارتباطات در مراقبت های بهداشتی
  • مدیریت تسهیلات
  • خدمات پزشکی
  • رادیولوژی
  • خدمات مشاوره ای در مراقبت های بهداشتی اشاره کرد.

نمایشگاه عرب هلث دبی

در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی حدود ١٣٠٠٠ نماینده از سراسر جهان حضور دارند. سخنرانان بین المللی نیز در کنفرانس ها طیف گسترده ای از حوزه های پزشکی را پوشش می دهند.
بیش از ٤٠٠٠ شرکت در این نمایشگاه آخرین فن آوری های خود را برای شرکت کنندگان متخصص در این حوزه از ١٦٣ کشور دنیا به نمایش می گذارند.
هدف از این گردهمایی برگزاری جلساتی میان بازرگانان حوزه ی پزشکی و سلامت و مشتریان و برقراری ارتباط با همکاران و رقبای فعال است.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی
نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

آشنایی با نمایشگاه عرب هلث دبی

یکی از بزرگترین شهرهای کشور امارات متحده عربی شهر دبی می‌باشد، که این شهر دارای جمعیت ۳ میلیون نفری می‌باشد، که ۱۵ درصد این جمعیت را ساکنان بومی تشکیل می‌دهند و بقیه آن را مهاجران آسیایی تشکیل داده اند، اما این شهر از نظر جاذبه‌های دیدنی مشهور می‌باشد و فعالیت‌های تجاری در آن رونق بسیاری پیدا کرده است، به گونه‌ای که سالانه گردشگران زیادی از دورترین نقاط جهان به این شهر مسافرت می‌کنند.
بلندترین برج‌های جهان و بزرگ‌ترین مراکز خرید در این شهر واقع شده است، با اینکه وسعت آن در حدود ۳۵ کیلومتر می‌باشد، علاوه بر جاذبه‌های دیدنی که در این شهر وجود دارد، رویدادهای بین‌المللی زیادی نیز در این کشور برگزار می‌شود.
یکی از این رویدادها، نمایشگاه تجهیزات پزشکی یا نمایشگاه عرب هلث می‌باشد، که باعث جذب متخصصان و بازدید کنندگان زیادی به این نمایشگاه می‌شود.
این نمایشگاه در اوایل بازدیدکنندگان زیادی نداشته است، اما با تداوم این نمایشگاه‌ و برگزاری کارگاه‌های تخصصی و سمینارها در این نمایشگاه، باعث افزایش بازدید کنندگان شده است.
نمایشگاه عرب هلث دبی یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تجهیزات پزشکی در خاورمیانه می‌باشد که در این نمایشگاه انواع تجهیزات پزشکی به نمایش گذاشته می‌شود.

آشنایی با نمایشگاه عرب هلث دبی
این نمایشگاه نه تنها در سطح خاورمیانه بلکه در سطح جهان نیز یکی از نمونه‌ترین نمایشگاه‌های تجهیزات پزشکی می‌باشد ،که هر ساله به مدت ۴ روز در زمان مشخصی برپا می‌شود و در حدود ۱۰۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده و اطلاعات زیادی کسب می نمایند.
دراین نمایشگاه علاوه بر وجود تجهیزات پزشکی کنفرانس‌هایی برای بازدیدکنندگان برگزار می‌شود که در این کنفرانس‌ها، اطلاعاتی در مورد تجهیزات پزشکی تکنیک‌ها و مهارت‌ها ارائه داده می‌شود. در صورتی که علاقمند می‌باشید در این عرصه فعالیت تجاری داشته باشید، می‌توانید با شرکت در این نمایشگاه با فعالان و بازرگانان در این عرصه ملاقات داشته باشید.
این رویداد بین‌المللی از سال ۱۹۷۵ تاکنون هر ساله برگزار می‌شود و شهرت آن به اندازه‌ای می‌باشد که وزیران کشورهای امارات، فنلاند و نیجریه در آن حضور دارند.
آخرین زمانی که این نمایشگاه برگزار شد، در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ می‌باشد که در این نمایشگاه نوین‌ترین ابداعات و فناوری‌های مربوط به آن که در حدود ۴۰۰۰ نوع بوده است، به نمایش گذاشته شده، ۴۵ درصد بازدید کنندگان نمایشگاه نمایندگان دولتی و بیمارستان‌ها می‌باشند و ۳۵ درصد بازدید کنندگان را توزیع کننده‌ها و واسطه‌ها تشکیل می‌دهند.
در این رویداد بین‌المللی با افرادی که غرفه دارند معامله‌هایی در حدود ۲۵۰ هزار دلار تا یک میلیون دلار انجام می‌گیرد، که در مجموع باعث صورت گرفتن قراردادهای میلیونی می‌شود. اگر بخواهید از به روزترین اطلاعات در زمینه پزشکی آگاه شوید، بهتر است حتماً از این نمایشگاه دیدن نمایید.
در واقع وجود کنفرانس‌ها، در این نمایشگاه‌ها باعث افزایش جذب پژوهشگران و شرکت کنندگان در این نمایشگاه شده است، زیرا بسیاری از شرکت کنندگان در این نمایشگاه‌، به منظور افزایش اطلاعات و استفاده از این فناوری‌ها در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و با وجود این کنفرانس‌ها می‌توانند، اطلاعات مهمی را به دست آورند، همچنین در این نمایشگاه‌ها ملاقات با بازرگانان و عرضه کنندگان این تجهیزات پزشکی بسیار در ایجاد کسب و کار و پیشرفت آنها تاثیرگذار می‌باشد زیرا در این نمایشگاه‌ها، انواع تجهیزات مربوط به فیزیوتراپی، تجهیزات طبی پزشکی، تجهیزات مربوط به آزمایشگاه‌ها، مدیریت تسهیلات، تجهیزات مربوط به بیمارستان، خدمات مشاوره‌ای، تجهیزات رادیولوژی ارائه داده می‌شود و در صورتی که محصول جدیدی ابداع شده باشد، در این نمایشگاه بهترین موقعیت برای رونمایی از این محصولات می‌باشد و افرادی که قصد دارند، اقدام به کارآفرینی کنند با حضور در این نمایشگاه‌ها می‌توانند با مشورت شرکت کنندگان در این نمایشگاه‌ها، ایده‌های بیشتری دریافت کنند. در واقع هدف از این نمایشگاه‌ها موارد زیر می‌باشد

۱- با توجه به اینکه این نمایشگاه به صورت بین المللی و گسترده می‌باشد، بنابراین موقعیت مناسبی برای معرفی محصولات جدید می‌باشد.

۲- با توجه به حضور گسترده بازدیدکنندگان در این نمایشگاه‌، می‌توان با مشتریان ارتباط بهتری برقرار کرد و نیازهای آنها را تشخیص داد، بنابراین این نمایشگاه‌ها باعث می‌شود محصولاتی ابداع شود که بیشتر به آن نیاز می‌باشد.

۳- در زمینه تجهیزات پزشکی رقبای زیادی وجود دارد که در این نمایشگاه‌ها با این رقبا آشنا شده و از نظریات و برنامه‌ریزی‌های آنها در این زمینه آگاه خواهید شد.

۴- گاهی ممکن است فرد محصولی را بتواند اختراع کند، اما سرمایه اولیه برای اختراع این محصول در سطح گسترده وجود نداشته باشد، اما برگزاری این نمایشگاه باعث می‌شود که با افراد سرمایه‌گذار در این زمینه آشنا شوید و فعالیت صنعتی خود را گسترش دهید.

۵- مطمئناً تولید هر محصول نیاز به مواد خام اولیه دارد که ممکن است برای بعضی از افراد تامین این مواد خام با مشکل مواجه شود، اما این نمایشگاه موقعیت مناسبی برای افراد به منظور آشنایی با چگونگی تامین مواد خامی می باشد.

۶- تولید هر محصولی باید بر اساس برنامه‌ ریزی و میزان نیاز مردم باشد، بنابراین با شرکت در این نمایشگاه می‌توان تولید هر محصولی را بر اساس برنامه‌ریزی قبلی انجام داد.

۷- در این نمایشگاه‌ می‌توان با شرکت‌های همکار آشنایی بیشتری پیدا کردو این آشنایی در توسعه کسب و کار بسیار تاثیرگذار است.

۸- با توجه به حضور متخصصان و صاحب نظران در این نمایشگاه، می‌توان از نظرات آنها در این زمینه کمک گرفت و تعامل بیشتری با آنها داشته باشید.

۹- این نمایشگاه‌ها فرصت جدیدی برای دانش آموختگان و استعدادیابی می‌باشد.

۱۰- در این نمایشگاه‌ فرصتی برای تبلیغات تلویزیونی، اینترنتی، چاپی و محیطی ایجاد می‌شود.

پس چنانچه خواهان ملاقات با صاحب نظران و متخصصان تجهیزات پزشکی می‌باشید و یا می‌خواهید از تجهیزات پزشکی به روز و فناوری شده دیدن نمایید، بهتر است در این نمایشگاه که سالانه یک بار برگزار می‌شود، حضور پیدا کنید.
به منظور حضور در این نمایشگاه باید برای درخواست ویزای شهر دبی اقدام نمایید و این ویزا دارای اقامت کوتاه مدت می‌باشد که به منظور دریافت این ویزا بهتر است به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و اطلاعات دقیق را در این زمینه دریابید.

خدمات تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث دبی

نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث در شهر دبی برگزار می‌شود و چنانچه قصد بازدید از این نمایشگاه را دارید، ابتدا باید برای درخواست ویزا اقدام نمایید.  باید درخواست ویزای شما به گونه‌ای باشد که شرایط سفر در روزی که نمایشگاه برگزار می‌شود، برای شما فراهم باشد.
بدین منظور زودتر از موعد برقراری نمایشگاه برای درخواست ویزا اقدام نمایید، برای درخواست ویزا کافیست به آژانس مربوطه مراجعه کنید و مدارک لازم را ارائه دهید، در واقع چنانچه ۵ روز قبل از موعد نمایشگاه برای دریافت ویزا اقدام نمایید شرایط برای بازدید از نمایشگاه برای شما فراهم خواهد شد، زیرا وجود کارشناسان با تجربه در این آژانس باعث می‌شود که اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار داده و در پر کردن فرم درخواست به شما کمک کنند، که اطلاعات شما بدون هیچگونه نقصی وارد شود و برای دریافت ویزا با مشکل مواجه نشوید، در واقع این آژانس خدمات تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی را ارائه می‌دهد، که این تور دارای امکانات ویژه‌ای برای مسافران می‌باشد و در طول سفر هیچگونه مشکلی برای مسافران پیش نخواهد آمد.
برای دریافت ویزا نیاز به یک قطعه عکس، پاسپورت با اعتبار ۷ ماهه و مدارک هویتی می‌باشد، این مدارک را به آژانس تحویل داده تا کارهای مربوط به اخذ ویزا را انجام دهند.
پکیج‌هایی که توسط این آژانس مسافرتی ارائه داده می‌شود هتل‌هایی که در آن وجود دارد، در نزدیکی نمایشگاه تجهیزات پزشکی می‌باشد که رفت و آمد از این هتل‌ها به نمایشگاه برای شما راحت‌تر صورت گیرد و دسترسی راحت‌تری به نمایشگاه داشته باشید.
در واقع این هتل‌ها در نزدیکی وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو می‌باشد، که رفت و آمد را برای شما راحت و آسان می‌کند، اما چنان چه هتل‌های موجود در پکیج مورد قبول شما نیست، کافیست با آژانس مربوطه تماس بگیرید، تا امکان اقامت را در هتل مد نظر شما برای شما فراهم کند. در واقع از خدمات مربوط به این تورهای نمایشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- بلیط رفت و برگشت به شهر دبی با پرواز دلخواه شما

۲- بیمه مسافرتی که این بیمه باعث پوشش دادن تمامی هزینه‌های مربوط به تامین درمان و سوانح و حوادث می‌باشد، بنابراین تهیه این بیمه الزامی می‌باشد.

۳- ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی

۴- ترانسفر رفت و برگشت نمایشگاه تجهیزات

خدمات تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث دبی

۵- با توجه به اینکه مردم شهر دبی به زبان عربی صحبت می‌کنند راهنمای زبان فارسی برای شما وجود دارد.

همانگونه که مشاهده کردید برای دریافت ویزا لازم نیست، نگرانی داشته باشید زیرا مراجعه به آژانس مربوطه باعث آسان شدن کار شما می‌شود، تنها لازم است مدارک مربوطه را ارائه دهید و با اطلاعاتی که کارشناسان در اختیار شما قرار می‌دهند، برای دریافت ویزا اقدام نمایید و در زمان موعود در نمایشگاه حضور داشته باشید.
خدمات تور آژانس به گونه‌ای می‌باشد که تمامی امکانات برای شما به خوبی فراهم می‌باشد و در شهر دبی دغدغه‌ای جز نمایشگاه نداشته باشید و با خیال راحت از تجهیزات پزشکی دیدن نمایید و در صورت علاقه، در کنفرانس‌ها و سمینارهای برگزاری در نمایشگاه حضور پیدا کنید.
اما باید بدانید که از تمکن مالی لازم در این زمینه برخوردار باشید، حداقل تمکن مالی برای دریافت این ویزا ۷۰ هزار دلار می‌باشد، ارائه مدارک تمکن مالی، اثبات از عهده برآمدن هزینه‌ها در شهر دبی می‌باشد.

موضوعات و هدف از نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

هدف از نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی همانطور که نامش نشان می‌دهد، نمایش و به نمایش گذاشتن تجهیزات پزشکی است که در حوزه بهداشت و درمان استفاده می‌شوند.
این نمایشگاه‌ها همچنین به‌عنوان فرصتی برای شرکت‌ها، تولیدکنندگان، و تجار حوزه پزشکی برای نمایش و معرفی محصولات و خدمات خود به بازارها و مشتریان جهانی و منطقه‌ای خدمت می‌کنند.
موضوعات مورد نمایش در اینگونه نمایشگاه‌ها به مجموعه‌ای از زمینه‌های مختلف مرتبط با صنعت پزشکی اشاره می‌کند، این موضوعات شامل اما محدود به موارد زیر می‌شود.

۱- تجهیزات پزشکی

 نمایشگاه‌های تجهیزات پزشکی محلی و بین‌المللی، تجهیزات پزشکی مختلف را از جمله ابزارها، دستگاه‌ها، ماشین‌آلات و دستگاه‌های پزشکی پیشرفته به نمایش می‌گذارند.

۲- تکنولوژی پزشکی

 نمایشگاه‌های تکنولوژی پزشکی اخیرترین پیشرفت‌ها و نوآوری‌ها در حوزه‌های تکنولوژی بهداشت و درمان را شامل می‌شود، از جمله راه‌حل‌های نرم‌افزاری، سیستم‌های اطلاعات پزشکی (HIS) و تجهیزات پزشکی هوشمند.

۳- محصولات دارویی و بیوتکنولوژی

نمایشگاه‌های محصولات دارویی و بیوتکنولوژی محلی و بین‌المللی، محصولات و تحقیقات مرتبط با داروها، واکسن‌ها، داروهای ژنتیکی و تکنولوژی‌های پزشکی را نمایش می‌دهند.

موضوعات و هدف از نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

۴- تجهیزات پزشکی تصویربرداری

تجهیزات تصویربرداری پزشکی از جمله انواع اسکنرها، رادیولوژی، سونوگرافی و دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی دیگر در این نمایشگاه‌ها به نمایش گذاشته می‌شوند.

۵- مواد و لوازم پزشکی

مواد و لوازم پزشکی، از جمله وسایل پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و مواد مصرفی پزشکی، همچنین در اینگونه نمایشگاه‌ها به عرضه و نمایش گذاشته می‌شوند.
همچنین، اینگونه نمایشگاه‌ها فرصتی را برای اطلاع‌رسانی و یادگیری از طریق کنفرانس‌ها، سمینارها، کارگاه‌ها و نشست‌های مختلف در مورد روند‌ها، تحقیقات و توسعه‌های اخیر در حوزه پزشکی فراهم می‌کنند.
همچنین، این رویدادها فرصتی مناسب برای برقراری ارتباطات تجاری و تبادل تجربیات بین مخاطبان حوزه بهداشت و درمان ارائه می‌دهند.

کمپانی های شرکت کننده در عرب هلث

هدف از نمایشگاه عرب هلث در دبی ارائه فرصتی است برای شرکت‌ها و تولیدکنندگان حوزه بهداشت و درمان به منظور نمایش و معرفی محصولات و خدمات خود به جامعه پزشکی و مشتریان پتانسیل در منطقه عربستان و جهان عربی. بنابراین، تعداد زیادی از شرکت‌های مختلف ممکن است در این نمایشگاه‌ها شرکت کنند.
البته، لازم به ذکر است که شرکت‌ها و تعداد شرکت‌کنندگان هر سال ممکن است متغیر باشد و به تعدادی از عوامل از جمله نوع رویداد، موضوعات اصلی نمایشگاه، تغییرات بازار، و شرایط جهانی بستگی داشته باشد.

Mexpo International Inc  آمریکا

Bieffe Italia S.r.l. – Weiko   ایتالیا

Bastos Viegas S.a  پرتقال

Bionics Co., Ltd  کره جنوبی

این تنها چند نمونه از کمپانی‌های شرکت کننده در نمایشگاه می‌باشد. باید بدانید که حدود ۴۰۰۰ کمپانی در این نمایشگاه حضور دارند، که وجود رقابت بین این کمپانی‌ها باعث تولید محصولات به روزتر و پیشرفته‌تر می‌شود، همچنین برگزاری سمینارها و کنفرانس‌ها در نمایشگاه، باعث افزایش اطلاعات این شرکت‌ها و کمپانی‌های تولید کننده می‌شود، که تاثیر بسزایی در پیشرفته سازی تجهیزات خواهد داشت.
نکات ضروری تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی در صورتی که قصد شرکت در تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی را دارید، برخی از نکات ضروری که باید مد نظر داشته باشید عبارتند از:

۱- زمان برگزاری

اطمینان حاصل کنید که تاریخ‌های تور با زمان برگزاری نمایشگاه هماهنگ است. این اطلاعات را از طریق وب‌سایت رسمی نمایشگاه یا آژانس‌ مسافرتی مربوطه، بدست آورید.

۲- ثبت‌نام و بلیط‌ها

 برای شرکت در تور، ثبت‌نام خود را انجام دهید و بلیط‌ها را به‌موقع تهیه کنید. همچنین، از نحوه پرداخت و مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام اطمینان حاصل کنید.

۳- محل اقامت

انتخاب محل اقامت مناسب و نزدیک به محل نمایشگاه، به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی به نمایشگاه دسترسی داشته باشید. از طریق آژانس‌ مسافرتی، هتل‌ها و رستوران‌های منطقه را مقایسه کنید و اقامتی را رزرو کنید که به نیازهای شما می‌پردازد.

۴- نقل‌ و انتقالات

مطمئن شوید که نقل‌وانتقالات از هتل به محل نمایشگاه و برگشت به هتل به‌صورت منظم و سازمان‌یافته ارائه می‌شود.

۵- برنامه‌ریزی

 قبل از رفتن به نمایشگاه، برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهید. از زمان‌بندی نمایشگاه و برنامه‌های جانبی مانند کنفرانس‌ها، سمینارها و کارگاه‌ها آگاهی پیدا کنید و برنامه خود را به‌نحو احسنت تنظیم کنید.

۶- دستیابی به اطلاعات

 از منابع معتبر برای کسب اطلاعات از قبیل نقشه‌های نمایشگاه، فهرست شرکت‌ها، برنامه نمایشگاه و هر اطلاعات مرتبط دیگر استفاده کنید.

۷- مطالعه حوزه‌های مورد علاقه پیش از شروع تور، حوزه‌های مختلف مرتبط با تجهیزات پزشکی که می‌خواهید بیشتر بشناسید را مشخص کنید و در طول نمایشگاه به آن‌ها توجه داشته باشید.

کمپانی های شرکت کننده در عرب هلث

۸- ملاقات با نمایندگان

اگر از پیش شرکت‌ها و برندها را می‌شناسید که در نمایشگاه حضور دارند، مطمئن شوید که ملاقات با نمایندگان این شرکت‌ها در برنامه شما وجود دارد.

۹- ارتباط با همکاران و همراهان

 در صورتی که با همکاران یا همراهان به نمایشگاه می‌روید، اطمینان حاصل کنید که هماهنگی‌ها و ارتباطات لازم برقرار شده است.

۱۰- اطلاعات امنیتی و بهداشتی

از اطلاعات امنیتی و بهداشتی نمایشگاه و کشور میزبان آگاهی پیدا کنید و به آن‌ها پایبند باشید.
اهمیت رعایت این نکات، موفقیت و بهره‌وری بیشتر در این نمایشگاه را تضمین می‌کند. همچنین، با اطلاعات کافی، این تجربه را به یک فرصت آموزشی و شبکه‌سازی تبدیل کنید.
در صورتی که برای اولین بار قصد شرکت در این نمایشگاه را دارید بهتر است در این زمینه اطلاعاتی کسب نمایید که این اطلاعات را از طریق مراجعه به آژانس مربوطه می‌توان به دست آورد زیرا در این آژانس کارشناسان مجربی وجود دارد که با صبر و حوصله به سوالات شما پاسخگو می‌باشند، از جمله نوع خدمات ارائه شده در تور نمایشگاهی و موقعیت فرودگاه و هتل‌هایی که در پکیج‌های تو وجود دارد.
بنابراین بهتر است در این زمینه هیچ گونه نگرانی نداشته باشید و تمرکز خود را بر دریافت اطلاعات لازم از نمایشگاه هلث عرب بگذارید.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.