نمایشگاه گردشگری میلان (BIT)

نمایشگاه گردشگری میلان (BIT)

نمایشگاه گردشگری میلان (BIT)

تاریخ شروع نمایشگاه: یکشنبه 15 بهمن 1402  (2023 – 04 FEBRUARY)

تاریخ پایان نمایشگاه: سه شنبه17 بهمن 1402 (2023 – 06 FEBRUARY)

سطح برگزاری نمایشگاه: خارجی، بین المللی

مکان برگزاری: مرکز نمایشگاهی Fieramilanocity –  Underground M5 Portello – میلان  – ایتالیا

نمایشگاه گردشگری BIT

 *** مشاهده تور نمایشگاه BIT ایتالیا ***

برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمائید:

02188984780


توضیحات نمایشگاه

نمایشگاه صنعت گردشگری میلان (BIT) یک رویداد تاریخی که توسط Fiera Milano برگزار میشود  ، که از سال 1980 تاکنون گردشگران و مسافران از سراسر جهان را به لومباردی (میلان) کشانده است است.

بیش از سی سال ، BIT مرکزی مناسب برای گردهمایی کارشناسان صنعت گردشگری بوده آنها را با دقت خاصی انتخاب کرده و از مناطق جغرافیایی با بالاترین نرخ رشد اقتصادی و از همه بخش های زنجیره ایدور هم جمع می کند.

رویدادی که شامل بیش از یکصد کنفرانس و سمینار در مورد آخرین روندهای صنعت گردشکری سازنده است.

 

نمایشگاه گردشگری میلان (BIT) - 1
نمایشگاه گردشگری میلان (BIT) – 1

 

چرا از نمایشگاه گردشگری ایتالیا دیدن کنیم ؟

1. محل

موقعیت مکانی جدید Fieramilanocity در مرکز میلان با توجه به جذابیت میلان به عنوان پایتخت سبک ایتالیایی ، حفظ لجستیکی عالی (یک امتیاز ویژه به ویژه در مقایسه با سایر نمایشگاه های ایتالیا) برای غرفه داران و بازدید کنندگان به حساب می آید.

2. تجارت برای زندگی در وهله اول

b2b در وهله اول رابطه بین مردم است. به همین دلیل برایان کرامر اصطلاح h2h را اختراع کرد تا روشن شود که چگونه تجارت قبل از هر چیز از ارتباط “انسان با انسان” به وجود می آید. از این رو نمایشگاه هایی مانند Bit 2019 برای اطمینان از ارتباط انسانی بین شرکای تجاری ضروری است. به همین دلیل قرار ملاقات با بیت 2020 یک تجربه مهم برای دیدار با شریک تجاری بعدی شما و ایجاد فرصت های جدید برای گردشگری است.

  • برای فعال کردن روابط تجاری جدید
  • برای تقویت آگاهی از نام تجاری خود
  • برای توسعه کانال های توزیع جدید
  • شرکت در کنفرانس ها و جلسات آموزشی اختصاصی

3. برنامه ای برای بهبود وفاداری خریدار

Bit تأیید سرمایه گذاری انجام شده در خریداران میزبان منتخب است و در حال تمدید My Matching است که یکی از موتورهای تکمیل کننده برای عرضه و تقاضا است. جلسات سریع ، جلسات کوتاه شبکه های غیررسمی با خریداران که بعداً در آخرین نسخه به Travel Bloggers اضافه می شود ، به غرفه داران اجازه می دهد تا با تأثیرگذارانی که در سراسر شبکه فعال هستند ، ملاقات کنند.

 

نمایشگاه گردشگری میلان (BIT) - 2
نمایشگاه گردشگری میلان (BIT) – 2

 

چه کسانی از نمایشگاه گردشگری BIT بازدید میکنند ؟

بیت همیشه دارای دو بعد بوده است:

  • یکی متعلق به مسافران است که کارشناسان مسافرتی همیشه به روز هستند
  • دیگری متعلق به متخصصان گردشگری ، آژانس های مسافرتی ، تورهای مسافرتی ، شرکت های حمل و نقل ، هتل ها ، ارائه دهندگان فناوری و مطبوعات است.

با گذشت سالها ، مخاطب جدیدی به این رویداد اضافه شده اند، که به طور فزاینده ای روی محتوا و همچنین برخورد سنتی تقاضا و عرضه متمرکز می شود: این برنامه شامل :

  • اپراتورهای مسافرتی آنلاین
  • مبتدیان
  • وبلاگ نویسان سفر
  • تازه فارغ التحصیلان
  • و متخصصان جوان است که به دنبال فرصت های شغلی هستند.

1. برای اپراتورهای حرفه ای

BIT 2020 فرصت های شبکه و مطابق تجارت را برای B2B افزایش داده است.

آنها همچنین بخش  فرصت های شغلی را به نمایشگاه اضافه  کرده اند.

در منطقه MICE ، برگزارکنندگان رویدادها ، کنفرانس ها ، جلسات ، مشوق ها ، مراکز کنگره ، محل های برگزاری رویداد و هتل هایی با اتاق کنفرانس قادر به ارائه پیشنهاد خود به خریداران تخصصی خواهند بود. سه روز قرارهای از پیش تنظیم شده در یک منطقه اختصاص داده شده به یک برنامه غنی از کنفرانس ها ، سمینارها و کارگاه ها.

 

نمایشگاه گردشگری میلان (BIT) - 3
نمایشگاه گردشگری میلان (BIT) – 3

 

2. برای مسافران

” Bit of Taste “، یک منطقه ویژه برای گردشگری شراب و گردشگری فرهنگی که تئاتر رویدادها بوده است ، آشپزی با سرآشپزهای ستاره دار ، سلیقه ها و ارائه ها را با موضوع نشان می دهد.

” عاشق عروسی” ، منطقه طراحی شده برای کشف مقاصد جدید و مکانهای غیرمعمول برای ماه عسل ، که در آن رویدادها و جلسات اطلاعاتی برگزار می شود.

” Bit4Job ” ، منطقه BIT که به استخدام صنعت گردشگری اختصاص داده شده است که شامل : فرصتی برای انتخاب کارمندان واجد شرایط و ارتقاء مشاغل آنها.

” Be Tech “جایی است که مهمترین اپراتورهای دیجیتالی فناوری ایتالیایی و خارجی با آنها ملاقات می کنند. دنیای دیجیتال خدمات تجاری و شبکه ای و محتوای دیجیتالی و اجتماعی منحصر به فرد ، جسمی و مجازی را گرد هم آورده است. و…

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده وبسایت رسمی نمایشگاه www.bit.fieramilano.it کلیک نمایید.

درباره نمایشگاه BIT میلان

یکی از پرطرفدارترین شهرهای مهاجرتی ایتالیا، شهر میلان می‌باشد که شرایط تحصیل و زندگی در این شهر با فراز و نشیب‌هایی همراه می‌باشد و چنانچه قصد سفر به این شهر را دارید، ابتدا باید اطلاعات کافی در مورد این شهر به دست آورید.
یکی از پر جنب و جوش‌ ترین شهرهای ایتالیا، میلان می‌باشد و مرکز تجاری ایتالیا شناخته می‌شود، به دلیل کیفیت بالایی که دارد، در رده بندی بهترین شهرهای ایتالیا برای زندگی قرار گرفته است، این شهر دارای تاریخ غنی و معماری کلاسیک می‌باشد، به همین دلیل گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند و به دلیل موقعیتی که دارد به عنوان مرکز تجاری، مالی و صنعتی ایتالیا شناخته می‌شود، وجود امکاناتی از قبیل سینما، بنای تاریخی، برگزاری نمایشگاه و صدهای جای دیدنی دیگر در این شهر باعث شده، روشنفکران و هنرمندان بزرگ ایتالیایی محل زندگی آنها شهر میلان باشد.

نمایشگاه گردشگری میلان یا نمایشگاه BIT میلان، یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های گردشگری در جهان و بزرگترین نمایشگاه گردشگری ایتالیا می‌باشد، این نمایشگاه در ماه فوریه که مصادف با بهمن ماه می‌باشد هر ساله برگزار می‌شود، که بستری برای حمایت از صنعت گردشگری در سراسر جهان برای عموم مردم و فعالان گردشگری فراهم می‌کند تا باعث به اشتراک گذاشتن جدیدترین روندهای سفر در آینده شود.
این نمایشگاه از اوایل دهه ۸۰ میلادی شروع به کار کرده است و همه متخصصان گردشگری و همچنین عموم مردم که به این حوزه علاقمند هستند، به مدت سه روز در این نمایشگاه گرد هم می‌آیند و بیشتر تمرکز این نمایشگاه بر بازار ایتالیا می‌باشد.
از مخاطبان نمایشگاه گردشگری BIT میلان می‌توان فعالان صنعت گردشگری را نام برد که برای آینده به دنبال جدیدترین روندهای سفر می‌باشند که این افراد شامل آژانس‌های مسافرتی، ارائه دهندگان خدمات گردشگری، اقامتگاه، هتل‌ها، ارائه دهندگان خدمات فناوری گردشگری، هیئت‌ های گردشگری و مقاصد بین‌المللی، شرکت‌های مدیریت، مقصد شرکت‌های کشتیرانی و حمل، انجمن‌های مختلف در بخش گردشگری، برگزار کنندگان تور. این‌ها تنها چند گروه از افرادی می‌باشند که در نمایشگاه حضور دارند و مهم‌ترین مخاطبان این نمایشگاه‌ ها روزنامه نگاران و اپراتورهای تور می‌باشند.

در سال ۲۰۲۲ نمایشگاه گردشگری در نمایشگاه Fiera Milano که یکی از بزرگ‌ترین مراکز نمایشگاهی جهان است، برگزار شد،این مجموعه نمایشگاهی در شهر میلان، ایتالیا واقع شده و به عنوان محلی برای برگزاری نمایشگاه‌ها، نمایش‌های تجاری، کنگره‌ها و رویدادهای مختلف شهرت دارد.

ویژگی‌ های نمایشگاه عبارتند از:

۱- اندازه بزرگ

نمایشگاه میلان با مساحتی بزرگ، امکان برگزاری رویدادهای گسترده و بین‌المللی را فراهم می‌آورد.

۲- زیرساختهای حملونقل

نمایشگاه میلان دارای زیرساختهای حمل ونقل مناسب برای دسترسی آسان به ورودی ها و خروجی های نمایشگاه است.

درباره نمایشگاه BIT میلان

 

۳- مراکز کنگره

فضاهایی برای برگزاری کنگره ها، سمینارها و نشستهای تخصصی در داخل نمایشگاه میلان وجود دارد.

۴- فنآوری و تجهیزات

نمایشگاه میلان با استفاده از فن‌آوری‌های پیشرفته و تجهیزات مدرن، رویدادهای مختلف را به خوبی پشتیبانی می‌کند.

۵- نمایشگاههای بینالمللی

مخاطبان و شرکت‌کنندگان از سرتا سر جهان به نمایشگاه‌های مختلف میلان حضور می‌آورند.

۶- محل زیبا

میلان به عنوان یکی از شهرهای زیبای ایتالیا، محلی مناسب برای برگزاری نمایشگاهها و رویدادهای بینالمللی محسوب میشود.
ممکن است وضعیت و ویژگی های نمایشگاه میلان در گذر زمان تغییر کند، برای اطلاعات به روز و جزئی تر میتوانید به وبسایت رسمی نمایشگاه میلان مراجعه کنید.

هدف نمایشگاه گردشگری میلان

هدف نمایشگاه گردشگری میلان، نمایش و ترویج صنعت گردشگری و تمایل به جذب گردشگران به این شهر و منطقه است.
این نمایشگاه همچنین به منظور نمایش جاذبه‌های گردشگری، خدمات توریستی، هتل‌ها، رستوران‌ها، فعالیت‌های تفریحی و تمامی فرصت‌های موجود در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.
با حضور در این نمایشگاه، شرکت‌ها و موسسات مختلف فرصت دارند تا به گردشگران و مخاطبان خود ارائه خدمات و فرصت‌های تفریحی را بهتر و جذاب‌تر کنند و همچنین بازاریابی محصولات و خدمات خود را ارتقاء دهند.

به طور کلی این نمایشگاه باعث ایجاد فرصتی برای ظهور ایده‌های نو و همکاری‌های ارزشمند می‌ شود که بیش از ۳۰ سال است، باعث گرد هم آوردن کارشناسان، فعالان و اهالی صنعت سفر و گردشگری می‌شود.
در واقع هدف از این نمایشگاه ایجاد فرصتی برای ملاقات‌های هدفمند می‌باشد، که فعالان گردشگری می‌توانند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و از اخبار به روز دنیا و اطلاعات آن آگاهی کامل پیدا کنند.

هدف نمایشگاه گردشگری میلان

ایتالیا مرکز تجارت، نوآوری و آینده می‌باشد که نمایشگاه BIT یک نمایشگاه بین المللی می‌باشد و در این کشور برگزار می‌شود، که بستری برای مذاکرات، کسب و کارهای گردشگری فراهم می‌کند و به مشتریان و مسافران این امکان را می‌دهد که به طور مستقیم با افراد دیگر در این نمایشگاه ارتباط برقرار کنند.
در سال‌های گذشته شرکت‌های خدمات مسافرتی، گردشگری و هتلداری ایران نیز در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کردند، اما شرکت‌های ایرانی در سال‌های اخیر در این نمایشگاه شرکت نکرده‌اند و در نمایشگاه‌های دیگر مانند فیتور اسپانیا شرکت کرده‌اند.

بخش‌های اصلی نمایشگاه گردشگری میلان (BIT) در سال ۲۰۲۳

نمایشگاه BIT (Borsa Internazionale del Turismo) یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های گردشگری در ایتالیا است. این رویداد سالانه در شهر میلان برگزار می‌شود و یکی از مهم‌ترین نقاط دیدنی و تجاری صنعت گردشگری در اروپا محسوب می‌شود.
نمایشگاه BIT به عنوان یک رویداد بین‌المللی، فرصتی فراهم می‌آورد تا افراد و شرکت‌های مختلف در حوزه گردشگری از جمله هتل‌ها، تور‌اپراتورها، شرکت‌های هواپیمایی، نمایندگی‌های مسافرتی و صنایع مرتبط شرکت کنند.
در این نمایشگاه، شرکت‌کنندگان می‌توانند خدمات، محصولات، برنامه‌های تفریحی و پکیج‌های توریستی خود را به نمایش بگذارند و با سایر حضار و تولیدکنندگان از سرتاسر جهان ارتباط برقرار کنند.
نمایشگاه BIT فرصتی مناسب برای کسب اطلاعات درباره مقاصد توریستی، فعالیت‌های تجاری، فرهنگ و آداب و رسوم کشورها، و همچنین افزایش شبکه‌های کسب و کار در صنعت گردشگری است.
این رویداد به عنوان یک معرفی بهترین‌ها در صنعت گردشگری و یک فرصت برای معرفی آخرین نوآوری‌ها و رویدادهای گردشگری شناخته می‌شود.

در این رویداد، تعداد زیادی از هتل‌ها، تور‌اپراتورها، شرکت‌های هواپیمایی، نمایندگی‌های مسافرتی و صنایع مرتبط با صنعت گردشگری حضور دارند. این نمایشگاه به عنوان یک فرصت عالی برای کسب اطلاعات درباره مقاصد توریستی، فعالیت‌های تجاری، فرهنگ و آداب و رسوم کشورها شناخته می‌شود.
نمایشگاه BIT نه‌ تنها به گردشگران علاقه‌مند به سفر به ایتالیا امکان می‌دهد تا با بهترین‌ ها در صنعت گردشگری آشنا شوند، بلکه برای تولید کنندگان و ارائه‌ دهندگان خدمات گردشگری فرصتی فراهم می‌آورد تا تجربه‌ها و محصولات خود را به نمایش بگذارند و ارتباطات تجاری برقرار کنند.

بخش‌های اصلی نمایشگاه گردشگری میلان (BIT) در سال ۲۰۲۳
نمایشگاه BIT به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای تجاری و گردشگری در ایتالیا، باعث جذب تعداد زیادی از حضار و شرکت‌کنندگان از نقاط مختلف جهان می‌شود و نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری ایتالیا و منطقه ایفا می‌کند.
بخش‌ های اصلی تشکیل دهنده نمایشگاه گردشگری میلان بیت در سال ۲۰۲۳ عبارتند از سفرهای تفریحی، گردشگری ورزش، گردشگری مذهبی، گردشگری ازدواج و ماه عسل، منطقه اختصاصی دیجیتال و فناوری برای دنیای گردشگری و سفر جلسات رویدادها و کنفرانس‌ها. در واقع این نمایشگاه بستری برای تمامی افراد ایجاد کرده است.
در سال ۲۰۲۲ نمایشگاه بین المللی گردشگری به صورت حضوری از سیزدهم الی پانزدهم فوریه در مرکز نمایشگاهی فیرامیلانو سیتی در میلان برگزار شد که دارای سه حوزه اصلی بوده است که اصلی‌ترین مباحث صنعت در این نمایشگاه عبارتند از:

۱- کنفرانسها آن و جلسات انگیزشی و نشستها MICE

این بخش که دارای بخشی به نام دهکده می‌باشد که اپراتورها و خریدارانی که از قبل این بخش را رزرو کرده‌اند به آن دسترسی خواهند داشت و تعیین جلسات از سفرهای کاری گرفته تا پیشنهادات جذابی ارائه خواهد شد.

۲- اوقات فراغت

در این بخش شکل‌های مختلف تقاضا و عرضه به نمایش گذاشته می‌شود که از این شکل‌ها می‌توان محوریت گردش از گردشگری غذا و نوشیدنی تا گردشگری پایدار را نام برد.

۳- بخشBeTech
در این بخش نمایشگاه در دو بخش فیزیکی و مجازی خدمات تجاری و شبکه سازی محتوای دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی به نمایش محصولات خود خواهند پرداخت.
برای ملاقات با خریداران از کشورهای مختلف مانند اروپا، روسیه، آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی و جنوبی آفریقا و خاورمیانه برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی می‌باشد، در واقع برای شرکت در این نمایشگاه کشورهایی از قبیل امارات متحده، روسیه، ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان و کانادا اعلام آمادگی کرده اند.

از دیگر موضوعات مورد بحث در کنفرانس‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- سفر غذا

چندین رویداد همچون ترکیب راه حل‌های دیجیتال و تجربه محلی با محوریت گردشگری غذا و نوشیدنی در بخش سفر غذا ارائه می‌شود، که تجربیاتی را برای مسافران به همراه خواهد داشت.

۲- موضوعات داغ

به منظور بررسی راه‌اندازی مجدد سفرهای کاری با استفاده از رویکردهای متفاوت رویداد دگرگونی سفر کاری استراتژی‌هایی ارائه می‌دهد، رویدادهایی که در این بخش برگزار می‌شوند عبارتند از
مشارکتها و فناوری برای افرادی که دوستدار محیط زیست میباشند که این فناوریها با نمونههای عملی همراه میباشد.

۳- آزمایشگاه سفر

به منظور بررسی رشد حرفه‌ای اپراتورها بخشی به نام آزمایشگاه سفر در این نمایشگاه قرار دارد که از رویدادهای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •  با استفاده از نوآوریهای قابل دسترس و پایدار بر چگونگی بهبود تجربه کاربر تمرکز میشود.
     
  • به منظور پیشرفت در مهمان نوازی، آموزشهایی در نظر گرفته میشود که باعث توانمندسازی استعدادهای جوان با استفاده از ابزارهای آموزشی نوآوری شده میشود
     
  • استفاده از هوش مصنوعی به منظور بازاریابی پیش بینی کننده در تجارت غذا و نوشیدنی

مکان برگزاری نمایشگاه گردشگری میلان ۲۰۲۳

در سال ۲۰۲۳ میلادی میزبان نمایشگاه بیت میلان مرکز همایش هایAIIianz Mico Milano می‌باشد که این مرکز در نزدیکی نمایشگاهی می‌باشد که در سال ۲۰۲۲ میلادی نمایشگاه بیت در آن برگزار شده است، در واقع در سال ۲۰۲۲ میلادی به صورت حضوری نمایشگاه بیت برای اولین بار برگزار شد، بیش از ۸۰۰ غرفه از ۳۱ کشور جهان در این نمایشگاه حضور داشته است و بیشتر تمرکز این نمایشگاه بر سفرهای تفریحی، کنفرانس‌ ها نشست‌ ها و جلسات انگیزشی و همچنین تکنولوژی بوده است، در این نمایشگاه چندین کنفرانس و سمینار علاوه بر عرضه و تقاضا در صنعت گردشگری برگزار شده که این کنفرانس‌ها در مورد بخش‌های مختلفی چون گردشگری غذا، آزمایشگاه سفر، فناوری سفر و پایداری متمرکز بوده است.
نمایشگاه BIT علاوه بر ارائه ظرفیت‌ها و نقاط قوت گردشگری کشورها، باعث می‌شود شرکت‌ها و سازمان‌ها به مردم معرفی شود نه تنها نمایشگاه بیت بلکه تمامی نمایشگاه‌های گردشگری این بستر را برای مردم فراهم می‌کند. برای شرکت در این نمایشگاه ابتدا باید برای دریافت ویزا اقدام کرد.

برای درخواست ویزای نمایشگاهی، مدارک مورد نیاز ممکن است متفاوت باشد. اما به طور کلی، مدارک زیر ممکن است برای ویزای نمایشگاهی مورد نیاز باشد.

۱- فرم درخواست ویزا

این فرم را باید به طور کامل پر کنید و اطلاعات شخصی و مربوط به سفر خود را در آن بنویسید.

۲- یک عکس رنگی پاسپورتی

عکس با حجم و قوانین مشخص شده توسط سفارت یا کنسولگری کشور مقصد.

۳- پاسپورت

پاسپورت با معتبریت کافی، صفحههای خالی و تاریخ انقضا مناسب برای سفر.

۴- نامه دعوت

نامه رسمی از نمایندگان نمایشگاه یا میزبان مربوطه که شما را به شرکت در نمایشگاه دعوت میکند.

مکان برگزاری نمایشگاه گردشگری میلان ۲۰۲۳

 

۵- بلیت های رفت و برگشت

ترجیحاً بلیت‌های رفت و برگشت هواپیما یا حمل‌ونقل دیگر را نیز به همراه داشته باشید.

۶- اثبات مالی

ممکن است بخواهند اثباتی از موجودی مالی، مانند حساب بانکی یا معرفی نامه از کسبوکار شما را ارائه دهید.

۷- بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی که شامل پوشش در موارد اضطراری و درمان در کشور مقصد است.

لیست مدارک ممکن است در هر کشور متفاوت باشد.
برای اطلاعات دقیق‌تر، به آژانس مسافرتی مورد نظر مراجعه کنید و یا از وب‌سایت رسمی آن‌ها اطلاعات را کسب کنید.
همچنین، می‌توانید از وکیل یا مشاور مهاجرتی معتبر در کشور خود کمک بگیرید تا مدارک لازم را به‌درستی تهیه و ارسال کنید.
این آژانس مسافرتی هتل‌هایی برای شما رزرو می‌کند که از امکانات مناسبی برخوردار می‌باشند.

هتل‌های میلان به صورت گسترده‌ای انواع و اقسامی از ویژگی‌ها و امکانات را ارائه می‌دهند. این ویژگی‌ها ممکن است بسته به نوع هتل، طبقه‌بندی آن (از سه‌ستاره تا پنج‌ستاره)، محدوده جغرافیایی، قیمت و سایر عوامل متفاوت باشند.

بعضی از ویژگی‌های معمول هتل‌های میلان عبارتند از:

۱- آسانسور و سرویسهای نیازمندی
۲- اینترنت بیسیم رایگان (وایفای)
۳- رستوران و کافه
۴- تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی
۵- تلویزیون و مینیبار در اتاقها
۶- سرویس اتاق و نظافت روزانه
۷- امکانات برای افراد معلول
۸- استخر و سونا
۹- سالن ورزشی
۱۰- مرکز کسب و کار و اتاق جلسات
۱۱- پارکینگ رایگان یا محدود
۱۲- نزدیکی به اماکن تاریخی و دیدنی شهر
۱۳- صبحانه ارائه شده

این تنها برخی از ویژگی‌ها هستند و هتل‌ها می‌توانند امکانات متنوع‌ تری نیز داشته باشند.
برای اطلاعات دقیق‌تر و رزرو هتل میلان، بهتر است از اطلاعات آژانس استفاده کنید و با توجه به نیازها و بودجه خود، هتل مناسب را انتخاب کنید.

حرف آخر

گردشگران ایرانی برای سفر به کشور زیبای ایتالیا نیاز به دریافت ویزا شنگن دارند و هر زمان که بخواهند می توانند از طریق آژانس ناخدای سفر برای دریافت ویزا ، بلیط و هتل اقدام کنند.

در این مسیر گردشگران می توانند از تخفیف پرواز های چارتر و پرواز های سیستمی ناخدای سفر استفاده کنند و همچنین با رزرو هتل با قیمت مناسب از سفر خود لذت ببرند.

تیم رزرواسیون ناخدا آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به گردشگران می باشند.

021-88984780