هتل ساحلی دانا لنکاوی

هتل ساحلی دانا لنکاوی

در ۳۰ کیلومتری سواحل شمال غربی مالزی لنکاوی قرار دارد، که دارای امکانات و هتل‌های مدرن می‌باشد و گردشگران زیادی را چه از خود مالزی و چه از کشورهای دیگر در نیمه دوم سال به خود جذب می‌کند.
لنکاوی مجمع الجزایری با بیش از ۱۰۰ جزیره می‌باشد که با یادآوری نام آن سواحل ماسه‌ای، جنگل‌های انبوه و دره‌های ژرف در ذهن شنوندگان تداعی می‌شود.
تله کابین سواری یکی از تفریحات این جزیره می‌باشد که می‌توانید از بالای تله کابین به دیدن این جزیره به رویایی و تماشایی بپردازید، جنگل‌های انبوه و درختان سرسبز از بالا بسیار دیدنی و زیبا می‌باشد.
اگر به دنبال هتلی خوب برای سفر به لنکاوی می‌باشید، هتل دانا یکی از بهترین هتل‌های این جزیره می‌باشد که باعث دوچندان کردن لذت سفر به این جزیره خواهد شد. این هتل ۵ ستاره و لوکس دارای امکانات زیادی می‌باشد.
هتل دانا لنکاوی در نزدیکی ساحل قرار دارد و بی دلیل هم نیست، افرادی که برای سفر به لنکاوی عاشق ساحل و تفریحات ساحلی هستند، این هتل را انتخاب کنند.

هتل ساحلی Danna Luxury Resort Langkawi
در واقع هتل‌های ساحلی دارای طرفداران بیشتری می‌باشد و در فصل‌های پر گردشگر که بین آبان تا فروردین می‌باشد زودتر از هتل‌های دیگر این هتل‌ها پر می‌شود، این هتل دارای معماری زیبایی می‌باشد و به راحتی در حالی که بر روی تخت خواب دراز کشیده‌اید، از پنجره اتاق‌ها می‌توانید به تماشای چشم اندازهای ساحلی و دریا بپردازید.
در اطراف این هتل تپه‌های سرسبز استوایی، سواحل بکر و باشکوه و وجود دارد و هیچ چیزی از نظر چشم‌اندازهای بکر طبیعی کم ندارد، محوطه هتل نیز بسیار زیبا و دیدنی می‌باشد، در داخل هتل استخر زیبا وجود دارد که در جلوی نمای ساختمان واقع شده است و می‌توانید در جایی به غیر از دریا شنا را تجربه کنید.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل دانا لانگکاوی

۱۲۵ اتاق لوکس در این هتل قرار دارد، که دارای رنگ‌های گرم هستند و باعث زیبایی بخشیدن خاصی به دکوراسیون هتل شده است، با استراحت در این اتاق‌ها می‌توانید به صدای امواج دریا گوش دهید و آرامشی بی‌نظیر را تجربه کنید.
وای فای رایگان در همه این اتاق‌های لوکس و بزرگ در اختیارتان می‌باشد، که با سرعت مناسب نیازهای اینترنتی شما را پاسخ می‌دهد با پارکت‌های چوبی کف همه اتاق‌ها پوشیده شده است که محیط گرم تر و آرامش بخشی را همین ویژگی برایتان به وجود می‌آورد، از دیگر امکانات این اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، سیستم تهویه و حمام شخصی اشاره کرد که برایتان محیط راحتی را فراهم می کند.
رستوران‌های متنوع با منوی غنی از غذاهای بین‌المللی و محلی و همچنین کافه‌ها برای لذت بردن از نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خاص. معمولاً هتل‌هایی را بیشتر مسافران می‌پسندند که دارای رستوران‌های بیشتری باشند و با تنوع بیشتری غذاهایی در اختیار مسافران بگذارد، در هتل دانا نزدیک به ۶ رستوران وجود دارد که رضایت مشتریان را کاملاً جذب می‌کند و انواع غذاهای بین المللی را در این رستوران‌ها می‌توانید، پیدا کنید، همچنین انواع غذاهای مدیترانه‌ای نیز در برخی از این رستوران‌ها سرو می‌شود و می‌توان این غذاها را در فضای داخلی رستوران و یا اینکه در فضای بیرونی و در جلوی استخر میل کنید.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل دانا لانگکاوی
چنانچه دارای رژیم غذایی خاصی می‌باشید، هیچگونه نگرانی نداشته باشید زیرا می‌توانید از کارکنان رستوران بخواهید تا مطابق با رژیمتان غذای مخصوصی بیاورند، علاوه بر این چند رستوران نیز در بیرون هتل وجود دارد که در آنجا نیز غذاهای متنوعی سرو می‌شود.
استخرهای شنا بزرگ با مناظری زیبا و مراکز اسپا با انواع ماساژها و درمان‌های زیبایی در این هتل وجود دارد.
سالن ورزشی با تجهیزات مدرن و فضاهای بازی و تفریح برای خانواده‌ها و کودکان فراهم است.
باغ‌های زیبا و فضاهای سبز برای گردش و استراحت و امکان تعامل با حیوانات، خدمتی دیگر در هتل است.
خدمات اتاق به صورت ۲۴ ساعته می باشد و خدمات پذیرایی با کیفیت بالا ارائه می شود.
امکان رزرو تورها و فعالیت‌های گردشگری محلی از طریق هتل امکان پذیر است و امکانات برای برگزاری همایش‌ها و رویدادهای ویژه موجود است.
خدمات حمل و نقل به وسیلهٔ هتل برای تسهیل در جا به جا شدن مهمانان به راحتی در دسترس است.
توصیه می‌شود که قبل از رزرو اتاق یا اقامت در هتل، بهتر است با توجه به شرایط خود اقدام به تصمیم گیری کنید و از جزئیات و امکانات این هتل از طریق آژانس مسافرتی باخبر شوید.

رستوران‌ها و کافه‌های هتل دانا لانگکاوی

هتل ساحلی دانا لنکاوی دارای چندین گزینه رستوران و کافه با منوهای متنوع و لذیذ است.

در زیر به برخی از رستوران‌ها و کافه‌های این هتل اشاره شده است:

۱- کافه استرز اند کو

در طبقه همکف، این کافه قرار گرفته و دارای چشم انداز زیبا از آب‌های درخشان استخر می‌باشد و از شما با انواع غذاهای محلی، میان وعده‌های سبک، غذاهای انگلیسی- مالایی پذیرایی می‌کند.
در این مکان از صرف غذا لذت ببرید و به منظور رهایی از شر خستگی‌های روزانه، بعد از یک روز پر مشغله یک فنجان چای با عطر و رایحه لذت بخش بنوشید، روزانه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ مهمانان می‌توانند از امکانات این کافه استفاده نمایند.

۲- رستوران تراس

کنار دریا یک رستوران و بار به نام رستوران تراس وجود دارد، که در کنار استخر جایگزین کافه شده است‌، در کنار استخر و مشرف ساحل و اقیانوس آندامان را این رستوران بسیار مدرن از صرف غذا برای شما به ارمغان می‌آورد، این رستوران در نوامبر سال ۲۰۱۶ پروژه ساخت آن تکمیل شده است.

رستوران‌ها و کافه‌های هتل دانا لانگکاوی

۳- رستوران وراندا

یکی از شیک‌ترین رستوران‌های لنکاوی هتل دانا، رستوران وراندا می‌باشد که دارای طراحی بسیار باشکوهی می‌باشد و نمایانگر جلال و شکوه دوران قدیم با سقف‌های بلند، لوسترهای مجلل و ستون‌های قوی می‌باشد، در این رستوران با بهترین و متنوع‌ترین طعم‌های کوکتل و فضای روباز و سرپوشیده از شما پذیرایی می‌شود و دارای سالن استعمال دخانیات و لانج اوپن است.
از ساعت ۱۷ تا یک نیمه شب مهمانان می‌توانند روزانه از امکانات این مکان استفاده نمایند، در طبقه همکف و روبروی تفرجگاه ساحلی و جنگل‌های سرسبز، د دراینگ روم واقع شده است که قسمتی از لانج د ورانداست.
کلکسیونی از بهترین سیگارها و برندهای برتر و مطرح ماالشعیر در این بار ارائه می‌شود، روزانه از ساعت ۱۷ تا ۱ نیمه شب نیز با این امکانات از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

۴- رستوران پلنترز

یکی از بهترین رستوران‌های لنکاوی رستوران پلنترز می‌باشد که از صرف غذا لذت‌های به یاد ماندنی برای شما به ارغوان می‌آورد و به کمک یک ارکستر ترکیبی با رایحه های وسوسه انگیز حس چشایی در فضای بسیار آرامبخش، شما را به اغوا می‌برد.
در طبقه همکف هتل، این رستوران واقع شده است و به استخر و ساحل شنی چشم انداز نفسگیری دارد، انواع غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی و محلی در این رستوران سرو می‌شود و برای صرف صبحانه روزانه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۳ برای صرف شام از میهمانان پذیرایی می کند.
این امکانات می‌توانند به مهمانان این هتل تجربه‌های خاصی در زمینه غذا و نوشیدنی ارائه دهند. توصیه می‌شود که قبل از سفر خود به این هتل، از طریق آژانس مسافرتی اطلاعات به‌روز و جزئی‌تری دریافت کنید.
کارشناسان آژانس با صبر و حوصله به تمامی سوالات شما پاسخگو خواهند بود و هیچ ابهامی در این زمینه برای شما باقی نخواهد ماند.

خدمات هتل دانا لانگکاوی

هتل دانا لانگکاوی یک هتل لوکس با امکانات و خدمات ویژه‌ای برای مهمانان خود دارد.
اینکه فاصله هتل تا فرودگاه چقدر می‌باشد برای خیلی از مسافران اهمیت زیادی دارد و می‌خواهند بدانند که چند دقیقه بعد با رسیدن به فرودگاه به هتل می‌رسند، تا فرودگاه بین‌المللی لنکاوی هتل دانا ۳۰ دقیقه فاصله دارد و برای رفت و آمد این فاصله کم، مشکلی ندارید.
امکاناتی مثل مرکز بیزینس را اگر در سفر تفریحی به هتل، کارهای تجاری هم نیاز داشته باشید، در اختیارتان قرار می‌دهد.
خدمات گردشگری نیز در هتل ارائه می‌شود و با خدمات گردشگری می‌تواند گشت و گذار در جزیره را انجام دهید، به غیر از شنا و سونا از امکانات تفریحی هتل ورزش‌های آبی می‌باشد که برای این تفریحات آبی، امکانات لازم برایتان فراهم می‌باشد و می‌توانید به غواصی و قایق سواری بپردازید، باشگاه سالن بیلیارد و سالن بازی از دیگر امکانات تفریحی هتل می‌باشد که بسیار سرگرم کننده هستند، اگر نیاز دارید که در روز زمانی را به مطالعه بپردازید یک کتابخانه در هتل برایتان مهیاست، که می‌توانید یکی دو ساعت از روز را در آنجا سپری کنید.

این خدمات به مهمانان این هتل تجربه لذت‌بخشی از اقامت شان ارائه می‌دهند.

خدمات هتل دانا لانگکاوی
با این حال، برای اطلاعات به‌روز و جزئی‌تر، توصیه می‌شود با با آژانس در تماس باشید، زیرا کارشناسان مجرب این آژانس اطلاعات دقیق و با جزئیات در اختیار شما قرار می‌دهند و هر سوال و ابهامی را برای شما برطرف خواهند ساخت.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل دانا لانگکاوی

هتل دانا لانگکاوی اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلفی با طراحی زیبا و امکانات لوکس ارائه می‌دهد.
این اتاق‌ها و سوئیت‌ها به طور کلی دارای امکانات مدرن و اقدامات رفاهی هستند.

ممکن است مدل اتاق‌ها و سوئیت‌ها با توجه به نوع ویو، اندازه، و امکانات مختلف باشد.

۱- اتاق مرچنت

اندازه این اتاق‌ها در ابعاد ۶۵ متر مربع می‌باشد و طراحی آن متناسب با اقامت دو فرد بزرگسال و یک کودک می‌باشد، اقامت به یاد ماندنی را با انتخاب این اتاق‌ها تجربه می نمایید و از طریق بالکن اختصاصی آن از تماشای منظره حیات زیبا و تپه‌های بی‌نظیر لذت ببرید، در هتل دانا ۴۴ اتاق مرچنت ارائه می‌شود که دارای یک تخت خواب دو نفره بزرگ و یا دو تخت خواب یک نفره می‌باشد، همچنین فضایی مخصوص نشیمن در آن قرار دارد.

۲- گرند مرچنت

 متناسب با اقامت دو فرد بزرگسال و یک کودک این اتاق‌ها در ابعاد ۷۰ متر مربع طراحی شده‌اند و تجربه به یاد ماندنی را در ذهن شما ثبت می‌کند، می‌توانید از طریق بالکن اختصاصی آن، از تماشای منظره جذاب جنگل‌های انبوه و کانال لذت ببرید، در این هتل ۲۴  گرند مرچنت واقع شده است، که مجهز به یک تخت خواب دونفره بزرگ می‌باشند.

۳- وایس ری

متناسب با اقامت دو فرد بزرگسال و یک کودک این اتاق‌ها در ابعاد ۶۵ متر مربع طراحی شده‌اند که با انتخاب این اتاق‌ها می‌توانید از طریق بالکن اختصاصی به تماشای منظره جذاب بزرگترین استخر هتل بپردازید، ۲۳ اتاق وایس ری در این هتل ارائه می‌شود که یک تخت خواب کینگ سایبان دار و کمد با قابلیت ورود در آن، در این اتاق‌ها می‌باشد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل دانا لانگکاوی

۴- سوئیت کونتس

متناسب با اقامت زوج‌ها در ماه عسل و خانواده‌های کوچک این سوئیت‌های ۱۱۰ متر مربعی بسیار لوکس طراحی شده‌اند و دارای یک تخت خواب دو نفره بزرگ، بالکن اختصاصی جکوزی با چشم انداز زیبا هستند، در این سوئیت‌ها دو فرد بزرگسال با یک کودک می‌توانند اقامت داشته باشد.

۵- سوئیت داشس

در طبقات بالایی هتل، این سوئیت‌های ۱۱۰ متر مربعی قرار گرفتند که دارای چشم انداز جذابی بوده و از امکانات آنها می‌توان به جکوزی اختصاصی و تراس اشاره کرد.
در این هتل دو سوئیت وجود دارد که دارای یک تخت خواب دو نفره و کمد با قابلیت ورود می‌باشد و برای زوجینی که لنکاوی را برای ماه عسل انتخاب نموده‌اند، این سوئیت‌ها انتخاب بسیار مناسبی می‌باشد.

۶- اتاق سینگل

به منظور اقامت یک فرد بزرگسال این اتاق‌ها در ابعاد ۶۵ متر مربع طراحی شده‌اند، که می‌توان از طریق بالکن اختصاصی آن از تماشای منظره حیات زیبا و تپه‌های بی‌نظیر لذت ببرید، در این هتل ۴۴ اتاق سینگل ارائه می‌شود.
بهترین واحدهای اقامتی جزیره در هتل دانالنکاوی واقع شده است که مشکل پسندترین مهمانان را زیبایی و ظرافت اتاق‌ها راضی می‌کند، این مجموعه دارای واحدهای اقامتی متنوع می‌باشد که شامل انواع اتاق، سوئیت و ویلا می‌باشد که این اتاق‌ها به بالکن مجهز می‌باشد و از دریا و کوهستان چشم انداز زیبایی مشاهده می‌شود، از امکانات این اتاق‌ها می‌توان به مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، پنکه سقفی، اتو، میز و تلفن اشاره کرد، همچنین یک حمام اختصاصی در هر یک از این اتاق‌ها تعبیه شده و لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

فعالیت‌ها و تفریحات هتل دانا لانگکاوی

از امکانات تفریحی در هتل ۵ ساله دانا لانگکاوی طیف وسیعی از امکانات تفریحی به مهمانان ارائه می‌شود، در هتل دانا با وجود ساحل اختصاصی، سرشار از تفریحات آبی اقامتتان خواهد بود و می‌توانید در هر زمان که دوست داشتید به پیاده‌روی در ساحل بپردازید و یا اینکه به استراحت در آفتابگیرها بپردازید، یکی از تفریحات آبی اگر اهل هیجان هستید،مانند غواصی، موج سواری یا قایقرانی را انتخاب کنید.
گزینه خوبی برای شنا استخر روباز می‌باشد، در تمام طول سال این استخر باز بوده و هیچگونه محدودیت سنی ندارد، از سرگرمی‌های دیگر آن می‌توان به اجرای موسیقی زنده، دوچرخه سواری، کلاس آشپزی، ماهیگیری اشاره کرد و می‌توانید با همسفرانتان در اوقات فراغتتان به بازی‌های بیلیارد، گلف و دارت مشغول شوید.

فعالیت‌ها و تفریحات هتل دانا لانگکاوی
مرکز اسپا پس از گذراندن یک روز شلوغ گزینه مناسبی برای رفع خستگی از تنتان می‌باشد، وجود سونا و جکوزی در این مرکز بسیار برای افراد لازم می‌باشد و در هتل انواع خدمات زیبایی و ماساژ نیز به مهمانان ارائه داده می‌شود، همچنین زمین بازی اختصاصی برای کودکان در آن وجود دارد.

قیمت‌های هتل دانا لانگکاوی

قیمت‌های هتل دانالانگکاوی با توجه به امکانات و اتاق‌هایی که در اختیار مسافران قرار گرفته می‌شود متغیر می‌باشد، در واقع بر اساس امکانات ارائه شده و خدماتی که ارائه می‌شود، این قیمت محاسبه می‌گردد بنابراین نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت.
چنانچه اتاق‌هایی با قیمت پایین‌تر را رزرو کنید، باعث کاهش هزینه هتل خواهد شد، همچنین غذاهایی که برای صرف شام و ناهار رزرو می‌کنید،بر قیمت هتل تاثیرگذار می‌باشد، بنابراین چنانچه می‌خواهید از لحاظ اقتصادی، هزینه هتل به صرفه‌تر باشد، بهتر است منوی غذایی شما کم هزینه‌تر باشد و اتاق‌هایی که دارای هزینه پایینتری می‌باشد، را انتخاب کنید، تمامی اتاق‌های این هتل دارای امکانات مناسب می‌باشند بنابراین در این زمینه هیچگونه نگرانی نخواهید داشت، تنها ممکن است چشم انداز برخی از اتاق‌ها متفاوت باشد و یا اینکه اندازه آنها بزرگتر باشد، بنابراین بهتر است با توجه به بودجه خود برای انتخاب اتاق‌ها و منوی غذایی اقدام نمایید، تا در این زمینه با مشکلی مواجه نشوید. به طور کلی سفر به مالزی و جزایر لانگکاوی سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز خواهد بود، تنها در صورتی که برای سفر با برنامه‌ریزی مناسب اقدام شود.

قیمت‌های هتل دانا لانگکاوی
به منظور سفر به جزایر لانگکاوی تنها کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنیم و مدارک مورد نیاز را به آنها تحویل دهید و دیگر نیاز به اقدامی نمی‌باشد.
در واقع کارشناسان آژانس با تجربه‌ای که در این زمینه دارند، تمامی اقدامات لازم را به خوبی انجام می‌گیرند و تمامی تلاش آنها بر این است که سفری آرامش بخش را برایتان رقم بزنند، بنابراین با سپردن کارها به این آژانس می‌توانید به سایر کارها بپردازید. در واقع این آژانس سعی بر این دارد، که سفر شما از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد.