برای رزرو مستقیم هتل با تخفیف ویژه کلیک کنید

هتل – برای رزرو مستقیم هتل با تخفیف ویژه کلیک کنید

رزرو بی واسطه هتل در سراسر ایران و جهان با تخفیف ویژه  : 88984780 – 021

 

 افرادی که اهل سفر هستند و علاقمند به گردش و گردشگری می باشند ،مطمئنا تاکنون در هتل های زیادی چه در داخل ایران و چه در خارج اقامت داشته اند .

سوالی که اکنون پیش می آید اینست که به چه صورت هتل و اقامتگاه را با قیمت مناسب رزرو کنیم ؟

.


.

چگونه هتل و اقامتگاه با قیمت مناسب رزرو کنیم ؟

امروزه با افزایش ناگهانی سایت های رزرو آنلاین و نیمه آنلاین ، بسیاری از افراد با کمی سرچ در اینترنت به این سایت ها هدایت می شوند و با انبوهی از پیشنهادها مواجه می گردند .سوالی که اینجا با آن روبرو می شویم اینست که آیا همیشه می توانیم با رزرو آنلاین هتل به نرخ مناسب برسیم یا نه ؟

 

برای رزرو مستقیم هتل با تخفیف ویژه کلیک کنید
برای رزرو مستقیم هتل با تخفیف ویژه کلیک کنید

 

در اینجا به یکسری از رزرو های اینترنتی اشاره می کنیم:

رزرو آنلاین

در این رزرو تنها ارتباط مشتری با سامانه رزرو توسط روبات‌های نرم‌افزاری برقرار می گردد و پس از انجام رزرو آنلاین توسط کاربر (مشتری) ، فروشنده یا سامانه با هتل هماهنگی های لازم جهت رزرو را انجام خواهند داد ( از طریق فکس یا ایمیل ). در این روش معمولا سامانه‌ها یا واسطه‌ها توسط قراردادهایی که از پیش با هتل منعقد کرده‌اند، تعدادی از اتاق‌های هتل را گارانتی کرده و به مسافرین ارائه می‌دهند.

البته توصیه می کنیم به هر وب سایتی اعتماد نکنید ، متاسفانه برخی سایتهای نا معتبر با اعلام نرخ های پایین اقدام به جمع آوری پول از مسافران می کنند ، که پیگیری اینگونه موارد بدلیل اینکه پایگاه مناسبی ندارند امکان پذیر نمی باشد.

روش آفلاین یا آن ریکوست

در این روش تنها ارتباط مشتری با سامانه رزرو هتل توسط وب سایتها برقرار می گردد ، تمامی فرآیندهای جایابی، دریافت تاییدیه از هتل، واریز وجه رزرو به حساب هتل که از مهمترین بخش‌های فرآیند رزرو هستند توسط نیروی انسانی انجام می‌شود؛ به این ترتیب که بعد از دریافت درخواست هتل مسافر از طریق وب سایت یا تلفن دفتر رزرواسیون در صورتیکه هتل را به صورت گارانتی داشته باشد اقدام به بوک هتل و در غیر اینصورت از طریق تلفن یا ایمیل به هتل اقدام به رزرو می نماید و با دریافت تاییدیه نهایی از هتل اقدام به صدور واچر معتبر می نماید .

این روش جزء امن ترین روشها برای رزرو می باشد ، چراکه مسافران که از طریق آژانسهای مسافرتی یا دفاتر رزرواسیون معتبر خریداری می کنند ، کلیه موارد را می توانند با اطمینان بیشتری پیگیری نمایند و معمولا از آفرها و تخفیفات بیشتری بهرمند گردند و در صورت بروز مشکل قابل پیگیری می باشد.

امروزه با افزایش بیش از حد سایتهای رزرو آنلاین ، شاهد نارضایتی بسیاری از مسافرین در مورد عدم پشتیبانی مناسب و همچنین قیمت تمام شده بالای رزرو هتل برخلاف قیمت اولیه بوده ایم . همچنین علارغم تبلیغات انبوه سایتهای مختلف برای جذب مخاطب ، بسیاری از گردشگران به روش مستقیم رزرو هتل از طریق دفاتر معتبر رزرواسیون و همچنین دفاتر خدمات مسافرتی روی آورده اند.

برای رزرو مستقیم و بی واسطه هتل در سراسر ایران و همچنین کشورهای آسیایی و اروپایی ، کانادا به طور مستقیم با تیم رزرواسیون هتل ناخدای سفر تماس بگیرید ، همچنین می توانید برای اطلاع از هتل های تخفیف دار به باشگاه مشتریان ناخدا بپیوندید.

 

واچر هتل / Hotel Voucher

پس از اتمام مراحل رزرو هتل به یکی از 2 روش بالا ، تاییدیه رزرو اتاق در هتل را باید دریافت نمایید که اصطلاحا به آن واچر هتل گفته می شود.

اطلاعاتی که بایستی در واچر باشد : اسم مهمانان هتل، تاریخ ورود و خروج مهمانان و اطلاعاتی در مورد خود هتل و نوع اتاق رزرو شده . این تاییدیه، مدرکی است که نشان می دهد که شخص مهمان، هزینه اتاق را به طور کامل پرداخت کرده است اما در آن نمی توان قیمت پرداخت شده را دید. وقتی شما اتاقی در هتل را رزرو می کنید ، رسیدی به شما ارائه می شود. این رسید، همان واچر هتل است که تیم رزرواسیون ناخدای سفر به طور مستقیم به شما ارائه می دهند یا برایتان ایمیل می گردد .

 

برای رزرو مستقیم هتل با تخفیف ویژه کلیک کنید
برای رزرو مستقیم هتل با تخفیف ویژه کلیک کنید

 

به موارد زیر هنگام دریافت وچر هتل توجه کنید :

حتما نام هایی که در واچر وجود دارد، با نامی که در پاسپورت است، یکی باشد. وقتی شما این رسید را دریافت می کنید، باید موقع ورود به هتل، آن را به قسمت پذیرش هتل ارائه بدهید چون این رسید، مدرک رزرواسیون اتاق شماست.
در برخی از کشورها و کشورهایی که عضو شینگن هستند، برای سفر به کشورهای دیگر باید قبل از اینکه برای اخذ ویزایتان اقدام کنید، اول هتل مورد نظرتان را رزرو کنید و بعد رسید آن را که همان واچر هتل است برای اخذ ویزا ارائه نمایید.

( که البته مشاوران تیم ویزای شینگن و ویزای کانادا در این مورد اطلاعات کامل را به شما به صورت رایگان خواهند داد )

 

برای رزرو مستقیم هتل با تخفیف ویژه کلیک کنید
برای رزرو مستقیم هتل با تخفیف ویژه کلیک کنید

حرف آخر

به شما متقاضیان عزیر توصیه می کنیم به هر وب سایتی دارای رزرواسیون آنلاین بدون مجوز و بدون عقد قرارداد ، به واسطه پرداخت هزینه کمتر اعتماد نکنید .

برای رزرو هتل و بهرمندی از تخفیفات بی نظیر هتل ها با ما در ارتباط باشید.

88984780 – 021


هتل های پر طرفدار ایران با تخفیف ویژه ناخدای سفر

هتل ققنوس کیش ، هتل ترنج کیش ، هتل گامبرون کیش ، هتل بزرگ شیراز ، هتل چمران شیراز ، هتل کریمخان شیراز ، هتل ستارگان شیراز ،هتل ارگ شیراز ، هتل اترک مشهد ، هتل مجلل درویشی ، هتل سی نور مشهد ، هتل جواهر شرق ، هتل منجی مشهد ، هتل مدینه الرضا مشهد ، هتل امیران نیشابور ، هتل حلما مشهد ، هتل ارم کیش ، هتل دیزین ، هتل قشم ، هتل تعطیلات کیش ، هتل سارا کیش ، هتل سیمرغ کیش ، هتل الماس مشهد ، هتل پارمیدا مشهد ، هتل گاجره ، هتل باران اصفهان ، هتل های بندر عباس ، هتل جواد مشهد ، هتل تعطیلات کیش ، هتل کوثر مشهد ، هتل سارا کیش ، رزرو هتل در بوشهر ، هتل مارینا کیش ، هتل بین المللی کیش،هتل پارسیان تهران .

هتل های پرطرفدار خارجی با تخفیف ویژه ناخدای سفر

Grand excelsior hotel deira ; Veyron hotel Istanbul ; Cender hotel Antalya ; Gloria hotel Dubai ; Dedeman hotel in Isatanbul ; Granada luxury belek ; Ibis hotel Dubai ; Like hotel Tbilisi ; Bristol hotel Istanbul ; Hotel Artemis ; My bade hotel ; All inn hotel Istanbul ; Royal berk hotel van ; Abbasi Hotel ; Baia lara hotel