تخفیف ویژه پرواز قطری

تخفیف ویژه پرواز قطری

تخفیف ویژه پرواز قطری

 

پرواز قطری 🇶🇦
تور 6 روزه مالدیو🇲🇻

تور 8 روزه سریلانکا🇱🇰

تور 9 روزه مالدیو🇲🇻+سریلانکا🇱🇰

تلفن رزرو: 88984780-021


 

با بهترین خط هوایی دنیا سفر کنید

هواپیمایی قطر ایرویز که دفتر مرکزی آن در دوحه قرار دارد، از ایرلاین های فعال در ایران است که با بیش از ۱۳۵ هواپیما، به بیش از ۱۴۰ مقصد در ۵ قاره جهان پرواز دارد و برترین ایرلاین جهان میباشد . با ناخدای سفر همراه باشید.

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز در سال 1993 و در دوحه‌ی قطر تاسیس شده است و این شرکت هواپیمایی که هم‌اکنون یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در سطح جهان است در حال حاضر، روزانه به 150 مقصد در سراسر جهان پرواز دارد. تمامی پروازهای این هواپیمایی از ایران، در دوحه توقف کرده و پس از آن به مقصد مورد نظر پرواز می‌کنند.

کلاس‌های پروازی این هواپیمایی به سه کلاس بیزینس، اکونومیک و فرست کلاس تقسیم می‌شود:

  • اکونومی کلاس: در کلاس اکونومی تجربه نشستن در یکی از جادارترین صندلی های هواپیما را به دست خواهید آورد، در این کلاس یک بالش، پتو و حوله گرم در اختیارتان قرار می گیرد تا بتوانید به راحتی استراحت کنید. تمامی صندلی های این کابین دارای صفحه نمایش هستند.

تخفیف ویژه پرواز قطری
تخفیف ویژه پرواز قطری
  • بیزینس کلاس: در این کابین شما می توانید به راحتی به کار یا استراحت در حریم شخصی اتان بپردازید، فضای آن طوری طراحی شده است که می توانید به آسانی دراز بکشید و از میز کارتان برای انجام کارهایتان استفاده کنید و مشغول کارتان شوید، در کابین بیزنس به راحتی می توانید با جهان بیرون در ارتباط باشید و از سرویس های On Air mobile استفاده کنید و با پورت یو اس بی لپ تاپ اتان را شارژ کنید. سیستم های نمایش آن لمسی هستند و شما می توانید از بین تعداد بسیار زیادی از فیلم ها، بازی ها و موسیقی که در اختیارتان قرار دارد آنچه مطابق میل اتان است را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید، در طول سفر می توانید از غذاهای متنوع و نوشیدنی های غیر الکلی در هر زمانی که دوست داشتید لذت ببرید.

تخفیف ویژه پرواز قطری
تخفیف ویژه پرواز قطری
  • فرست کلاس: با ارائه خدمات منحصر به فرد قطرایرویز، تجربه سفری فراموش نشدنی را کسب خواهید کرد. در این کابین طعم غذاهای خوشمزه و لذیذ بهترین و مشهورترین سرآشپزهای دنیا را بچشید، صندلی اتان را بخوابانید و در آرامش در فضای خصوصی اتان به استراحت و خواب بپردازید علاوه بر آن فضای مناسبی را جهت کار یا نماز در اختیارتان قرار می گیرد، شما به راحتی می توانید لپ تاپ اتان را شارژ کنید و به Wi-fi در هر زمانی که بخواهید متصل شوید در این کلاس پروازی تمامی نیازهای شما به بهترین شکل برآورده خواهند شد.

تخفیف ویژه پرواز قطری
تخفیف ویژه پرواز قطری