تور کشتی کروز امارات + قطر

  • کد تور: 1403-180
  • مدت: 7 شب و 8 روز
  • تاریخ برگزاری: 1403-01-01
  • خدمات تور: 7 شب و 8 روز اقامت و سفر رویایی با کشتی کروز لوکس MSC OPERA با خدمات ULTRA ALLINCLUSIVE (U.ALL) یا FULL BOARD (F.B) (صبحانه. ناهار. شام میان وعده ) استفاده از برنامه های آمفی تئاتر- استخر- بدنسازی و ده ها سرگرمی جذاب در هر روز و هر شب و بازدید به ترتیب از شهرهای دبی خصب- مسقط- ابوظبی- جزیره صبرینی یاس- ویزای مخصوص کروز و تمامی مالیات های مخصوص مسافرین کشتی کروز + ترانسفرهای فرودگاهی مقصد- بیمه مسافرتی و جلسه معارفه و آموزش کامل سفر* خدمات UALL در این پکیج شامل خدمات F.B + پکیج نوشیدنی U.ALL + گشت کامل شهر دبی با اتوبوس های خاص می باشد.
  • تور کشتی کروز امارات + قطر نوروز 1403: دانلود
  • رزرو این تور

تور کشتی کروز امارات + قطر

تور کشتی کروز امارات + قطر برای سفرهای تفریحی استفاده می‌شوند و طرفداران خاص خود را دارد.
این کشتی‌ها به صورت تک کابینه، چند کابینه و بادبانی می‌باشند و به طور متوسط بین ۳۳ تا ۵۰ فوت طول یک کشتی کروز می‌باشد و ممکن است بعضی از این کشتی‌ها دارای طول بزرگتر و یا کوچکتر باشند، اما در همه کشتی‌های کروز چیزی که مشابه هست، امکانات و خدمات لوکس و هیجان انگیزیست که در این کشتی‌ها روی دریا تجربه می‌کنید و به خاطر امکانات متنوع و لوکس، اکثر مسافران این کشتی‌ها را انتخاب می‌کنند، از تفریحات این کشتی‌ها می‌توان به تفریحات آبی، اسپا، سینما، رستوران‌ها و تئاترهای شبیه به برادوی اشاره کرد.

تور کشتی کروز امارات + قطر
برای گردش و تفریح می‌توانید تورکشتی کروز امارات و قطر را انتخاب کنید، در برخی از این کشتی‌ها به سبک قدیمی و کلاسیک تفریحات وجود دارد، اما برخی دیگر از کشتی‌ها بر این تلاشند تا تفریحات آنها با هر سن و سال و سلیقه‌ای متناسب باشد و در بعضی از این کشتی‌ها، کنسرت‌های راک برگزار شده و برخی شخصیت‌های بزرگ سخنرانی می‌کنند، همچنین بازی‌های مخصوص کودکان وجود دارد.
در این کشتی‌ها اجرای نمایش‌های متفاوت همراه با موسیقی زنده، وعده‌های غذایی و طنز برای بسیاری از مسافران سرگرم کننده می‌باشد. در واقع در این کشتی‌ها با هر سلیقه‌ ای تفریح دلخواه وجود دارد، در همه شرایط برای مسافران، تفریحات آبی جذاب است به خصوص که در بالاترین قسمت کشتی رو به آسمان و در دل اقیانوس هم باشد.
معمولا از تفریحات مطلوب افراد، استخرهای متنوع، سرسره‌های آبی، ماساژ و آب درمانی است، حتی اگر اهل این تفریحات هم نباشید زمین‌های ورزشی، بازی‌های متنوع فضای سبز برای قدم زدن، برنامه‌های شبانه و کنسرت‌ها شما را راضی نگه می‌دارد، تقریباً به هر آنچه که فکر کنید در کشتی کروز برای شما فراهم شده است و باعث خسته کردن مسافران نخواهد شد.

قطر تور کشتی کروز امارات و قطر نوروز 1403

معمولاً باید یک مسیر پروازی را برای سوار شدن به کشتی انتخاب کنید، مدت زمان نرمال سفر در تورکشتی کروز به طور معمول یک هفته می‌باشد، اما اگر فکر می‌کنید برای اولین سفر شما این زمان طولانی است می‌توانید به انتخاب تورهای کوتاه‌تری بپردازید، اما برای رزرو این تورها باید خیلی زود اقدام شود، زیرا خیلی زود ظرفیتشان تکمیل می‌شود.
کشتی کروز محیطی امن و بدون دغدغه با تفریحات بسیار را در اختیار شما قرار می‌دهد و برای کودکان نیز بسیاری از این تفریحات مناسب می‌باشد، همچنین در این کشتی‌ها برای مراقبت و نگهداری از کودکان امکانات قابل توجهی وجود دارد، تا بزرگترها بدون نگرانی از تفریحات متنوع کشتی، استفاده کنند به یاد داشته باشید سفر با کروز همچون هر سفر دریایی دیگری نیز ممکن است، برای برخی از افراد دردسرساز شود، بنابراین در صورتی که به دریازدگی مبتلا شوید، ممکن است تا پایان سفر این مشکل به همراه شما باشد، به منظور پیشگیری از دریا زدگی اقداماتی انجام دهید و داروهایی به همراه داشته باشید، پرهیز از  مصرف برخی غذاها و نوشیدنی‌ها و رعایت رژیم‌های غذایی خاص از جمله مواردی است که به پیشگیری از دریا زدگی کمک می‌کند.

قطر تور کشتی کروز امارات و قطر نوروز 1403برای نوروز ۱۴۰۳ نیز می‌توانید اقدام به دریافت تور امارات قطر کنید، زیرا مسافران کشتی کرور این سفر را به گونه‌ای تجربه می‌کند که انگار در سرزمین جدید هستند و برای آنها همه چیز به راحتی تدارک و سازماندهی شده است.
در بیشتر کشتی‌های کروز در حقیقت تعداد خدمه از مسافران بیشتر است و بدون خستگی خدمه دائماً در حال سرویس دادن به مسافران هستند، تمامی امکانات اولیه از قبیل غذا و اقامتگاه برای هر مسافری در دسترس می‌باشد اما از دیگر امکانات کشتی می‌توان به رستوران‌های بوفه، مراکز تناسب اندام، امکانات ورزشی، سردخانه و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد.

قیمت تور کشتی کروز امارات و قطر

رزرو تور کروز امارات و قطر برای علاقمندان به سیاحت و گردشگری مانند تحقق یک آرزو باشد و می‌توانید با کشتی کروزاز چندین نقطه در قطر و امارات دیدن کنید، باتوجه به کابینه که در آن اقامت دارید و نوع خدماتی که دریافت می‌کنید، هزینه سفر با کشتی کروز متغیر می‌باشد، با تور کشتی کروز خلیج فارس می‌توانید بر یکی از مدرن‌ترین و بزرگترین کشتی‌های دنیا سوار شوید و به مشاهده چند کشور در حاشیه خلیج فارس بپردازید.جهت هزینه تور کشتی با آژانس ناخدای سفر تماس حاصل فرمایید.

قیمت تور کشتی کروز امارات و قطر

رزرو تور کشتی کروز امارات و قطر

به منظور رزرو تورکشتی امارات قطر بهتر است به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید تا تمامی اقدامات لازم انجام گیرد، اما برای سفر با کشتی کروز به توصیه‌هایی توجه کنید که باعث رقم زدن سفرلذت بخش‌تر برای شما می‌شود، زیرا در روز اول تور کشی کروز گاهی افراد سردرگم بوده و نمی‌دانند که چه کارهایی انجام دهند و ممکن است بسیاری از تفریحات را از دست بدهند، برای روز اول سفر به شما توصیه‌هایی داریم.

۱- با یک نوشیدنی استوایی سفر با کشتی کروز را شروع کنید.

۲- در کشتی کروز گشت و گذار را شروع کنید و ببینید انتخاب اول شما کدام غذاخوری‌ها است و بهتر است از طبقات بالا به پایین بیایید و همه را چک کنید تا مجبور به بالا رفتن از پله‌ها نشوید.

۳- از خود و خانواده‌تان عکس‌های زیادی بگیرید قبل از اینکه در روزهای بعد اتاقتان نامرتب و شلوغ شود و در شرایط خوب ابتدای سفر، عکس‌هایی گرفته شود این عکس برای اشتراک گذاری با دوستان در شبکه‌های اجتماعی گزینه مناسبی است.

۴-  اگر قصد دارید از ماساژ در تور کشتی کروز استفاده کنید، بهتر است روز اول به آن بپردازید، زیرا ظرفیت سالن‌های محبوب خیلی سریع تکمیل می‌شود می‌توانید اگر با سالن‌ها آشنایی ندارید، از آنها دیدن کنید گاهی ماساژ کوتاهی برای نمونه ارائه می‌کند و ممکن است در قرعه کشی ماساژ رایگان برنده شوید.

۵- اگر قصد استفاده از استخرها و حوضچه‌های آب گرم دارید در روزهای اول معمولاً این استخرها خلوت‌تر هستند و بیشتر افراد روزهای بعد سراغ این تفریحات می‌روند.

رزرو تور کشتی کروز امارات و قطر

۶- تفریحات ساحلی خود را در تور کشتی کروز از پیش رزرو کنید، زیرا برخی از این تفریحات بلیط آنها خیلی زود تمام می‌شود و ممکن است نتوانید از آنها استفاده کنید.

۷- فضای مخصوص آفتاب گرفتن معمولاً محدود می‌باشد، بنابراین از قبل آن را رزرو کنید گاهی با پرداخت پول اضافه می‌توانید این کار را انجام دهید.

معمولا موزیک‌هایی در عرشه کشتی پخش می‌شود و نوشیدنی‌های متنوعی در انتظار شما می‌باشد، بر فراز اقیانوس غروب خورشید را تماشا کنید و در ابتدای سفر از نمایش‌های خوش آمد گویی استقبال کنید، در واقع از شب سفر شما شروع می‌شود و باید خود را آماده کنید.

دیدنی های تور کشتی کروز امارات و قطر

۱- رستوران‌ها و کافه‌های کشتی کروز

یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری در تورکشتی کروز رستوران‌ها و کافه ها هستند که در کشتی‌های کروز امروزی حتی تعداد این رستوران‌ها به ۲۵ عدد هم می‌رسد و گاهی این رستوران‌ها در عرشه کشتی و فضای باز قرار دارند و گاهی در درون کشتی بوده و رو به آبی بیکران دریا پنجره‌هایی دارند و دارای طراحی داخلی چشم نوازی هستند، می‌توانید رستوران‌هایی با تنوع غذایی مختلف بسته به کشتی کروزی که انتخاب می‌کنید، انتخاب کنید و غذاهای کشورهای مختلف، فست فود و غذاهای دریایی را در این کشتی‌ها میل کنید، بنابراین با توجه به تنوع غذایی بالایی که دارد دیگر نگرانی در مورد وعده‌های غذایی خود نداشته باشید و چشیدن طعم غذای رستوران‌های مختلف آنها و نوشیدنی‌های متنوع کافه‌ها از تفریحات اصلی کشتی کروز است.

دیدنی های تور کشتی کروز امارات و قطر

۲- اتاق‌های کشتی کروز

وقتی وارد کشتی کروز می‌شوید به مانند یک هتل بسیار مجلل می‌باشد و در واقع بین این کشتی و هتل فرقی وجود ندارد، تفاوت این دو در روی آب حرکت کردن حرکت کردن کشتی کروز می‌باشد زیرا و هتل‌ها روی زمین ثابت هستند، برخی از اتاق‌های کشتی کروز در کنار پنجره و رو به اقیانوس هستند و برخی دیگر بدون پنجره بوده و در وسط کشتی واقع شده‌اند، اما این اتاق‌هایی که در وسط کشتی وجود دارند نیز دارای نور کافی می‌باشند، تا باعث آرامش کافی در مسافران شود، اما مسافران زمان زیادی را در اتاق‌ها نمی‌گذارند زیرا در این کشتی‌ها، تفریحات متنوع شبانه روزی فراهم شده و آنها با این تفریحات مشغول هستند، انتخاب نوع هتل در هزینه کشتی کروز در زمان سفر با کشتی کروز تاثیر دارد و برای کمتر شدن هزینه‌های خود بهتر است به انتخاب اتاق‌های ارزان‌تر بپردازید.

مقصدهای کشتی کروز در امارات و قطر

مسیر کشتی کروز، شهرهای دبی، ابوظبی، بندر فجیره کشور امارات، بنادر مسقط و خصب در کشور عمان است.

ویزای تور کشتی کروز امارات و قطر برای ایرانیان

برای دریافت ویزای تور کشتی کروز امارات وقطر به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و مدارک مورد نیاز را به آنها تحویل دهید، تا تمامی اقدامات لازم برای سفر شما انجام گیرد و هیچ دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشید شما سایر اقدامات لازم برای سفر را انجام دهید در واقع تنها دغدغه شما آماده کردن وسایل ضروری برای مسافرت با کشتی کروز می‌باشد، اما برای سفر با کشتی کروز نیز نیاز به وسایل زیادی نیست و برخی از وسایل ضروری می‌باشد.

بهتر است قبل از سفر این موارد را در نظر داشته باشید تا بدون نگرانی و اضطراب با خیالی آسوده‌تر سفر کنید:

۱- محصولات مراقبتی از پوست

پیدا کردن برندها در کشورهای مختلف گاهی سخت است، بنابراین چنانچه عادت دارید از لوازم مراقبتی خاصی استفاده کنید، بهتر است آن را همراه داشته باشید و با همراه داشتن این لوازم دیگر نیازی به گشتن به جستجوی موارد مشابه نیست و مجبور به استفاده از سایر لوازم بهداشتی نخواهید بود.

۲- لباس و کفش مناسب در سفر

برای فعالیت‌های مختلف حتماً لباس مناسب همراه داشته باشید، بازدید از برخی اماکن نیازمند استفاده از لباس‌های مناسب می‌باشد، علاوه بر این مشاهده برخی جاذبه‌های طبیعی در گرمای تابستان نیز نیاز به پوشیدن لباس گرم دارد، همچنین در تور کشتی کروز بسیاری از فعالیت‌ها نیاز به راه رفتن دارد بنابراین کفش‌هایی که راحت می‌باشد را به همراه داشته باشید تا باعث اذیتی پای شما نشود، زیرا اذیتی پا باعث از دست دادن برخی از فعالیت‌ها خواهد شد.

ویزای تور کشتی کروز امارات و قطر برای ایرانیان

۳- پاسپورت

بهتر است از پاسپورت خود کپی بگیرید و برای اینکه که خیالتان از بابت گم شدن آن راحت باشد، یکی از آنها را به شرکت مسافرتی داده و دیگری را در کیف پولتان نگه دارید، همچنین لازم است روی گوشی عکس پاسپورتتان را داشته باشید زیرا انجام کار باعث اطمینان خاطر بیشتری خواهد شد.

مقایسه تورهای کشتی کروز MSC و Costa در امارات و قطر

در تورکشتی‌های کروز کاستا خدمات به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود و علاوه بر وعده‌های غذایی انواع نوشیدنی‌ها نیز به صورت ۲۴ ساعته و نامحدود به مسافرین ارائه می‌گردد، در کشتی کروز MSC این خدمات به صورت ۲۰ ساعت در شبانه روز هستند.

۱- نکات مهمی که در هنگام سفر با کشتی کروز باید بدانید

عدم استعمال دخانیات در کابین یا حتی بالکن‌های خصوصی، کشتی‌های کروز سیگار کشیدن ممنوع است زیرا روشن کردن سیگار خطرات آتش سوزی را به همراه دارد، برای سیگار کشیدن اتاق‌های عمومی در نظر گرفته شده است و باید کمی پیاده‌روی کنید تا به این اتاق‌ها برسید.

۲- چگونگی استفاده از سشوار در کشتی کروز از طریق پریز سرویس بهداشتی، روشن کردن سشوار ممنوع می‌باشد، اما برای اینکه خیال خود را راحت کنید سشوارهایی در اتاق تعبیه شده اند، با اینکه در سرویس بهداشتی پریز وجود دارد اما این پریزها برای سشوار نیست و مخصوص اصلاح است.

۳-  در کشتی کروز دیوارهای کابین دارای ضخامت زیادی نیست و به راحتی انتقال صدا صورت می‌گیرد، بنابراین حتی در زمانی که صحبت شما خصوصی نیست، به آرامی صحبت کنید تا مزاحم دیگران نباشید.

مقایسه تورهای کشتی کروز MSC و Costa در امارات و قطر

۴- یکی دیگر از مواردی که باعث ایجاد خطر آتش سوزی می‌شود، روشن کردن شمع، اتو کردن لباس، یا به طور کلی هر چیزی که باعث ایجاد شعله یا حرارت زیاد بشود، در کشتی کروز ممنوع است، از سوی کشتی تمامی خدمات از این قبیل مثل اتو کردن لباس ارائه می‌شود و از این بابت نباید نگرانی داشته باشید.

۵- آویزان کردن لباس‌ها در تور کشتی کروز باید در جای مناسبی باشد، مطمئناً بعد از شنا و شستن لباس‌ها هیچ جایی بهتر از بالکن نیست، اما بهتر است به امید خشک شدن لباستان را رها نکنید، زیرا بارش باران یا شستشوی بالکن باعث می‌شود، لباس‌ها از قبل نیز خیس‌تر شود.

۶- استفاده از عطرها و اسپرها به خصوص در کابین‌هایی که به بیرون راهی ندارند، آزاردهنده است بنابراین بهتر است از عطرهای ملایم استفاده شود تا برای شما و هم اتاقیتان مشکلی ایجاد نشود.

برای سفر با تور کشتی کروز لازم است به آژانس مسافرتی مربوط مراجعه کنید و مدارک لازم را به آنها تحویل دهید تا در اسرع وقت اقدامات لازم برای سفر شما صورت گیرد، هر سوالی که در این زمینه داشته باشید می‌توانید با کارشناسان آژانس مطرح کنید، زیرا این کارشناسان با توجه به تجربه که در این زمینه دارند  به تمامی سوالات شما با صبر و حوصله پاسخگو خواهند بود و هیچ ابهامی برای شما باقی نخواهند ماند.
در واقع چنانچه اطلاعات بیشتری در مورد سفر با کشتی کروز داشته باشید، می‌توانید با یک برنامه‌ریزی مناسب نهایت بهره را از سفر خود ببرید و زمان که ارزشمندترین دارایی شماست، با یک برنامه‌ریزی مناسب از دست نرود. به منظور کاهش هزینه‌های سفر با کشتی کروز لازم است که در انتخاب اتاق‌ها و نوع امکاناتی که دریافت می‌کنید، دقت کنید زیرا هزینه اتاق‌های مختلف کشتی کروز و همچنین امکاناتی که دریافت می‌نمایید، بر هزینه نهایی تاثیرگذار می‌باشد، اما امکانات اولیه مانند غذا و اتاق برای تمامی مسافران فراهم است.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.