نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول

نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول

شهری مدرن و پر جنب و جوش که دارای تاریخ عمیق و غنی می‌باشد و بزرگترین شهر ترکیه به حساب می‌آید شهر استانبول می‌باشد این شهر دارای تاریخ هزار ساله بوده و دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی می‌باشد همچنین رویدادهای مهم سیاسی مذهبی و هنری آموزشی در این شهر سالانه اتفاق می‌افتد و مرکز فرهنگی و تجاری ترکیه به حساب با اینکه پایتخت ترکیه نمی‌باشد و نقطه طلاقی آسیا و اروپا می‌باشد این شهر در دو طرف تنگه بسفر قرار گرفته است و دربرگیرنده دو قاره آسیا و اروپا می‌باشد همین موقعیت استراتژیک آن که بین شرق و غرب که پل بین شرق و غرب به حساب می‌آید، باعث منحصر به فرد کردن آن شده است به دلیل امکانات و امتیازات متعددی که دولت ترکیه در دهه‌های اخیر ارائه کرده مهاجران و گردشگران زیادی را این شهر به خود جذب کرده است و هر ساله گردشگران و مهاجران سرمایه‌گذاران زیادی را این شهر به خود جذب می‌کند.
در واقع با سفر به این شهر می‌توان از رستوران‌های معروف تفریحات شبانه پر جنب و جوش رویدادهای فرهنگی و نمایشگاه‌ها علاوه بر دیدن مناظر معروف لذت برد.

نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول
دسترسی مربیان به محصولات و راه حل‌ها را نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول فراهم می‌کند و باعث برآورده ساختن نیاز کلاس مدرن می‌شود، همچنین تاثیر بسزایی در دگرگون سازی راه یادگیری دانش آموزان دارد. یک کنفرانس در کنار این نمایشگاه اجرا می‌شود که برای صنعت آموزش GESS TURKEY را به یک رویداد کامل تبدیل می‌کند، امکان آشنا شدن با روش‌های نوین تدریس و اساتید مجرب در این کنفرانس وجود خواهد داشت و با اعضای جامعه آموزشی برای اطمینان از ارائه سخنرانان و موضوعاتی که واقعاً برای شما مهم است، در تماس مداوم است.
بهترین موارد در زمینه تجهیزات آموزشی در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شود، تا باعث کمک به معلمان به منظور آموزش بهتر شود و نیز تاثیر بسزایی در یادگیری موثرتر دانش آموزان داشته باشد.

تاریخ نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول

در شهر استانبول کشور ترکیه از دوم الی چهارم خرداد ۱۴۰۳، نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول برگزار می‌شود.
برای حضور در نمایشگاه تجهیزات آموزشی استانبول نیاز می‌باشد که به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و از زمان دقیق برگزاری نمایشگاه مطلع شوید، این آژانس اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ برگزاری و جزئیات آن در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید برای حضور در نمایشگاه یک برنامه‌ریزی مناسب داشته باشید، برای مدت اقامت کمتر یا بیشتر و یا به صورت ترکیبی امکان اجرای تور نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول وجود دارد، که برای درخواست تور باید فرم مورد نظر را تکمیل کرده و به آژانس تحویل دهید.

تاریخ نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول

مکان نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول

در مرکز همایش و نمایشگاه لطفی کردار استانبول، نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول برگزار می‌شود.
به دلیل حضور همکاران و مخاطبان تجاری و نمایش کالاهای ویژه و خاص، غرفه‌سازی نمایشگاهی در نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول جایگاه ویژه‌ای نزد اغلب شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان دارد.
باید متناسب با نوع و هدف حضور در نمایشگاه، طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی صورت گیرد، شناخت انواع متریال ساخت غرفه‌های نمایشگاه، نورپردازی مناسب، استفاده متنوع از رنگ‌ها، علاوه بر داشتن ایده خلاقانه در طراحی و ساخت غرفه از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، در واقع هماهنگی کاملی باید بین رنگ‌های به کار برده در غرفه و نوع برند شرکت وجود داشته باشد، با اینکه ممکن است غرفه سازی در ظاهر یک عمل ساده به نظر بیاید، اما یک کار بسیار پیچیده و تخصصی می‌باشد و نیاز به اطلاعات کامل در این زمینه دارد، تا باعث جلب بازدید کنندگان بیشتری شود، برای کنترل غرفه خود قطعاً به افرادی نیاز خواهید داشت، که این افراد بتوانند با مشتریان به خوبی و صمیمیت صحبت کنند و از تخصص لازم در این زمینه برخوردار باشند، تا بتوانند، بین شما و مشتریان و بازدید کنندگان پل ارتباطی باشند.
برای شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی و حضور موفق و پربازده غرفه، چندین نکته اساسی و مهم را باید قبل از طراحی و ساخت غرفه در نظر داشته باشید، در واقع رعایت این نکات ساده تاثیر بسزایی در بازدهی غرفه شما در نمایشگاه خواهد داشت از این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- از کارها لیستی تهیه کنید.

برای شروع غرفه سازی نمایشگاه تهیه لیست انجام کار بسیار سازنده می‌باشد و به صورت مرتب و منظم تمامی داده‌ها و ابزار سازماندهی شده و می‌توانید به دسته‌بندی این داده‌ها بپردازید، در رابطه با ساخت غرفه نیز می‌توانید از افراد حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید، زیرا با تجربه‌ای که در این زمینه دارند با توجه به خدمات و محصولاتی که در نمایشگاه عرضه می‌کنید، به طراحی غرفه شما می‌پردازند.

۲- با برگزار کننده نمایشگاه ارتباط کاملاً دوستانه برقرار کنید.

چنانچه بتوانید با برگزار کننده نمایشگاه مورد نظر ارتباط دوستانه‌ای برقرار کنید، مکان های مناسبی را برای مشتریان خود می‌توانید درخواست داده و راهنمایی‌هایی در این زمینه کنید، با انجام این کار کمک زیادی در حق مشتریان خود کرده و باعث راضی نگه داشتن آنها خواهید شد و از شما نهایت قدردانی را به عمل می‌آورند.

۳- طراحی مناسب

طراحی و ساخت غرفه شما بسیار بر جذب بازدید کننده‌ها تاثیرگذار می‌باشد، ساخت و طراحی غرفه باید جذاب باشد و طراحی غرفه به گونه‌ای باشد که با یک نگاه گذرا، بازدید کنندگان، هدف از غرفه‌سازی را تشخیص داده و غرفه به راحتی بتوانند نمایانگر محصولات شما باشد، گاهی استفاده از یک جمله واضح و کوتاه به سادگی می‌توانند معرف یک غرفه باشد، بهتر است، شرکت غرفه‌ساز معتبر مسئولیت این کار را بر عهده بگیرد.

۴- مکان مناسب غرفه

چنانچه در مکان اصلی نمایشگاه، غرفه‌های شما واقع شود، نمای بیشتری خواهد داشت و بازدیدکنندگان بیشتری در مسیر این غرفه خواهند بود، ممکن است هزینه اضافی برای غرفه‌هایی که در مکان‌های اصلی واقع شده است، دریافت شود، بنابراین چنانچه خواهان پرداخت هزینه اضافه هستید، به این موضوع توجه داشته باشید، اما نکته‌ای که قابل ذکر است این است برای برخی از مکان‌ها با توجه به اینکه تقاضای بیشتری برای رزرو آنها وجود دارد، باید زودتر اقدام شود و ممکن است از سال قبل نیاز به اقدام باشد.

مکان نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول

۵- کارها به صورت پیوسته پیگیری و دنبال شود.

در هنگام غرفه سازی باید پیگیری‌های لازم انجام شود و چنانچه بدون پیگیری ساخت غرفه صورت گیرد، بسیار بیهوده بوده و باید مسئولیت بین همکاران به خوبی تقسیم شود و برای رهبری کردن کارها مهمترین زمان، زمانی است که کار در مراحل اولیه قرار دارد و حداکثر زمان برای هر وظیفه‌ای در نظر گرفته شود و مورد بررسی در هفته بعد قرار گیرد.

۶- ظاهر مناسب غرفه

به غرفه‌های با ظاهر خوب بازدید کنندگان بیشتر جذب می‌شود، بنابراین در طراحی غرفه خود تلاش کنید از رنگ‌های روشن استفاده کرده و در غرفه از علائم واضح و روشنایی بهینه استفاده شود، در صورتی که نورپردازی غرفه مناسب باشد، باعث می‌شود محصولات شما بیشتر به چشم آید، اگر این نورپردازی بیش از اندازه باشد، باعث آزار چشم بازدید کنندگان خواهد شد و در صورتی که روشنایی کمتری در غرفه استفاده شود موجب تاریک شدن غرفه و کاهش دید محصولات خواهد شد، علاوه بر این باید به خواسته‌های مشتریان نیز توجه شود، برخی از بازدیدکنندگان نیاز دارند بر روی صفحه اچ دی نسخه نمایشی ویدیویی را مشاهده کنند و برخی دیگر نیاز به مطالعه آگهی‌ها و تیزرهای تبلیغاتی دارند.

۷- کمک گرفتن از پیمانکاران ساخت غرفه

برای ساخت غرفه از پیمانکاران ساخت غرفه کمک بگیرید، زیرا این پیمانکاران بر روی محصولات شما تسلط کافی داشته و دارای روابط عمومی بالایی می‌باشند، در این زمینه به کارکنان و پیمانکاران آموزش لازم را در ارتباط با غرفه سازی بدهید و این پیمانکاران باید با انگیزه و مهارت لازم باشند و با دیدگاه‌ها و مشتریان آشنایی لازم را داشته باشند.

۸- استفاده از اکسسوری‌های مناسب

با استفاده از اکسسوری‌های خاص و رنگ‌های متنوع باعث برجسته سازی غرفه خود شوید، اما باید قوانینی را نیز در این زمینه رعایت نمایید، پس بهتر است، قبل از اقدام به غرفه سازی نمایشگاهی نمونه کارهای شرکت‌های غرفه‌سازی را مشاهده کنید و با بررسی نمونه کارها متوجه خواهید شد، که این شرکت‌های غرفه سازی در طراحی غرفه از مهارت لازم برخوردار می‌باشند یا خیر.

۹- استفاده از تبلیغات مناسب

تبلیغات مناسب در غرفه خود به منظور جذب بازدید کنندگان استفاده کنید، همچنین می‌توانید هدایای کوچکی نیز برای بازدید کنندگان در نظر داشته باشید، که این هدایا معرف برند شرکت شما باشد، در واقع این هدایای تبلیغاتی باعث می‌شود برند شما در ذهن بازدید کنندگان ماندگار شود.

۱۰- استخدام افراد حرفه‌ای

به منظور ارتباط با بازدید کنندگان و پاسخ به سوالات آنها باید در غرفه شما افراد حرفه‌ای به کار گرفته شود، و این افراد تسلط کافی بر محصولات و خدمات شما داشته باشند تا بتوانند به سوالات مشتریان به خوبی پاسخگو باشند، همچنین ظاهر این افراد باید بسیار شیک و آراسته باشد، این موضوعات در ظاهر کوچک بسیار بر بازدهی غرفه شما تاثیرگذار خواهد بود.

۱۱- برای بازدیدکنندگان پیشنهادهای ویژه‌ای در نظر بگیرید.

به منظور جذب بیشتر بازدید کنندگان می‌توانید برای محصولات خود تخفیف یا پیشنهادهای ویژه‌ای در نظر بگیرید و خریداران بتوانند محصولات شما را با تخفیفات ویژه دریافت نموده و احساس رضایت بیشتری از خرید داشته باشند.

۱۲- از بازدید کنندگان پذیرایی شود.

اگر مقدور می‌باشد در فضای غرفه مکانی برای استراحت و پذیرایی از بازدید کنندگان در نظر داشته باشید، زیرا از خوردن و نوشیدن در نمایشگاه‌ها بسیار استقبال می‌شود، اما باید مطابق با فرهنگ یا موضوع شرکت شما نوشیدنی و میان وعده باشد و باید برند تجاری یا کارت ویزیت شما به همراه بطری‌های آب و یا هر بسته‌ای که می‌خواهید به مشتری تقدیم کنید، باشد تا معرف و یادآور برند شما باشد.

شرکت کنندگان در نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول

یکی از سخت‌ترین بخش‌های توسعه تجارت در این حوزه، هماهنگی نشست تجاری با همتایان خارجی در نمایشگاه تجهیزات استانبول هست که گاهی مانعی برای رشد تجاری، عدم موفقیت در آن می‌تواند، شود.
در واقع هیچ خرید و فروشی در اکثر بیزینس‌ها صورت نمی‌گیرد، مگر اینکه بتوانید ملاقاتی با شخص اول و اصلی‌ترین مسئول شرکت هدف داشته باشید.  در صورتی می‌توانید فرد را متقاعد بسازید و به هدفتان برسید که بتوانید در مقابل آن فرد بنشینید. در نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول وقتی صحبت از تجارت بین الملل می‌شود، یکی از کارهای پیچیده و دشوار پیدا کردن مخاطبتان در راس هرم شرکت هدف و تنظیم کردن قرار ملاقات می‌باشد، در این زمینه می‌توانید با کارشناسان حرفه‌ای در ارتباط باشید تا این کارشناسان پیش پای شما راه حل عملی را قرار داده و با این چالش به جای شما روبرو شوند، انجام این کار در رسیدن به اهدافتان شما را یاری می‌نماید.

شرکت کنندگان در نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول
بین شرکت‌ها و مشتریان نمایشگاه راه ارتباطی را فراهم می‌کند، ممکن است شما یک غرفه نمایشگاهی داشته باشید و یا اینکه خواهان مشاهده نوآوری‌های جدید شرکای تجاری بالقوه باشید، برای موفقیت حضور در نمایشگاه ضروری می‌باشد، در نمایشگاه تعدادی از شرکت کنندگان بین‌المللی حضور دارند، بنابراین خطرات قابل توجهی را موانع ارتباط کلامی به همراه دارد یک رویداد نسبتاً تکراری، برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر استانبول می‌باشد و چنانچه در نمایشگاه یک راهنما و مترجم حرفه‌ای همراه شما باشد، در مورد برنامه‌ای برای بازدید از غرفه‌های مورد علاقه شما می‌تواند کمک بسزایی داشته باشد، اگر خودتان به زبان انگلیسی یا زبان‌های دیگری مانند عربی، روسی و آلمانی تسلط داشته باشید، یک امتیاز به حساب می‌آید و برقراری ارتباط با شرکت‌ها راحت‌تر خواهد بود.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول

جدیدترین نوآوری‌ها، در محصولات و خدمات آموزشی در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده می‌شود و همچنین نمایش زنده رهبران بازار جهانی در نمایشگاه قرار دارد، GESS TURKEY به عنوان بخشی از نمونه کارهای تاسیس نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های آموزشی کلاس جهانی، با بیش از ۱۰۰ برند برتر آموزشی جهان بهترین و جدیدترین محصولات را به نمایش می‌گذارد، که این آموزش‌ها برای همه سطوح، طراحی شده است بنابراین برای هر شخص چه استاد، چه رئیس دانشگاه، چه رئیس گروه، چه رئیس تدارکات و چه معلم اطلاعات مناسبی وجود دارد.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول
از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه می‌توان به کنفرانس که شامل سمینارها، مطالعات موردی زنده، کارگاه‌ها و بحث‌هایی می‌باشد، اشاره کرد که آخرین روندها، بهترین روش‌ها و همچنین جدیدترین فناوری‌ها برای دستیابی به تعامل در کلاس‌های درس در این کنفرانس ارائه می‌شود، همچنین این نمایشگاه باعث گرد هم آوردن رهبران درگیر صنعت از سراسر جهان و کارورزان متبحر می‌شود، تا به ارائه گفتگوهای الهام بخش و با انرژی بپردازد، همچنین روش‌های کاربردی در خانه در جلسات مشارکتی و ابتکاری به شما ارائه می‌شود، تا بلافاصله در کلاس خود استفاده کنید، در واقع این نمایشگاه که به مدت سه روز برگزار می‌شود، برای همکاری، اشتراک دانش، تفکرخلاق و کشف جدیدترین فناوری‌ها، خدمات و محصولات آموزشی، از سراسر جهان کل جامعه آموزش را گرد هم می‌آورد.

خدمات ارائه شده در نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول

خدمات مختلفی در نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول ارائه داده می‌شود، برای افرادی که در سفر به استانبول ترکیه به درک تفاوت‌های یک سفر تفریحی و خانوادگی رسیده باشند، خدمات تجاری ارائه می‌شود که شامل مرحله پیش از برگزاری، حین برگزار و پس از برگزاری می‌شود، بنابراین چنانچه در نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول قصد دارید به عنوان بازدید کننده شرکت کنید، برای زمان خود برنامه‌ریزی داشته باشید. در صورتی که با کارشناسان آژانس مسافرتی مربوطه قبل از حضور در این نمایشگاه در ارتباط باشید، می‌توانید برنامه‌ریزی مناسب‌تری داشته باشید، زیرا این کارشناسان روزانه با بازدیدکنندگان نمایشگاه‌ها، برگزار کنندگان و خدمات دهندگان در ارتباط هستند و با نیازهای بازدید کنندگان، نمایشگاه‌ها آشنایی کامل دارند، بنابراین می‌توانند به شما در یک بازدید موفق کمک شایانی کنند.
فقدان یک برنامه کلی در سه مرحله پیش از برگزاری، حین برگزاری و پس از برگزاری نمایشگاه بزرگترین ایرادی است که به بسیاری از بازدیدکنندگان در نمایشگاه‌ها می‌توان گرفت.

خدمات ارائه شده در نمایشگاه تجهیزات آموزش استانبول
تهیه اطلاعات تکمیلی تجاری در مورد گزارش دوره‌های قبل نمایش با لیست غرفه‌داران، سالن‌های نمایشگاه در مرحله پیش از برگزاری نمایشگاه بسیار در جلوگیری از هدر رفتن زمان تاثیرگذار می‌باشد.
برقراری ارتباط با یک غرفه‌دار خاص و تنظیم قرار ملاقات و یا حضور در کنفرانس‌ها در حین برگزاری نمایشگاه در استفاده هرچه بهتر از فرصت‌های نمایشگاه برای بازدید کنندگان کمک بسزایی به همراه خواهد داشت،  ادامه مذاکرات و پیگیری‌ها از طریق مختلف پس از برگزاری نمایشگاه مانند ایمیل و تلفن با اینکه بسیار زمان بر می‌باشد، ولی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و در صورتی که این موضوع مورد توجه قرار نگیرد، باعث هدر رفتن کل هزینه‌های صورت گرفته می‌شود.

کلام آخر

استانبول یکی از شهرهای پربازدید کشور ترکیه می‌باشد، که دلایل جذب افراد وجود جاهای دیدنی و نمایشگاه‌های متعدد در این شهر می‌باشد.
یکی از این نمایشگاه‌ها، نمایشگاه تجهیزات آموزشی استانبول می‌باشد، که هر ساله به مدت ۳ روز این نمایشگاه دایر می‌باشد و محصولات و خدمات مختلفی در این نمایشگاه عرضه می‌شود و می‌توانید با آخرین فناوری‌های نوین در زمینه آموزش در این نمایشگاه آشنا شوید، به منظور حضور در نمایشگاه تجهیزات آموزشی لازم است، به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید تا تمامی اقدامات لازم برای سفر و حضور شما در نمایشگاه انجام شود.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.