نمایشگاه ساختمان برلین (Bautec)

نمایشگاه ساختمان برلین (Bautec)

نمایشگاه ساختمان برلین (Bautec)

تاریخ شروع نمایشگاه: 29 بهمن 1402 

تاریخ پایان نمایشگاه: شنبه 02 اسفند 1402 

سطح برگزاری نمایشگاهخارجی، بین المللی

مکان برگزاری: نمایشگاه برلین – مرکز نمایشگاهی شهری
Messedamm 22, 14055 Berlin, Germany

 

** مشاهده تور نمایشگاه Bautec آلمان ***

برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمائید:

02188984780

 


توضیحات نمایشگاه

نمایشگاه ساختمان برلین (Bautec) از ۲۹ بهمن الی ۰۲ اسفند 1402 در شهر برلین کشور آلمان برگزار می گردد.

نمایشگاه ساختمان برلین (Bautec) مروری جامع بر مجموعه تمام محصولات و خدمات موجود را به متخصصان این صنعت ارائه می کند.

این نمایشگاه نوآورانه در کشور آلمان، محلی است برای تبادل اطلاعات ضروری بین فعالان صنعت ساختمان سازی و املاک و مستغلات، پیمانکاران ساختمانی و مسئولان و تصمیم گیران شهری.

این نمایشگاه به یکی از رویدادهای تجاری ممتاز در صنعت ساخت و ساز در آلمان تبدیل شده است.

اجرای مقررات سختگیرانه برای اجرای راه حل های پایدار و کارآمدی در مصرف انرژی، باعث توجه بیشتر به این موضوعات شده است.

پیامدهای این روند مثبت، در نمایشگاه مشهود بوده و بار دیگر این نمایشگاه را به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای صنعت ساخت و ساز در اروپا مطرح کرد.

از مزایای منحصر به فرد این نمایشگاه برای غرفه داران و بازدید کنندگان می توان به ترکیب فراگیر محصولات و خدمات

برنامه جامع کنفرانس ها و کنگره ها و طیف گسترده ای از اطلاعات به روز این صنعت اشاره کرد.

 

نمایشگاه ساختمان برلین (Bautec) - 1
نمایشگاه ساختمان برلین (Bautec) – 1

مروری بر نمایشگاه ساختمان برلین (Bautec) 

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی ساختمان در برلین، یکی از مهمترین نمایشگاه ها در زمینه ساخت و ساز در آلمان است.

در دوره پیشین برگزاری این نمایشگاه ، حدود ٣٧ هزار نفر باردید کننده داشته و ٥٢٠ غرفه دار از ٢٢ کشور آخرین محصولات خود را در آن به نمایش گذاشتند.

برخی از موضوعات مورد توجه مفاهیمی چون ساختمان هوشمند، پایداری، بهره وری انرژی، حفاظت از آب و هوا و استفاده از مصالح ساختمانی و تکنیک های نوین را شامل می شد.

تنوع کنفرانس ها و نشست های با کیفیت بالا در چارچوب برنامه فنی نیز نشانگر اهمیت این نمایشگاه به عنوان یکی از بازارهای این صنعت می باشد.

غرفه داران و شرکت کنندگان در نمایشگاه از محصولات و خدمات ارائه شده،بحث ها و کنفرانس ها و طیف گسترده ای از جدیدترین اطلاعات این صنعت بهره مند می شوند.

این نمایشگاه محلی است که در آن همه غرفه داران و بازدید کنندگان فرصت های بسیار خوبی برای آشنایی با افراد جدید، انجام معامله های تجاری و پرداختن به خدمات مشتریان خواهند داشت.

 

نمایشگاه ساختمان برلین (Bautec) - 3
نمایشگاه ساختمان برلین (Bautec) – 3

محصولات و خدمات نمایشگاه باوتک برلین

امکانات فضای باز، شیمی ساختمان و حفاظت از سطح، ابزار و ماشین آلات ساختمانی ،

تجهیزات و سیستم ها، مصالح ساختمانی، سیستم های ایمنی در برابر آتش سوزی، سقف سازی، ساخت نما،

پنجره ها، درب ها و دروازه ها، ساخت و ساز / سیستم پیش ساخته ساختمانی، باغبانی و محوطه سازی،

سیستم های فنی ساختمان / سیستم های دسترسی بالا، تکنولوژی گرمایش، ساخت تخته و الوار،

منابع تجدید پذیر، تغییر شکل فضای داخلی / ساخت دیوارهای پیش ساخته، سیستم ها و تجهیزات بهداشتی ،

سیستم های تهویه مطبوع و تهویه، مهندسی زیرزمینی، نرم افزار، سازمان ها و موسسات.

 

نمایشگاه ساختمان برلین (Bautec) - 2
نمایشگاه ساختمان برلین (Bautec) – 2

پلن های نمایشگاه ساختمان آلمان Bautec

برلین بزرگترین شهر آلمان و پایتخت آن می‌باشد که جمعیت آن بالغ بر ۳ میلیون و ۷۰۰ نفر می‌باشد و  یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای اروپا به حساب می‌آید، این شهر میزبان مهمی برای انجام فعالیت‌های صنعتی، اقتصادی، فناوری و دانشگاهی می‌باشد که به عنوان مرکز فرهنگ، سیاست رسانه و دانش آلمان شناخته می‌شود.
در این شهر که تاریخ پرحادثه دارد، سرگذشت آن در دیوار برلین به نمایش گذاشته شده و یکی از قطب‌های گردشگری آلمان محسوب می‌شود که بیشتر فضای شهر به فضای سبز و طبیعی مانند کانال‌ها، دریاچه‌ها، رودخانه‌ها اختصاص داده شده است. از جاذبه‌های دیدنی آن می‌توان به باغ جهان و کلیسای مرکزی برلین، دیوار برلین، باغ وحش برلین و موزه‌های تاریخی و مدرن آن اشاره کرد که باعث جذب گردشگران به این شهر می‌شود، در این شهر رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی نیز برگزار می‌شود که برگزاری این نمایشگاه‌ها نیز تاثیر بسزایی در جذب گردشگران و بازدیدکنندگان از سراسر جهان به این شهر را دارد.

پلن های نمایشگاه ساختمان آلمان Bautec
یکی از این نمایشگاه‌ها، نمایشگاه ساختمان آلمان می‌باشد، که محلی برای ارائه تمام محصولات و خدمات موجود به متخصصان این صنعت می‌باشد، در واقع این نمایشگاه دارای مقررات خاصی می‌باشد، که موجب کارآمدی در مصرف انرژی و اجرای راه حل‌های پایدار می‌شود، به همین دلیل افراد زیادی در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند تا توجه بیشتری به این موضوعات شود، با توجه به روند مثبتی که در نمایشگاه ایجاد شده است، این نمایشگاه به یکی از مهمترین رویدادهای ساخت و ساز در اروپا تبدیل شده است که برای غرفه‌داران و بازدید کنندگان مزایای منحصر به فردی دارد و موجب افزایش اطلاعات آنان در زمینه‌های مختلف مربوط به ساختمان‌ها می‌شود، زیرا در این نمایشگاه کنفرانس‌ها و کنگره‌ها و طیف گسترده‌ای از اطلاعات به روز ارائه داده می‌شود.

موضوعات نمایشگاه

یکی از مهمترین نمایشگاه‌ها در زمینه ساخت و ساز و نمایشگاه بین المللی تکنولوژی ساختمان در آلمان می‌باشد، که این نمایشگاه هر سال یکبار برگزار می‌شود و بالغ بر ۳۷ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید می‌کنند، وجود ۵۲۰ غرفه‌دار در این نمایشگاه باعث به نمایش گذاشتن آخرین محصولات آنها در نمایشگاه می‌شود و همچنین در مورد موضوعاتی از قبیل ساختمان هوشمند، پایداری بهره‌وری انرژی، استفاده از مصالح ساختمانی و تکنیک‌های نوین و حفاظت از آب و هوا در این نمایشگاه مطرح می‌شود و در واقع برگزاری کنفرانس‌ها و سخنرانی‌های در زمینه ساختمان باعث شده این نمایشگاه به عنوان یکی از بازارهای این صنعت ساختمان سازی مورد توجه قرار گیرد.
در نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی ساختمان در آلمان، غرفه داران و شرکت کنندگان خدمات و محصولات خود را ارائه می‌دهند و برگزاری کنفرانس‌ها و نشست‌ها باعث ارائه جدیدترین اطلاعات در زمینه این صنعت می‌شود، در واقع برگزاری نمایشگاه باعث ایجاد فرصتی برای آشنایی غرفه‌داران و بازدید کنندگان با افراد جدید می‌شود و همچنین معامله‌های تجاری نیز در این نمایشگاه صورت می‌پذیرد، به طور کلی در این نمایشگاه، علاوه بر سیستم‌ها و اجزای ساخت و ساز و مواد و مصالح ساختمانی، در مورد آینده معماری و کارآمدی انرژی و ساخت و ساز پایدار، بازسازی ساختمان های موجود، جلوگیری از سر و صدا، زندگی با منابع تجدید پذیر، سیستم‌های بهداشتی و زندگی هوشمند تمرکز می‌شود، طرح‌های توسعه شهری یکی از موارد اصلی برای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه به حساب می‌آید.

موضوعات نمایشگاه

بخشی از نمایشگاه بین المللی صنعت ساخت و ساز مربوط به ساخت و نگهداری فضای باز می‌باشد، که در این بخش نیز تامین کنندگان عمده و انجمن‌های صنعتی رشد مربوط به باغبانی حضور دارد، که از موضوعات آن می‌توان نوسازی زمین‌های بازی و امکانات تفریحی و بهسازی و احیای مناطق مسکونی را نام برد، در واقع هدف از این نمایشگاه افزایش رابطه بین سیستم ساخت ساز و فناوری ساختمان است.
نمایشگاه‌های ساختمانی معمولاً به موضوعات مختلفی اختصاص داده می‌شوند. برخی از موضوعات رایج که ممکن است در نمایشگاه‌های ساختمان مانند Bautec آلمان مورد نظر قرار گیرند عبارت‌اند از:

۱- مواد ساختمانی و تجهیزات ساختمانی

۲- تکنولوژی‌ها و نوآوری‌های ساختمانی

۳- سیستم‌های گرمایش و سرمایش

۴- معماری و طراحی داخلی

۵- تاسیسات برقی و نورپردازی

۶- ایمنی و امنیت ساختمان‌ها

۷- مدیریت پسماند و محیط زیست

۸- تکنولوژی‌های هوشمند و اتوماسیون ساختمانی

۹- نمایش و محصولات مرتبط با انرژی‌های تجدیدپذیر

۱۰- محصولات و تجهیزات ساختمانی با استفاده از مواد معدنی

همچنین، ممکن است برنامه‌های کنفرانسی، سخنرانی‌ها، کارگاه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با صنعت ساختمان در نمایشگاه نیز برگزار شود. این موضوعات و فعالیت‌ها می‌توانند از نمایشگاه به نمایشگاه متفاوت باشند و به میزان تخصصی که نمایشگاه دارد، بستگی دارد.
نمایشگاه ساختمان آلمان بر خدمات موجودو تمام محصولات مرور جامع دارد، که این اطلاعات را در اختیار متخصصان صنعت ساختمان قرار می‌دهد که شرکت کنندگان در این نمایشگاه انبوه سازان، پیمانکاران، مهندسین عمران و معماران می‌باشند، برای اولین بار این نمایشگاه در سال ۱۹۸۴ برگزار شد که به یکی از رویدادهای تجاری ممتاز در صنعت ساخت و ساز در آلمان این نمایشگاه تبدیل شده است.
این  نمایشگاه یکی از گسترده‌ترین نمایشگاه‌های برلین می‌باشد که در هر نمایشگاه حدود ۳۷ هزار بازدید کننده حضور دارد.
اگر بخواهیم مروری بر محصولات و خدمات این نمایشگاه داشته باشیم باید بگوییم که از خدمات به محصولات این نمایشگاه ابزار و ماشین آلات  ساختمانی، شیمی ساختمان، سیستم ایمنی در برابر آتش سوزی، ساخت دیوارهای پیش ساخته، سیستم‌های دسترسی بالا، تکنولوژی گرمایش، منابع تجدید پذیر، سیستم‌های تهویه مطبوع، نرم‌افزار، سازمان‌ها و موسسات، درب‌ها و دروازه‌ها، ساخت نما، پنجره‌ها، سقف سازی می‌باشد.
گروه‌های بازدید کننده از این خدمات اغلب معامله‌گران، خرده فروشان، صاحبان املاک، صاحبان خانه و آپارتمان، معماران، برنامه ریزان و مهندسان، مستاجران و افرادی که برای ساخت و ساز یا بازسازی برنامه‌ای دارند، می‌باشد.

اطلاعات کلی درباره نمایشگاه ساختمان آلمان (Bautec) برلین

نمایشگاه ساختمان Bautec یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای ساختمانی در آلمان است که هر سال یک بار در شهر برلین برگزار می‌شود. این نمایشگاه معمولاً به عنوان یک پلتفرم مرجع برای ارتباط صنعت ساختمان با تکنولوژی‌ها، نوآوری‌ها و محصولات جدید شناخته می‌شود.
علاوه بر نمایشگاه حضوری نمایشگاه مجازی نیز برای مشتریان ارائه داده می‌شود، که شما می‌توانید به شکل بهتری از اطلاعات نمایشگاه آگاه شوید و در مورد جزئیات آن اطلاعاتی به دست آورید، همچنین می‌توانید در این بازار مجازی نیز قرار ملاقات تنظیم کرده و با شرکت کنندگان و فعالان این حوزه ارتباط داشته باشید  از طریق بازار مجازی پیدا کردن محل دقیق غرفه داران و اخبار و اطلاعات آن امکان‌پذیر می‌باشد.

به طور کلی، موضوعات مختلفی در نمایشگاه Bautec مورد توجه قرار می‌گیرند که شامل موارد زیر می‌شوند.

۱- مواد ساختمانی و تجهیزات ساختمانی

 نمایش و معرفی مواد و تجهیزات ساختمانی به‌روز و با کیفیت.

۲- معماری و طراحی داخلی

 نمایش طرح‌ها و ایده‌های جدید معماری و طراحی داخلی.

۳- تکنولوژی‌ها و نوآوری‌های ساختمانی

 معرفی تکنولوژی‌ها و نوآوری‌هایی که در صنعت ساختمان اجرا می‌شوند.

۴- انرژی‌های تجدیدپذیر

نمایش راهکارها و محصولات مرتبط با انرژی‌های تجدیدپذیر و پایداری.

۵- تاسیسات و سیستم‌های گرمایش و سرمایش

محصولات و فناوری‌های مرتبط با تاسیسات ساختمان و سیستم‌های گرمایش و سرمایش.

۶- ایمنی و امنیت ساختمان‌ها

 محصولات و راهکارهای افزایش ایمنی و امنیت ساختمان‌ها.

۷- تکنولوژی‌های هوشمند و اتوماسیون ساختمانی

 نمایش تکنولوژی‌های هوشمند مرتبط با ساختمان و خانه‌های هوشمند.

۸- مدیریت پسماند و محیط زیست

راهکارها و محصولات مرتبط با مدیریت پسماند و ارتقاء محیط زیست.

اطلاعات کلی درباره نمایشگاه ساختمان آلمان (Bautec) برلین

 

۹- انواع ساختمان‌ها و پروژه‌ها

نمایش انواع ساختمان‌ها و پروژه‌های ساخت و ساز.

این نمایشگاه فرصتی عالی برای شرکت‌های صنعت ساختمان، معماران، مهندسین و متخصصان صنعت مرتبط است تا از آخرین تحولات و روند‌های صنعت ساختمان آگاه شوند و ارتباطات تجاری برقرار کنند.
به منظور حضور در این نمایشگاه ابتدا باید ویزای این کشور را تهیه نمایید و از خدمات تور آژانس مسافرتی مربوطه استفاده کنید، این آژانس مسافرتی اخذ ویزای شینگن، بلیط رفت و برگشت هواپیما، ترانسفرهای فرودگاهی و نمایشگاهی، بازدید از نمایشگاه، بازدید از جاذبه‌های توریستی، بیمه مسافرتی، راهنمایی فارسی زبان به مراجعین ارائه می‌دهد.
اما برای تهیه ویزا نیاز به مدارک می‌باشد که از این مدارک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- کپی و اصل کلیه اسناد مالی

از مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای برلین کپی و اصل کلیه اسناد مالی می‌باشد که از اسناد مالی، گردش حساب سه ماهه اخیر می‌باشد و همچنین نامه تمکن مالی باید از بانک ارائه داده شود، که این نامه باید به انگلیسی باشد.

۲- کپی و اصل کلیه مدارک شغلی

از دیگر مدارک مورد نیاز اصل و کپی اسناد شغلی می‌باشد، که از این اسناد می‌توان پروانه کسب، گواهی اشتغال به کار، روزنامه رسمی، اساسنامه را نام برد همچنین تاییدیه بیمه تامین اجتماعی و گواهی اشتغال به تحصیل نیز جز اسناد شغلی محسوب می‌شود.

۳- اصل و کپی کلیه اسناد ملکی

چنانچه صاحب ملک می‌باشید، باید اصل و کپی سند ملکی به زبان لاتین ارائه شود.

۴- اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات شناسنامه

دو قطعه ۳×۴با زمینه سفید که این عکس باید جدید تهیه شده باشد.

۵- اصل و کپی پاسپورت

به منظور دریافت ویزا، باید گذرنامه شما حداقل ۷ ماه اعتبار داشته باشد، بدین منظور باید کپی پاسپورت و اصل پاسپورت ارائه داده شود، همچنین در صورتی که ویزاهای دیگری نیز دریافت نمایید، کپی این ویزاها نیز لازم می‌باشد.

۶- ضمانت برگشت از سفر

گاهی افراد با دریافت ویزای توریستی به عنوان پناهنده به کشور دیگر سفر می‌کنند، اما در هنگام اخذ ویزا باید مدارک لازم به عنوان ضمانت برگشت از سفر ارائه داده شود، به عنوان مثال چنانچه به فعالیت کاری مشغول می‌باشید، باید گواهی اشتغال به کار ارائه داده شود.
باید بدانید که برای ورود به نمایشگاه هزینه آن بر عهده مسافر می‌باشد و در صورتی که به صورت گروهی ثبت نام انجام شود، باعث برخورداری از تخفیف ویژه خواهد شد که به منظور اجرای تور به صورت گروهی حداقل ۶ نفر باید درخواست داده باشند.

در واقع حضور در نمایشگاه بین المللی و همچنین کنفرانس‌ها مزایای زیادی دارد که از این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- حضور در کنفرانس‌ها باعث می‌شود که افراد در زمینه تخصصی خود با صاحب نظران و فعالان صنعت مربوط آشنا شوند و بتوانند باعث ارتقا دانش و آگاهی خود شوند، همچنین آشنایی با شخصیت‌های حقوقی و حقیقی و پژوهشگران تاثیرگذار باعث پیشرفت شرایط کاری افراد می‌شود.

۲- ممکن است در این کنفرانس‌ها انجمن‌های علمی و حرفه‌ای دانشگاه‌ها و همچنین اعضای هیئت علمی نیز حضور داشته باشند و زمینه‌ای برای رایزنی‌های تجاری در زمینه کاری ایجاد خواهد شد.

۳- چنانچه در زمینه کاری خود تحقیقاتی انجام داده‌اید، با شرکت در کنفرانس‌ها باعث به اشتراک گذاشتن این تحقیقات با اساتید و کارشناسان شوید و این امکان برای اشتغال فراهم می‌شود که پایان نامه خود را به صورت تخصصی‌تر ارائه دهید.

۴- شرکت در این کنفرانس‌ها باعث آشنایی شما با جدیدترین متدهای تجربی و علمی می‌شود و می‌توانید با شرکت‌ها و کارگاه‌های تخصصی که در این زمینه فعالیت دارند، آشنایی بیشتری داشته باشید.

۵- شرکت در این کنفرانس‌ها باعث ایجاد فرصتی برای انتشارات مقالات کمی و کیفی در نشریات بین‌المللی خواهد شد، در واقع با هزینه بسیار مناسب در زمان کم این فرصت در اختیار شما قرار داده می‌شود و می‌توانید از این فرصت به منظور انتشار پوستر مقاله خود استفاده کنید.

۶- برگزاری این کنفرانس‌ها باعث ایجاد فرصتی می‌شود که مقالات شما توسط اساتید حرفه‌ای کنفرانس مورد بررسی قرار گیرد.

 به منظور شرکت در کنفرانس و نمایشگاه‌ها ابتدا باید هزینه‌ی شرکت در کنفرانس پرداخت شود، بعد از پرداخت هزینه کنفرانس، باید تاییدیه نامه از کنفرانس دریافت شده و برایتان دعوتنامه ارسال شود، با دریافت این دعوتنامه می‌توانید برای درخواست ویزا اقدام نمایید، اما باید بدانید که ارائه این دعوتنامه تضمینی برای صدور ویزا نمی‌باشد، اما می‌توانید در این زمینه از طریق آژانس مسافرتی مربوطه اطلاعاتی کسب نمایید؛ زیرا در این آژانس کارشناسان مجربی هستند که اطلاعات را به صورت دقیق در اختیار شما قرار خواهند داد و در صورتی که در این زمینه با مشکلی مواجه شوید شما را راهنمایی خواهند کرد.
بنابراین بهتر است از طریق آژانس مربوطه برای دریافت ویزا اقدام نمایید، زیرا چنانچه به کسب و کار خود اهمیت می‌دهید، حضور در این نمایشگاه و کنفرانس‌های بین‌المللی تاثیر بسزایی در پیشرفت کاری شما خواهد داشت و یک فرصت ویژه برای شرکت کنندگان می‌باشد، زیرا در این نمایشگاه‌ها، دستاوردها در سطح بین‌المللی معرفی می‌شود و باعث بازاریابی بین‌المللی می‌شود، همچنین از همه مهمتر با فعالیت‌های جدید و به روز رقیبان حضور یافته در این نمایشگاه‌ها آشنا می‌شوید و با وجود رسانه‌ها، خبرنگاران در این نمایشگاه‌ها می‌توانید، دستاوردهای خود را به عموم مردم معرفی کنید، در واقع شرکت در این نمایشگاه امتیازات زیادی برای افراد به همراه دارد.

کلام آخر

از معتبرترین نمایشگاه‌های ساختمان سازی در آلمان، نمایشگاه ساختمان برلین می‌باشد که زمینه‌ای برای پیشرفت دست اندرکاران این رشته ایجاد کرده است و باعث تبادل اطلاعات و آشنایی با شرکای جدید می‌شود. از شرکت کنندگان این نمایشگاه املاک و مستغلات، پیمانکاران و ماشین آلات و شاخه‌های مربوط به ساختمان سازی می‌باشد. این نمایشگاه هر ساله در پایتخت کشور آلمان برگزار می‌شود و در مورد موضوعاتی از قبیل صرفه‌جویی در انرژی، به کارگیری انرژی سبز در ساخت و ساز می‌پردازد و به همین دلیل یکی از نمایشگاه‌های مهم اروپا به حساب می‌آید، بازدید کنندگان زیادی در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند که برگزاری کنفرانس‌ها و کنگره‌ها در نمایشگاه، باعث دریافت اطلاعات مفید و مرتبط برای این بازدید کنندگان خواهد شد، ویزای بازدید از این نمایشگاه توسط آژانس مسافرتی مربوطه ارائه داده می‌شود.
هدف از برگزاری نمایشگاه آشنایی با فعالان ساختمان سازی، طراحی، مهندسان عمران، خرده فروشان مصالح ساختمانی و معماران می‌باشد، از محصولاتی که در نمایشگاه ساختمان آلمان به نمایش گذاشته می‌شود می‌توان تجهیزات و سیستم‌ها، مصالح ساختمانی، شیمی ساختمان و حفاظت از سیستم‌های ایمنی در برابر آتش سوزی، درب‌ها و دروازه‌ها، ساخت نما، سقف سازی، سیستم‌های مربوط به فضای سبز، باغبانی، امکانات فضایی، سیستم‌های فنی ساختمان، تکنولوژی گرمایش، سیستم‌های دسترسی بالا، تغییر شکل فضای داخلی، سیستم‌ها و تجهیزات بهداشتی، ساخت دیوارهای پیش ساخته، سیستم‌های تهویه مطبوع و نرم‌افزارها را نام برد.


بازدید کنندگان نمایشگاه ساختمان برلین (Bautec) 

معماران، برنامه ریزان و مهندسان، خرده فروشان، معامله گران ماهر، صاحبان املاک، شرکت های ساختمانی، صاحبان خانه و آپارتمان ، مستاجران و هر کسی که برنامه ای برای ساخت و ساز یا بازسازی دارد.

بازار مجازی باوتک:

نمایشگاه باوتک دارای نمایشگاهی مجازی نیز  هست که در خدمت مشتریان قراردارد. در این  بازار مجازی شما قادر خواهید بود :

  • از اطلاعات نمایشگاه به شکل بهتری آگاه شوید و جزئیات آن را بدست آورید.
  • می توانید قرار ملاقات را تنظیم کنید
  • می توانید با سایر شرکت کنندگان و فعالان این حوزه تعامل داشته باشد.
  • محل دقیق غرفه داران را پیدا کنید و اطلاعات  و اخبار آنها را در اختیار داشته باشید.
  • می توانید از طریق آن درباره موضوعات مختلف تجاری جستجو نمایید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده وبسایت رسمی نمایشگاه  www.bautec.com کلیک نمایید.

حرف آخر

گردشگران ایرانی برای سفر به کشور زیبای آلمان نیاز به دریافت ویزا شنگن دارند و هر زمان که بخواهند می توانند از طریق آژانس ناخدای سفر برای دریافت ویزا ، بلیط و هتل اقدام کنند.

در این مسیر گردشگران می توانند از تخفیف پرواز های چارتر و پرواز های سیستمی ناخدای سفر استفاده کنند و همچنین با رزرو هتل با قیمت مناسب از سفر خود لذت ببرند.

تیم رزرواسیون ناخدا آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به گردشگران می باشند.

021-88984780