هتل دش ریزورت

هتل دش ریزورت

گاهی افراد با توجه به اینکه روزهای خسته کننده و شلوغی را پشت سر می‌گذارند، نیاز دارند که به یک مسافرت کوتاه مدت بروند، تا بتوانند از شر خستگی‌های روزمره رهایی یابند، بنابراین مقاصد مختلفی را برای سفر انتخاب می‌کنند‌.
چنانچه قصد دارید کشورهای دیگر سفر کنید، یکی از این مقاصد می‌تواند مالزی باشد، زیرا دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می‌باشد و با توجه به آب و هوای مساعدی که در تمامی طول سال دارد، تقریباً می‌توان گفت از نظر زمانی محدودیتی برای سفر وجود نخواهد داشت.
یکی از تفریحی ترین شهرهای مالزی، لنکاوی می‌باشد که از دلایل شهرت آن می‌توان به جنگل‌های انبوه، تفریحات فوق العاده و متنوع اشاره کرد و منطقه بسیار شلوغ و توریستی می‌باشد.
در واقع لنکاوی مجمع الجزایری می‌باشد که قلب تپنده کشور زیبای مالزی محسوب شده و در حدود ۱۰۰ عدد جزایر آن می‌باشد.
در اکثر اوقات سال، شرایط آب و هوای مساعدی برای اوقات فراغت برقرار است، بنابراین اینکه در چه فصلی به این جزایر سفر کنید، تا حدودی تفاوتی ندارد.
محل برخورد تنگه مالاکا با آب‌های دریاهای آندامان موقعیت جغرافیایی این جزایر می‌باشد. جزیره لنکاوی به معنای عقاب قهوه‌ای به زبان مالایی مردم این منطقه می‌باشد و انبوه درختان گرمسیری بیشتر این جزایر را پوشش داده‌اند و به صورت غیر قابل سکونت می‌باشد.
برای تور و گردشگری این جزایر بیشتر مناسب خواهند بود و هر ساله گردشگران خارجی زیادی به این منطقه کشانده می‌شود، شباهت زیادی جزیره لنکاوی به افسانه‌ها دارد و باعث جذب چشم هر بیننده‌ای می‌شود با توجه به اینکه لنکاوی یک منطقه آزاد می‌باشد بنابراین هزینه گمرک شامل آن نمی‌شود و در رستوران‌های این منطقه غذاهایی سرو می‌شود، که اکثراً از نوع دریایی بوده و مزه‌ای عالی دارند.
در گذشته مکان اختفای دزدان دریایی جنگل‌های انبوه این منطقه بوده است و به مکان‌های عجیب برخی از جزایر لنکاوی تبدیل شده‌اند، که همین موضوع باعث شده گردشگران و بازدیدکنندگان زیادی به این منطقه از سراسر جهان مراجعه کنند.

هتل دش ریزورت DASH RESORT HOTEL
غارهای مخوف با خفاش و دیگر موجودات تاریکی در این جزایر وجود دارد، که برای افراد یک سفر هیجان انگیز ایجاد می‌کند.
در امتداد ساحل پانتای تنگاه هتل واقع شده است که با منظره دریای آندامان، اقامتگاه‌هایی ارائه می‌دهد به طور منحصر به فردی با رنگ‌های برجسته اتاق‌های دش  ریزورت لنکاوی طراحی شده‌اند، که به دلیل وجود پنجره‌های بزرگ نور طبیعی زیادی ارائه می‌دهند، این هتل دارای استخر روباز و ساحل شنی می‌باشد، همچنین وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی در این هتل ارائه داده می‌شود، مینی بار و تلویزیون با کانال‌های کابلی در همه اتاق‌ها می‌باشد و در هتل دش مهمانان می‌توانند در کنار ساحل در جایگاه‌های مخصوص به استراحت بپردازند، مهمانی عصرانه با دیجی زنده در این هتل نیز ارائه می‌گردد و فاصله هتل دش ریزورت با فرودگاه بین المللی لنکاوی در حدود ۱۰ کیلومتر و تا اسکله کوآه وشهر کواه ۲۳ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل دش ریزورت لنکاوی

اقامتی زیبا برای شما مرکز تناسب اندام هتل دش ریزورت لنکاوی در هتل برای شما در نظر گرفته است و افرادی که به بدنسازی علاقمند می‌باشند، می‌توانند از امکانات این هتل استفاده کنند و با پرداخت هزینه اضافی از خدمات ماساژ نیز بهره‌مند شوند، بعد از انجام تمرینات در باشگاه بدنسازی می‌توانید با رفتن به مرکز اسپا به بدن خود استراحت دهید.
هتل همه روزه و در تمامی ساعات، استخر روباز رایگان ارائه می‌دهد.

امکانات و خدمات عمومی هتل دش ریزورت لنکاوی
شنا و ریلکس کردن در جایگاه‌های آفتاب کنار استخر از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌رود، که اوقات خوشی را در این هتل برای شما رقم می‌زند، همچنین از دیگر امکانات رفاهی این هتل، موسیقی شبانه زنده، بیلیارد و تماشای فیلم‌های شبانه می‌باشد.
در این هتل سیگار کشیدن ممنوع است اما برای افراد سیگاری مکان‌هایی در نظر گرفته شده تا دیگر برای سایر مسافران مزاحمت ایجاد نشود، اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل دش ریزورت لنکاوی ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل دش ریزورت لنکاوی

۱۰۸ اتاق به سبک مدرن با پنجره‌های عظیم در هتل دش ریزورت می‌باشد که باعث ارائه نور طبیعی زیادی به داخل هتل می‌شود، امکاناتی همچون اینترنت رایگان تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع، سرویس اتاق، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، آشپزخانه، حمام اختصاصی دارای دوش، وان، حوله، سشوار، لوازم بهداشتی، سرویس اتاق، لوازم بهداشتی برای مهمانان آسایش و آرامش را فراهم می‌کند.
از اتاق‌های این هتل چشم انداز زیبای باغ و ساحل و زیبایی آنها، افزوده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل دش ریزورت لنکاوی

‌خدمات و امکانات مشهور هتل دش ریزورت لنکاوی

خدماتی مانند اتاق کنفرانس، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، امکانات برای معلولان، مرکز اسپا، شاتل فرودگاهی، در این هتل موجود می‌باشد، علاوه بر این خدمات از سایر خدمات آن می‌توان به لباسشویی، خشکشویی، اتو با هزینه اضافه و در صورت درخواست اشاره کرد.
کارکنان این هتل به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، یونانی، تایلندی و چینی تسلط دارند و به خوبی می‌توانند با مهمانان ارتباط برقرار کنند.

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل دش ریزورت

هتل دش ریزورت لنکاوی با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد، دارای قیمت مناسبی بوده و از موقعیت جغرافیای مناسبی برخوردار می‌باشد و پرسنل این هتل به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند و به خوبی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند، امکان بررسی به صورت آنلاین رزروهای شما در این هتل وجود دارد و فاصله هتل تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک می‌باشد تا ساحل چنانگ ۲.۳ کیلومتر فاصله دارد و تا مرکز خرید چنانگ فاصله هتل دش ریزورت لنکاوی ۲.۶ کیلومتر می‌باشد، همچنین هتل در حدود ۲۲ کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد.
بهتر است الان که با خصوصیات و ویژگی‌های هتل دش ریزورت آشنا شدید کمی با جزیره لنکاوی و جاذبه‌های دیدنی آن نیز آشنا شوید.
لنکاوی به دلیل وجود درختان استوایی و همیشه سبز با آب و هوای بارانی، برای حیات وحش محلی پناهگاهی امن می‌باشد و در حفظ آنها مردم لنکاوی بسیار سختگیر هستند، در این منطقه ماسه‌های سفید و براق، نسیم ملایم و مطبوع آکنده از عطر گیاهان ساحلی، آبشارهای آرام و فضایی، حذف آلودگی‌های صوتی باعث به آرامش رساندن افراد خواهد شد.
با اینکه این جزایر دارای آب و هوای مساعدی می‌باشد اما بهترین زمان برای سفر به این شهر ماه نوامبر می‌باشد زیرا دمای هوا در این زمان‌ها نسبت به سایر ماه‌های سال کمی مناسب‌تر بوده و کمتر از دیگر زمان‌ها، بارش باران رخ می‌دهد.
در ماه نوامبر تا آوریل به طور متوسط دمای هوا به ۳۰ تا ۳۵ درجه سانتیگراد می‌رسد، که از دمای هوا در شب کاسته شده و تا ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد،هوای مطلوبی در سطح شهر جریان می‌یابد، چنانچه در طول روز باران ببارد.
با توجه به اینکه گرشگران زیادی به این منطقه سفر می‌کنند با هر بودجه‌ای اقامت ایده‌آل را می‌توانید تجربه کنید، زیرا دارای هتل‌های متنوعی است و گردشگران می‌توانند به تفریح در سراسر لنکاوی با راحتی بیشتری بپردازند، فضا برای لذت بردن از تفریحاتی چون غواصی، جت اسکی، در تمام روز فراهم می‌باشد، زیرا آفتاب بر تمامی نواحی جزیره می‌تابد.

 از جاذبه‌های شهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- تله کابین لنکاوی

 از تله کابین لنکاوی برای دسترسی به پل هوایی شهر لنکاوی باید استفاده کنید، در عرض ۱۵ دقیقه به وسیله تله کابین می‌توانید به بالای کوه مات سینانگ برسید و به تماشای صحنه‌های بی‌نظیر و رویایی در طول مسیر بپردازید، جزایر کوچک، آبشارهای لنکاوی و جنگل‌ها تصاویر بسیار زیبا و دیدنی را ایجاد می‌کند. از روستایی در دامنه کوه مات سینانگ، ورودی تله کابین آغاز می‌شود و حرکت این کابین‌ها به صورت دقیقه‌ای می‌باشد، که با افزایش ارتفاع درجه هوا کاهش پیدا می‌کند، بنابراین باید به همراه خود لباس مناسبی داشته باشید، بی‌نظیرترین آب و هوای دنیا در قله ۷۰۰ متری وجود دارد و یک کافه کوچک نیز در ایستگاه بالایی وجود دارد که در این مکان انواع خوراکی‌ها به فروش می‌رسد، به منظور خرید در فروشگاه‌ها بین راه چندین سکو تعبیه شده، همچنین رستوران‌هایی وجود دارد که می‌توانید در این رستوران‌ها به صرف غذا بپردازید.
در واقع توسط تله کابین کل مسیر طی شده ۲ کیلومتر می‌باشد، که مسیری هیجان انگیز و همراه با لذت می‌باشد، در این ارتفاع عکاسی را فراموش نکنید و می‌توانید از پارکی که در پایین تله کابین وجود دارد، بهره‌مند شوید.

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل دش ریزورت

۲- داتاران لانگ

مجسمه ۱۲ متری از یک عقاب که در حال پرواز می‌باشد و بر روی سکویی قرار داده شده است، دارتان لانگ نام دارد که با ابهت خاص خود پر از آبنماهای کوچک به عنوان نمادی از شهر لنکاوی می‌باشد، که بسیار تماشایی است، به همه گردشگران بازدید از این میدان توصیه می‌شود و کمتر کسی است که به لنکاوی سفر کند، اما از این عقاب دیدن نکند، این میدان به سایر جاذبه‌های لنکاوی نزدیکی دارد و جزو برترین جاذبه‌های گردشگری شهر به شمار می‌رود.

۲- دنیای زیر آب

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری لنکاوی دنیای زیر آب می‌باشد، که در حدود ۵۰۰ گونه جانوران دریایی مانند پنگوئن، اسب دریایی، فلامینگو در این مکان زندگی می‌کند، برای بازدید از این مکان، در داخل تونل ۱۵ متری در زیر آب پیاده روی می‌کنید و به تماشای جانوران از فاصله بسیار نزدیک می‌پردازید، در واقع در مخزن شیشه‌ای این جانوران وجود دارند و دارای حجم‌های متفاوتی بوده و شبیه آکواریوم می‌باشند.
آبزیان درشت مانند کوسه، مارماهی و لاک پشت در این مخزن‌ها وجود دارد و علاوه بر این، خوک‌های آبی و پنگوئن‌ها نیز به اجرای نمایش‌های هیجان انگیز می‌پردازند و روزی دوبار به این حیوانات غذا داده می‌شود، بنابراین تماشای این صحنه‌ها بسیار لذت بخش می‌باشد، چندین مرکز خرید در نزدیکی این جاذبه دیدنی قرار دارد، که می‌توانید به خرید بپردازید.
بنابراین یکی از جاذبه‌های گردشگری بسیار عالی در لنکاوی دنیای زیر آب لنکاوی می‌باشد، که تعداد زیادی توریست همه روزه از آن دیدن می‌کنند.

۳- پارک لاجندا

پارکی به نام لاجندا در شهر لنکاوی وجود دارد که افتتاح آن در سال ۱۹۹۶ صورت گرفته و چشم انداز رو به میدان عقاب و جاذبه‌های طبیعی دیگر این پارک زیبا و سرسبز دارد، همچنین در این پارک ۱۷ عدد مجسمه قرار داده شده است، که افسانه‌ای هر کدام از این مجسمه‌ها به همراه دارد، از این افسانه‌ها می‌توان به شاهزاده خانم، غول‌های قهرمان، پرندگان افسانه‌ای اشاره کرد. بهترین مکان‌ها برای تفریح در پارک لاجندا وجود ۴ دریاچه مصنوعی و دست‌ ساز انسان همراه با مسیرهای پیاده‌روی می‌باشد، همچنین گل‌های رنگارنگ، گیاهان سرسبز و درختان میوه زیبایی خاصی به این پارک بخشیده است.
در مسیر پارک، مغازه سوغات فروشی وجود دارد که می‌توانید به خرید با خیال راحت در این مغازه بپردازید، برای گشت و گذار خانوادگی، پارک لاجندا مکان ایده آل به شمار می‌رود.

۴- پارک حیات وحش و بهشت پرندگان

یکی از مکان‌هایی که در لنکاوی برای همه رده‌های سنی مکانی مناسب می‌باشد، پارک حیات وحش و بهشت پرندگان می‌باشد که تاسیس آن در سال ۲۰۰۲ صورت گرفته و بیش از ۲۵۰۰ پرنده از ۱۵۰ گونه مختلف در این پارک نگهداری می‌شود، از این گونه‌ها می‌توان به قناری، اردک، طوطی، جغد اشاره کرد، اما حیوانات دیگری مانند مار، تمساح، گوزن، میمون از سال ۲۰۰۶ نیز به این پارک آورده شده است، همچنین یک آبشار مصنوعی با ارتفاع ۱۵ متری در این پارک وجود دارد که برای زندگی راکون‌ها، کروکودیل‌ها و پلیکان‌ها ساخته شده به این حیوانات می‌توانید از فاصله نزدیک غذا بدهید، در واقع یکی از بخش‌های هیجان انگیز در این پارک غذا دادن به این حیوانات است.

۵- سواحل زیبای لنکاوی

 علاوه بر جاذبه‌های دیدنی در شهر لنکاوی، ساحل‌های زیبای این منطقه بسیار دیدنی می‌باشد که یک مقصد گردشگری جذاب برای گردشگران می‌باشد، از سواحل اختصاصی آنکه بسیار ساکت و خلوت است ساحل دوتای می‌باشد که جنگل‌های بی‌نظیری اطراف این ساحل می‌باشد.
تانجونگ رو ساحل دیگر لنکاوی می‌باشد که فضای آن آرامبخش بوده و برای استراحت در تعطیلات مکان مناسبی می‌باشد. این ساحل بیشتر برای زوج‌های جوان مکان مناسبی می‌باشد تا در این ساحل زیباترین غروب‌ها را تماشا کنند، ساحل عمومی دیگر که در دسترس همگان می‌باشد و مناسب خانواده‌ها بوده، به نام پانتای کوک است که امکانات رفاهی عالی در آن در دسترس می‌باشد و می‌توانید از انواع نوشیدنی‌های خوشمزه در این ساحل استفاده کنید، از ساحل و زیبای لنکاوی، ساحل پانتای سنانگ می‌باشد که مکان مناسبی برای استراحت در تعطیلات با آبی زیبای دریا و فضایی آرامبخش است و در شمال شرقی جزیره لنکاوی واقع شده است، در واقع یکی از شلوغ‌ترین سواحل لنکاوی این ساحل به شمار می‌رود و در این ساحل چندین کافه و رستوران قرار دارد.
وجود ماسه‌های سفید و آب‌های زلال باعث شهرت این ساحل در سطح جهانی شده است، همچنین تفریحات شبانه نیز در این ساحل وجود دارد، در انتهای خط ساحلی پانتای ینانگ ساحل پانتای تنگاه واقع شده است که جز طولانی‌ترین ساحل‌های شهر لنکاوی می‌باشد و چندین استراحتگاه و آلاچیق در این ساحل در دسترس می‌باشد و می‌توانید لحظات بی‌نظیری را با تفریحات شبانه و تفریحات آبی در کنار دریا سپری کنید.
لاکچری‌ترین ساحل شهر لنکاوی ساحل ریباک می‌باشد که فوق العاده زیبا بوده و با شهر فاصله اندکی دارد، از امکانات آن می‌توان به قایق سواری اشاره کرد.
همان طور که مشاهده کردید لنکاوی دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی می‌باشد، که تنها چند مورد از آن را در اینجا ذکر کردیم، با توجه به تنوع جاذبه‌های گردشگری در این شهر باید شما یک اقامتگاه مناسب داشته باشید، تا بدون دغدغه و با راحتی خیال بتوانید از این جاذبه‌های گردشگری دیدن نمایید،هتل دش ریزورت یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت می‌باشد، زیرا امکانات مناسبی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و مسافران می‌توانند علاوه بر جاذبه‌های گردشگری لنکاوی از امکانات تفریحی و سرگرمی‌های این هتل نیز بهره‌مند شوند، از نظر اقتصادی نیز هزینه‌های این هتل بسیار مقرون به صرفه می‌باشد، بنابراین در این زمینه نگرانی نداشته باشید، برای دریافت جزئیات دقیق‌تر بهتر است به آژانس مسافرتی مراجعه کنید، کارشناسان آژانس با صبر و حوصله به تمامی سوالات شما پاسخگو خواهند بود و اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار می‌دهند، بنابراین هیچگونه ابهامی برای شما باقی نخواهند ماند و شما می‌توانید برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری یک برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشید تا نهایت بهره را از زمان خود ببرید و سفری به یاد ماندنی را به ثبت برسانید.
برای سفر به لنکاوی کافیست مدارک خود را به آژانس مسافرتی مربوطه تحویل دهید تا تمامی اقدامات لازم برای سفر شما انجام گیرد، این آژانس با نهایت دقت و حساسیت اقدامات لازم را انجام می‌دهد به گونه‌ای که هیچ مشکلی در سفر برای شما ایجاد نخواهد شد.
به طور کلی تمامی تلاش آژانس مسافرتی بر این است که سفری آرامش بخش همراه با لذت را برای مسافران فراهم کند، تا در اوقات فراغت بتوانند مجدداً برای سفر به این شهر اقدام نمایند و رضایت مشتریان را در اولویت قرار می‌دهد.