هتل سنتارا میراژ دبی

هتل سنتارا میراژ دبی | Centara Mirage Beach Resort Dubai

 

هتل ساحلی سنتارا میراژ دبی

یکی از پرطرفدار ترین هتل های دبی است که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.
اگر به دنبال یک هتل خانوادگی پر امکانات هستید و می‌خواهید کودک شما هم از این سفر لذت زیادی ببرد، این هتل یکی از بهترین گزینه هاست.
یکی از هتل های ساحلی ۵ ستاره در جزیره دبی هتل سنتارا میراژ می باشد که این هتل در جزیره دیره واقع شده و این جزیره به صورت مصنوعی می باشد و در نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است.
برای کودکان و بزرگسالان دارای استخر های روباز می باشد و امکانات خوبی را برای بزرگترها و کودکان در این هتل فراهم کرده‌اند، تا بتوانند به خوبی از سفر خود لذت ببرند.
دکوراسیون این هتل به صورت مدرن می باشد و دارای فضای کافی می باشد، سوئیت های آن در اندازه های ۵۱ متری و ۹۵ متری و همچنین ۳۶ متری می باشد.

امکانات هتل سنتارا میراژ دبی

این هتل دارای ساحل اختصاصی بوده و در میان گردشگران و توریست‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • ساحل اختصاصی همراه با تفریحات آبی
  • استخر شنا ویژه کودکان و خانواده ها
  • استخر بزرگسالان
  • پارک آبی
  • سونا و جکوزی
  • ماساژ کودکان و بزرگسالان
  • سالن بازی کودکان
  • سافاری کودکان
  • باشگاه بدنسازی
  • نگهداری کودک
  • عکاسی در محوطه هتل
  • کافی شاپ فضای باز و بسته
  • رستوران فضای باز و بسته
  • اراِئه خدمات ALL(صبحانه + ناهار + شام و میان وعده ها)
  • ترانسفر فرودگاهی
  • اینترنت وای فای رایگان
  • شاتل فرودگاهی
  • ساحل اختصاصی
  • اتاق‌های خانواده و بار

که توجه هرکسی را جلب میکند.

 

هتل سنتارا میراژ دبی
هتل سنتارا میراژ دبی

امکانات عمومی :

  • در این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.(مانند خیلی از امکانات دیگر هتل).
  • محوطه این هتل را باغ زیبایی فراگرفته است .
  • و قسمت پذیرش در این مجموعه به‌صورت شبانه‌روزی دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند.

امکانات تفریحی :

  • اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید.
  • سالن آرایشی و زیبایی موجود در لابی این هتل انواع خدمات مربوط به پوست مو و زیبایی را ارائه می‌دهد .

و این خدمات ویژه واقعا شما را شگفت زده خواهد کرد.

  • خدمات رفاهی مناسب برای مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، در این هتل ارائه می‌شوند.
  • در این هتل همه پرسنل به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی و فرانسوی، هندی، روسی و تایلندی تسلط دارند.

 تا سفر دلنشین تری را به مسافران خود هدیه دهند.

  • علاوه بر آن می‌توانید در کلاس‌های یوگا شرکت کرده و از انواع ماساژ در مرکز سلامتی و اسپا، اتاق بخار، جکوزی داغ، سرسره آبی و سونا بهره‌مند شوید.
  • انواع تفریحات آبی هم می‌تواند لذت شما در این هتل را دوچندان کند.

 

هتل سنتارا میراژ دبی
هتل سنتارا میراژ دبی

کودکان

این هتل جذاب خانوادگی اتاق ها و سرگرمی های بسیاری برای کودکان دارد تا بزرگسالان بتوانند با خیال

راحت به گشت و گذار خود برسند و همه خانواده از این سفر لذت ببرند.

این هتل با ایجاد احساس صمیمیت ، حس گرم و لذت بخشی را هدیه می‌دهد که در دیگر هتل های دبی

بی سابقه است.

 

هتل سنتارا میراژ دبی
هتل سنتارا میراژ دبی

هتل با منظره دریا در دبی

شهر زیبای دبی دارای هتل های زیادی بامنظره دریا می‌باشد، که این هتل‌ها با دکوراسیون زیبا باعث شده اند که شهر دبی به یک شهر مدرن و زیبا تبدیل شود.
در واقع یکی از شهرهای مهم توریستی در دنیا دبی می باشد که سالیانه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا جذب می‌کند.
چنان چه قصد سفر به دبی را دارید، یکی از هتل هایی با منظره دریایی زیبا، هتل سنتارا میراژ می باشد که به هتل ساحلی نیز معروف می باشد.
باتوجه به منظره زیبایی که هتل سنتارا میراژ دارد، می توانید بدون استرس و با خیال راحت این هتل را رزرو نمود و در مورد امکانات رفاهی بی نظیر و استخرهایی که در این هتل واقع شده است، آسودگی خاطر داشت.

هتل با منظره دریا در دبی
هتل سنتارا میراژ علاوه بر منظره دریا، دارای چشم انداز های دیگری نیز می باشد که چشم شما را به آسمان خراش های دیدنی دبی خیره می کند، این هتل دارای ساحل های آفتاب گیر می باشد که بعد استفاده از استخرهای روباز در هتل می توانید از این ساحل ها استفاده کرده و آفتاب گیری کنید.
امکانات هتل سنتارا میراژ به اندازه ای می باشد که در میان هتل های ساحلی از جذابیت های بی نظیری برخوردار می باشد و می توانید از خدماتی از قبیل ورزش‌های آبی نیز در آن استفاده کنید.

بهترین هتل ساحلی در دبی

دبی یکی از مقاصد لاکچری برای گردشگران محسوب می‌شود و به دلیل وجود هتل های ساحلی زیبا، افراد زیادی از امکانات این شهر بر تفریح و گردش استفاده می‌کنند و با توجه به پیشامد های عظیم که در سواحل این شهر رخ داده، باعث شگفتی گردشگران شده است.
تعداد زیادی هتل ساحلی در شهر دبی واقع شده است که این هتل‌ها دارای قیمت های ارزان میان رده و مجلل می باشد.
یکی از این هتل ها هتل ساحلی سنتارا میراژ می باشد، که سالیانه توریست ها و بازدیدکنندگان زیادی این هتل را به منظور برخورداری از امکانات رفاهی و ساحل بی نظیر آن بر می گزینند.

بهترین هتل ساحلی در دبی
هتل های ساحلی برای افراد بومی شهر دبی گزینه مناسبی می باشد، به گونه ای که این افراد در طول هفته از یکشنبه تا پنجشنبه به انجام فعالیت‌های روزانه و مشاغل می پردازند و در روزهای تعطیل که جمعه و شنبه می باشد، برای استراحت و تفریح، در هتل ساحلی سنتارا میراژ به استراحت می پردازند.
بسیاری از اتاق های این هتل ساحلی رو به دریا می باشند و منظره داخلی و بالکن آن به صورت مبله می باشد و حمام های مرمری باچشمه های آب گرم دارد.

هتل با منطقه آرامش بخش در دبی

یکی از مهمترین دغدغه های افراد برای سفر به شهرهای دیدنی محل اقامت آنها می باشد، محل اقامت باید به گونه‌ای باشد که باعث آسایش و راحتی در شهر مقصد شود و امکاناتی که در آن به مسافران و توریست ها ارائه داده می‌شود، متنوع بوده و بتواند سفر دلپذیری را برای آنها رقم بزند. برای انتخاب یک هتل آرام بخش باید به ویژگی هایی توجه کرد که از این ویژگی‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱-بودجه و هزینه ای که برای گردش در نظر گرفته اید.

هتل های زیادی در شهر دبی واقع شده است که این هتل ها دارای هزینه های متفاوتی  می باشد و با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهند این هزینه متغیر می‌باشد. اما هتل سنتارا میراژ یکی از هتل هایی می باشد که با امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای که می دهد، دارای قیمت مناسبی نیز بوده و گردشگران زیادی می توانند این هتل را برای سفر خود رزرو کنند.

۲- امکانات رفاهی

از امکانات رفاهی هتل سنتارا میراژ می‌توان استخرهای روباز، سربسته، امکانات تفریحی برای کودکان، خانه های بازی، اتوکشی، کلاس های یوگا و کلاس های ماساژ را نام برد، که برای دریافت خدمات کلاس های یوگا و ماساژ درمانی هزینه جداگانه‌ای از مسافران دریافت می‌شود، اما تمامی امکانات رفاهی در این هتل به صورت ایده آل می باشد.

هتل با منطقه آرامش بخش در دبی

۳- چشم انداز هتل

یکی دیگر از مسائلی که برای توریست ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، چشم انداز هتل مورد نظر می باشد. هتل سنتارا میراژ یکی از هتل هایی با منظره دریا و ساحلی می باشد که باعث چشم انداز خیره‌کننده‌ای در هتل شده و افراد می توانند به خوبی از امکانات تفریحی آن برخوردار شوند و در صورتی که همراه شما کودکان نیز می باشد، برای سرگرمی کودکان نیز امکاناتی در نظر گرفته شده است.

هتل مناسب برای مهمانان تجاری در دبی

گاهی افراد به منظور انجام فعالیت‌های تجاری به شهر دبی سفر می کنند، که در این شهر هتل هایی واقع شده است که دارای سالن کنفرانس می باشد و با توجه به نزدیکی آن به مراکز تجارت جهانی و همچنین همایش ها می توانید، از خدمات مربوطه در هتل بهره مند شوید.

هتل مناسب برای مهمانان تجاری در دبی
اگر به دنبال یک هتل تجاری مناسب برای اقامت خود در شهر دبی هستید یکی از بهترین گزینه ها هتل سنتارا میراژ می باشد که این هتل در نزدیکی فرودگاه واقع شده و همچنین نزدیکی زیادی با مناطق تجاری دبی دارد و چنانچه از بودن در اتاق‌های جلسه، احساس خستگی دارید می توانید با وسایلی که برای ایاب و ذهاب به ساحل فراهم شده است، کمی در استخرها و سواحل این هتل به استراحت بپردازید و ذهن خود را برای انجام فعالیت‌های تجاری آماده کنید.
هتل سنتارا میراژ دبی تمامی امکانات آسایشی را برای مسافران فراهم کرده و در این زمینه مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد.
این هتل دارای سالن های مجللی برای پذیرایی مهمان ها برای صرف ناهار و شرکت در مراسم ها دارد و همچنین اتاق‌های کنفرانس، تسهیلات vip و اتاق هایی برای جلسات برای مسافران در نظر گرفته می شود.

هتل معروف در ساحل دبی

با توجه به نزدیکی دبی به کشور ایران یکی از انتخاب های ایرانیان این شهر برای سفر می باشد که برای اقامت بیشتر به دنبال هتل هایی با منظره زیبا و نزدیکی آن به ساحل می باشند.
یکی از این هتل ها، هتل سنتارا میراژ دبی می باشد که در نزدیکی ساحل واقع شده و می‌توانید از مناظر زیبا و دل انگیز ساحل بهره مند شوید حتی سوئیت های این هتل به گونه ای می باشد که پنجره آنها روبه دریا بوده و می توان از مناظر زیبا در اتاق خود نیز لذت برد.

هتل معروف در ساحل دبی
نزدیکی هتل سنتارا میراژ به ساحل این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند که در طول روز مدت زمان زیادی را در کنار ساحل به استراحت و انجام تفریحات مورد علاقه خود بپردازند، بدون اینکه در این زمینه نگرانی داشته باشند، حتی برای گشت و گذار مسافران وسایل ایاب و ذهاب فراهم می باشد و در صورتی که علاقه به ماشین سواری دارند، می توانند از خودروهای کرایه هتل استفاده کنند.

هتل سنتارامیراژ با استخر سرپوشیده در دبی

از امکانات تفریحی هتل سنتارا میراژ دبی می‌توان به استخر سرپوشیده آن اشاره کرد، علاوه بر استخر های سرپوشیده دارای استخر های روباز نیز می باشد به طور کلی هتل دارای سه استخر شنای روباز می باشد که در آن به صورت رایگان بوده و تمامی رده های سنی را پوشش می‌دهد.

هتل سنتارامیراژ با استخر سرپوشیده در دبی
همچنین استخری مخصوص کودکان دارد، اما استخر سوم دارای هزینه جداگانه ای می باشد و ساعت فعالیت آن از ۱۰ صبح تا ۶ عصر می باشد و فقط مخصوص افراد بزرگسال می باشد.

حرف آخر

یکی از هتل های مشهور در جزیره دیره در دبی هتل سنتارا میراژ می باشد که این هتل از اهمیت خاصی در بین گردشگران و توریست ها برخوردار می باشد، زیرا دارای ساحل اختصاصی بوده و امکانات آن در حد می باشد و با توجه به موقعیتی که دارد، باعث جذب توریست های بیشتری شده و توریست ها می توانند نسبت به رزرو این هتل با خیال راحت اقدام  کنند.
اگر علاقمند سفر به دبی هستید و در عین حال عاشق حال و هوای گرم و صمیمی تایلند پیشنهاد می کنیم فرصت اقامت در هتل خانوادگی سنتارا میراژ رو از دست ندید.

جهت دریافت مناسب ترین نرخ این هتل با واحد رزرواسیون ناخدای سفر در ارتباط باشید :

021-88984780

0912-1998006 / 0939-1998006