نمایشگاه آسانسور دبی

نمایشگاه آسانسور دبی

بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر در امارات متحده عربی شهر دبی می‌باشد، که از نظر موقعیت جغرافیایی در ساحل جنوب شرقی خلیج فارس واقع شده است.
این شهر یک شهر جهانی و مرکزی تجاری در غرب آسیا محسوب می‌شود و قدمت چندانی ندارد، اما با توجه به درایت حاکمانش توانسته به یکی از محبوب‌ترین شهرهای گردشگری دنیا تبدیل شود، که نه تنها ساکنان کشورهای همسایه بلکه از دورترین نقاط دنیا نیز به این شهر سفر می‌کنند، تا از نزدیک عجایب آن را ببینند، البته تنها دلیل سفر گردشگران به این شهر وجود ساختمان‌ها و مراکز تفریحیش نمی‌باشد و رویدادهای بین المللی و مسابقات جهانی نیز در این شهر سالانه برگزار می‌شود، که باعث جذب سرمایه‌داران و سرمایه‌گذاران زیادی در این شهر شده است.

نمایشگاه آسانسور دبیمهمترین رویداد خاورمیانه در زمینه صنعت آسانسور نمایشگاه آسانسور دبی می‌باشد، که این نمایشگاه باعث گرد هم آوردن متخصصان حوزه مختلف این صنعت شده و این فرصت را به آنها می‌دهد، تا اطلاعات جدید در مورد محصولات و خدمات جدید کسب کنند و باعث افزایش دانش و اطلاعات حرفه‌ای خود شوند و به ایجاد شبکه سازی بپردازند.
در این نمایشگاه متخصصانی حضور دارند که در مورد روندها، چالش‌ها و منابع برای بحث گرد هم می‌آیند و وجود تصمیم گیرندگان کلیدی در نمایشگاه آسانسور دبی باعث می‌شود، خدمات نوآورانه برای گسترش شبکه فروش شما در منطقه پیدا شود.

شرکت کنندگان نمایشگاه آسانسور دبی

حضور در نمایشگاه آسانسور دبی، دارای مزایای زیادی می‌باشد و افراد با حضور در آن می‌توانند از دستاوردهایی که در این زمینه وجود دارد، بازدید نمایند. در این نمایشگاه می‌توانید اطلاعات بسیار جامعی درباره کالاها و خدمات تخصصی که در بازارهای بین‌المللی ارائه می‌شود، به دست آورید. از طرفی در این نمایشگاه شرکت‌های تجاری متعددی حضور دارند که خواهید توانست به ادامه و محکم کردن معاملات با کانال‌های پخش و توزیع محصولات موجود در نمایشگاه بپردازید، با حضور در این نمایشگاه می‌توانید با نیازها و تمایلات بازار در مورد کالاهای تخصصی آشنا شوید و به تحلیل و بررسی مشخصات کالا و خدمات از راه نزدیک بپردازید.

شرکت کنندگان نمایشگاه آسانسور دبیچنانچه قصد دارید، در نمایشگاه آسانسور حضور پیدا کنید باید به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و مدارک مورد نیاز را برای حضور در نمایشگاه به آنها تحویل دهید، باید از زمان دقیق برگزاری نمایشگاه و مکان برگزاری آن اطلاع داشته باشید، تا بتوانید برای حضور در آن یک برنامه‌ریزی مناسب داشته و از نزدیک با تجار و سرمایه‌داران در زمینه صادرات و واردات محصولات مختلف آشنا شوید، همچنین می‌توانید در عرصه‌های داخلی به تبلیغات مختلف بپردازید و به سودهای بیشتر برسید و به امر صادرات رونق ببخشید.
علاوه بر افرادی که در زمینه آسانسور و تجهیزات مربوط به آن فعالیت می‌کنند، افراد دیگری نیز می‌توانند با حضور در نمایشگاه به کسب و کار خود رونق ببخشند در واقع اگر این افراد از پتانسیل بالایی در زمینه بازاریابی برخوردار می‌باشند، با حضور در نمایشگاه می‌توانند به عقد قرارداد با شرکت‌هایی که به دنبال افراد بازاریاب هستند، بپردازند، در واقع بعضی از شرکت‌ها به منظور تصاحب بخشی از بازار به دنبال افراد با پتانسیل بالا هستند، که حضور در این نمایشگاه به نفع این افراد می‌باشد.

محصولات و خدمات نمایشگاه آسانسور دبی

در زمینه برگزاری انواع نمایشگاه پیشرفت تکنولوژی با وجود فراگیر شدن در بسیاری از عرصه‌ها تاثیرگذار بوده و موجب نوآوری و پیشرفت شده است. با شرکت در نمایشگاه آسانسور، افراد می‌توانند به مشاهده محصولات متعددی بپردازند و استفاده‌های زیادی از آن ببرند.
از محصولات این نمایشگاه می‌توان به پله‌های برقی، کارخانه‌های آسانسور، پارکینگ طبقاتی هوشمند،  قطعات آسانسور، کنترل‌ها، موتور گیربکس، طناب، کابل،  درب آسانسور، سیستم‌های نظارت بر ایمنی، نمایشگرهای آسانسور، بخش هیدرولیک، سایت‌های تخصصی و تجهیزات جانبی را مشاهده کرد.

محصولات و خدمات نمایشگاه آسانسور دبی

آخرین فناوری‌های آسانسور در نمایشگاه دبی

در نمایشگاه دبی می‌توان آخرین فناوری‌های مربوط به ساخت آسانسور و پله‌های برقی را مشاهده کرده و همچنین با حضور در کارگاه‌ها، به سطح دانش و آگاهی خود بیفزایید، همچنین می‌توان در نمایشگاه دبی به منظور ارائه محصولات و خدمات نیز به غرفه‌سازی پرداخت. در واقع یکی از عوامل کلیدی و تاثیرگذار بر میزان فروش دکوراسیون غرفه می‌باشد و افرادی که برای عرضه محصولات خود هزینه در نظر می‌گیرند، برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود به دنبال راهکارهای اساسی هستند، باید به چندین اصل در طراحی غرفه نمایشگاهی توجه شود، تا باعث جذب مخاطب و بازدید کننده شود.
باید به گونه‌ای طراحی غرفه صورت گیرد تا باعث جذب شدن بازدیدکنندگان شود و باید در طراحی یک فضای تجاری یک طراح کاربلد داشته باشید، از نکاتی که در هنگام غرفه‌داری در نمایشگاه باید به آن توجه شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- در غرفه سازی نمایشگاهی از مصالح با کیفیت استفاده شود.

در غرفه‌های نمایشگاه، یکی از موارد مهم استفاده از مصالح مناسب و استاندارد می‌باشد، که در تعیین قیمت نهایی پروژه نیز موثر می‌باشد، متناسب با فضای موجود برای غرفه سازی می‌توان از مصالح سبک و سنگین استفاده کرد که از این مصالح می‌توان نئوپان، ام دی اف، مصالح فولادی و گلس را نام برد، یکی از موارد مهم، در انتخاب نوع مصالح، محصولاتی است که قرار است در غرفه به نمایش گذاشته شود.

۲- سعی کنید برای مدت زمان طولانی‌تری مخاطب را در غرفه خود نگه دارید.

چنانچه طراحی غرفه به صورت خلاقانه و شیک و مدرن باشد، باعث ترغیب مخاطب برای بیشتر ماندن در غرفه خواهد شد، با افزایش زمان ماندن بازدید کننده‌ها در غرفه، به میزان کافی احساس بصری مخاطب ارضا می‌شود و امکان دارد که بازدید کننده به مشتری تبدیل شود، بنابراین تا حد ممکن طراحی غرفه گیرا و متفاوت باشد.

۳- تبدیل کردن بازدید کنندگان به مشتری

کارکنانی که در غرفه استخدام می‌کنید، باید از مهارت و اطلاعات کافی در زمینه خدمات و محصولات شما بهره‌مند باشند، تا باعث شوند که بازدید کنندگان از غرفه به مشتری تبدیل شوند، همان گونه که در بالا ذکر کردیم، یکی از راه‌های جذب بازدیدکنندگان طراحی غرفه نیز می‌باشد که باعث متمایز شدن کسب و کار شما نسبت به سایرین خواهد شد.

آخرین فناوری‌های آسانسور در نمایشگاه دبی

۴- غرفه سازی در سمت راست نمایشگاه

با توجه به آمار به دست آمده، بیشتر مشتریانی که در نمایشگاه حضور دارند، بی‌اختیار به سمت راست نمایشگاه نگاه می‌کنند، بنابراین بهتر است برای جلب نظر مشتریان و بازدید کنندگان غرفه خود را در سمت راست بنا کنید و همچنین بهترین کالاهای موجود در غرفه را در سمت راست غرفه نگه دارید، با انجام این کار مطمئن باشید، بازدید کنندگان برای ماندن در غرفه تمایل بیشتری خواهند داشت.

۵- برای غرفه چیدمان خاصی در نظر بگیرید.

همانگونه که گفتیم سمت راست فروشگاه غرفه از اهمیت بیشتری برخوردار می‌باشد، بنابراین به گونه‌ای چیدمان غرفه را انجام دهید، که مشتری برای دیدن محصولات مجبور به چرخیدن در غرفه باشند و هرچه چیدمان غرفه خاص‌تر باشد و محصولات از جذابیت بالاتری برخوردار باشد، با اشتیاق بیشتری بازدید کنندگان در غرفه شما قدم خواهند زد که باعث شانس تبدیل شدن آنها به مشتری خواهد شد.

۶- استفاده از صندلی در غرفه

اگر بازدید کنندگان با نگاهی گذرا از غرفه شما دیدن کنند، شانس کمتری دارید که بازدید کننده را به مشتری تبدیل کنید، برای استراحت در مسیر بین غرفه‌ها چندین صندلی قرار دهید که به عنوان سرعت گیر این صندلی‌ها شناخته می‌شود و برای نگه داشتن مخاطب در نقطه خاص، یک ترفند هوشیارانه می‌باشد، چندین دقیقه با انجام این کار فرد به منظور استراحت در یک مکان می‌ایستد و کالاهای بیشتری در همان مدت به چشمش می‌آید، برای ایجاد تنوع بهتر است تغییراتی در محل قرارگیری صندلی‌ها، ایجاد کنید تا راحتی بازدید کنندگان را نیز در نظر بگیرید.

شرکت‌های برتر آسانسور در نمایشگاه دبی

در دبی سالانه نمایشگاه‌های متعددی برگزار می‌شود که یکی از این نمایشگاه‌ها که اخیراً در این شهر برگزار می‌شود، نمایشگاه آسانسور می‌باشد، که در این نمایشگاه تعداد زیادی غرفه‌دار از کشورهای متعدد حضور دارند، که برای شرکت کنندگان و حتی بازدیدکنندگان می‌توانند، دستاوردهای زیادی به همراه داشته باشد.
در این نمایشگاه راهکارهای جدید و نوآوری در زمینه صنعت آسانسور به نمایش گذاشته می‌شود و چندین غرفه دار در آن حضور دارند که جز مهمترین رویدادها در صنعت آسانسور می‌باشد و طرفداران زیادی دارد.

شرکت‌های برتر آسانسور در نمایشگاه دبیبا حضور در این نمایشگاه قدرتمند، افراد می‌توانند از آخرین تجهیزات روز دنیا آگاهی پیدا کرده و با پیشرفت‌های صنعت آسانسور بیشتر آشنا شوند، با توجه به آمار به دست آمده بازدیدکنندگان زیادی از این نمایشگاه راضی بوده اند و کیفیت سطح برگزاری آن بالا می‌باشد، با حضور در این نمایشگاه می‌توان با شرکت‌های جدید تنظیم کننده، قراردادهای تجاری بسته و موفق به برقراری روابط پایدار بسیار زیادی شد.

فرصت‌های تجاری در نمایشگاه آسانسور دبی

نمایشگاه آسانسور به عنوان برترین رویداد صنعتی منطقه شناخته می‌شود، که برای انجام تجارت و شبکه سازی با تولید کنندگان، تامین کنندگان، نصب کنندگان، تعیین کننده‌ها، توسعه دهندگان، معماران، مهندسان و سرمایه‌گذاران بین‌المللی مناسب است، با حضور در این نمایشگاه، انتظار دیدن آخرین فناوری، طرح‌ها و خدمات و تجهیزات یک ساختمان را داشته باشید.

در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ هزار مخاطب حضور دارند، که بیش از ۱۰۰ غرفه‌دار به ارائه محصولات می‌پردازند.

اهداف برگزاری نمایشگاه آسانسور عبارتند از

۱- در زمینه تولید و خدمات مربوط به صنعت آسانسور، پله برقی، نوار نقاله‌ها و بالابرها، مشتمل بر تولید بازرگانی و خدمات محصول ماشین آلات و تجهیزات وابسته این صنعت به معرفی خلاقیت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه می‌پردازد.

۲- در جهت جلب حمایت سازمان‌های دولتی و خصوصی و دست‌اندرکار، صنعت مذکور به شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت می‌پردازد.

۳- به منظور ترغیب افراد یا واحدهای سرمایه‌گذار، جهت سرمایه‌گذاری و بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های موجود و ایجاد زمینه‌های اشتغال زایی و کارآفرینی در صنایع موضوع نمایشگاه بستری مناسب ایجاد می‌کند.

فرصت‌های تجاری در نمایشگاه آسانسور دبی

۴- این نمایشگاه باعث می‌شود دست‌اندرکاران با محصولات نوآوری‌ها و پیشرفت‌های صنعت آسانسور، بالابرها در سایر کشورها آشنا شده و برای رسیدن به استانداردهای جهانی مربوطه تلاش می‌کند.

۵- در جهت ارتقاء کیفیت تولیدات، ایجاد زمینه رقابت سالم، میان تولید کنندگان داخلی ایجاد می‌کند.

۶- به منظور آشنایی بهتر با نیازهای بازار مصرف و ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان ایجاد می‌کند.

۷- ارتقا و یا ایجاد رویکرد صادرات محصول به سایر کشورها و بازار هدف در این نمایشگاه میسر می‌شود.

۸- میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه ارتباط تجاری ایجاد می‌کند و به تبادل فکر، فناوری و محصول می‌پردازد و همچنین بستر مناسب جهت معرفی محصولات با کیفیت و استانداردهای مطلوب می‌باشد.

۹- بین بخش خصوصی با تشکل‌های فعال، این صنعت و مجموعه ادوات دولتی مرتبط تعامل ایجاد می‌کند.

به منظور حضور در نمایشگاه آسانسور و بهره‌وری از فرصت‌های آن کافیست به آژانس مسافرتی مربوط مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد نمایشگاه و چگونگی حضور در آن به دست آورید، هر سوالی در این زمینه داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان آژانس در میان بگذارید و کارشناسان با صبر و حوصله به تمامی سوالات شما پاسخگو خواهند بود.

نمایشگاه آسانسور دبی برای چه کسانی مناسب است؟

یک رویداد صنعتی بزرگ که در شهر دبی به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، نمایشگاه آسانسور می‌باشد که در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات عرضه می‌شود و برای تولید کنندگان و فروشندگان متخصص، حضور در این نمایشگاه فرصتی مناسب می‌باشد، تا به نمایش محصولات و خدمات خود پرداخته و با مشتریان به صورت مستقیم ارتباط داشته باشند، این نمایشگاه از شهرت بالایی برخوردار می‌باشد و خریداران با شرکت در آن برای خریداری آسانسور، پله برقی فرصت‌های مناسب را پیدا می‌کند.
هدف شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و البته خریداران در این نمایشگاه رونق کسب و کار می‌باشد.

نمایشگاه آسانسور دبی برای چه کسانی مناسب است؟
در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی و خارجی متعددی فعالیت می‌کنند و با بالاترین کیفیت خدمات خود را عرضه می‌کنند، در نمایشگاه آسانسور داشتن غرفه می‌تواند یکی از بزرگترین فرصت‌هایی باشد، که شرکت‌های مشغول در این صنعت به دست می‌آورند. در زمینه‌های مختلف می‌توان به غرفه‌سازی در نمایشگاه آسانسور پرداخت، از غرفه‌های تشکیل دهنده نمایشگاه آسانسور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- غرفه‌های قطعات و تجهیزات تولید آسانسور و قطعات مربوط به آن از جمله انواع موتور، پیش صفحه نمایش، تکنولوژی نو

۲- غرفه‌های تولید انواع رولاتورها و پله برقی

۳-جهت تجهیزات ایمنی و آتش نشانی مربوط به آسانسور نیز غرفه‌هایی وجود دارد.

۴- تجهیزات رفاهی و تکنولوژی‌های خدماتی مربوط به آسانسور نیز در غرفه‌های آن موجود می‌باشد.

۵- غرفه‌هایی که به تولید سیستم‌های کنترل کننده آسانسور می‌پردازند.

۶- غرفه‌های تولید سیستم‌های راهبری و کنترل

غرفه‌های پژوهشی و دانشگاهی مرتبط با صنایع آسانسور و پله برقی

برای شرکت‌ها و تولید کنندگان صنعت آسانسور برگزاری یک نمایشگاه آسانسور ممکن است به عنوان یک فرصت عالی برای نمایش محصولات و خدمات خود به مخاطبان و مشتریان خود باشد و یک موقعیت مناسب برای توسعه روابط تجاری، افزایش شناخت برند، ارتقاء دانش و تکنولوژی و حتی جذب سرمایه فراهم می‌کند. شرکت‌ها می‌توانند در یک نمایشگاه آسانسور، با روش‌های مختلفی مانند مستقیم یا غیر مستقیم، در معرض دید مخاطبان، محصولات خود را به نمایش بگذارند.
بدین منظور می‌توانند از ترفندهای بازاریابی مختلفی نیز استفاده کنند که از این ترفندها می‌توان پکیج‌های ویژه، ارائه نمونه‌های رایگان، تبلیغات در رسانه‌های مختلف و دعوت‌نامه‌های شخصی به مخاطبان را نام برد.
به منظور حضور در نمایشگاه آسانسور دبی کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید، تا اطلاعات دقیق در مورد زمان، مکان و جزئیات نمایشگاه به دست آورید. کارشناسان آژانس با توجه به تجربه‌ای که در این زمینه دارند، می‌توانند به تمامی سوالات شما پاسخگو باشند. کافیست مدارک لازم برای سفر را به آنها تحویل دهید تا تمامی اقدامات لازم برای داشتن یک سفر بدون دغدغه برای شما انجام گیرد و خود شما سایر اقدامات لازم را برای سفر مهیا کنید.

در واقع چنانچه برای حضور در نمایشگاه آسانسور یک برنامه‌ریزی دقیق و مدون داشته باشید، می‌توانید نهایت بهره را از نمایشگاه ببرید و آمادگی بیشتری برای حضور در آن داشته باشید، بهتر است چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه به شهر دبی سفر کنید تا بتوانید در موعد مقرر در نمایشگاه حضور پیدا کنید، اگر با برنامه از نمایشگاه دیدن نمایید، علاوه بر بازدید از نمایشگاه می‌توانید جاذبه‌های گردشگری این شهر را نیز دیدن نمایید و سفر به شهر دبی یک سفر علمی و تفریحی باشد.

کلام آخر

یکی از شهرهای زیبا و اقتصادی امارات متحده عربی، شهر دبی می‌باشد که سالانه گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند. این شهر دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی می‌باشد، علاوه بر این وجود رویدادهای بین المللی مختلف در این شهر باعث شده افراد زیادی از سرتاسر جهان به این شهر سفر کنند، برای حضور در نمایشگاه آسانسور دبی کافیست اطلاعاتی در این زمینه به دست آورید، چنانچه در این زمینه فعالیت می‌کنید حضور در این نمایشگاه را از دست ندهید و با مراجعه به آژانس مسافرتی مربوطه اقدامات لازم برای حضور در نمایشگاه را انجام دهید، این آژانس با تجربه‌ای که در این زمینه دارد، به صورت برنامه‌ریزی شده تمامی اقدامات لازم برای سفر شما را انجام خواهد داد.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.