نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی

نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی

در کشور اندونزی جزیره‌ای به نام بالی واقع شده است که این جزیره زیباترین و مشهورترین جزیره این کشور است، زیرا اندونزی دارای ۱۷۵۰۰ جزیره می‌باشد، اما با توجه به زیبایی جزیره بالی این جزیره به جزیره خدایان معروف می‌باشد.
جزیره بالی باعث به هم پیوند زدن دو اقیانوس آرام و هند می‌شود و به همین دلیل دارای آب و هوای خاصی است. با توجه به زیبایی و آب و هوای مناسب، تور بالی مورد توجه گردشگران قرار گرفته و در جهان جز برترین مناطق گردشگری به شمار می‌رود و بسیاری از توریست‌ها، سالانه به این جزیره سفر می‌کنند، در واقع این جزیره زیبایی‌های بی‌ وصفی که دارد، به عنوان زیباترین جزایر جهان نیز شناخته می‌شود و برای یک تفریح مناسب و فراموش نشدنی تور بالی تمامی خدمات و امکانات را فراهم می‌کند.
به عنوان جایگاهی برای صنعت خوراکی، مهمانداری و گردشگری اندونزی، نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی فرصتی عالی برای ملاقات رودررو با مشتریان بالقوه و ارتباط مجدد با مشتریان حاضر را فراهم می‌آورد. این رویداد برای ملاقات، بازدید کنندگان را از اقامتگاه‌ها، هتل‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها و حوزه واردات جذب می‌کند.

نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی یکی از سخت‌ترین بخش‌های توسعه تجارت در این حوزه، هماهنگی نشست تجاری با همتاهان خارجی در نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی می‌باشد و در صورتی که انجام این کار میسر نشود، باعث ایجاد مشکلات و عدم موفقیت رشد تجاری خواهد شد و ممکن است هیچ خرید و فروشی در اکثر بیزینس‌ها در صورت عدم ملاقات با شخص اول و اصلی‌ترین مسئول شرکت اتفاق نیافتد.
بنابراین با حضور در نمایشگاه چنانچه با مسئول اصلی صحبت داشته باشید، مطمئناً در رسیدن به هدفتان کمک ساز خواهد بود، زیرا یک نشست با این افراد باعث متقاعد ساختن آنها خواهد شد.

زمان و مکان نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی

با حضور در نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی می‌توان در اندونزی با بزرگترین گردهمایی تصمیم گیرندگان، متخصصان و کاربران ارتباط برقرار کنید، زیرا در نمایشگاه بیش از ۱۰ هزار بازدید کننده تجاری وجود دارد، که برای کسب و کارشان به دنبال شناسایی آخرین راهکارها هستند و می‌توانید در نمایشگاه این افراد را ملاقات کنید.
حضور در این نمایشگاه باعث می‌شود از شرکت کنندگان نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی با کیفیت بی‌نظیر به ارائه برند خود پرداخته و به افراد و سازمان‌هایی که درون این صنعت جایگاه ارزشمندی دارند، برند را نشان دهید.

زمان و مکان نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالیبرگزاری این نمایشگاه برای ایجاد شبکه ارتباطی و به بحث گذاشتن ایده‌هایتان بهترین فرصت را می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا در این بازار کسب و کار خود را رشد و توسعه دهید، اکثر افرادی که در نمایشگاه حضور دارند، بهترین مشتریان شما خواهند بود و برای ارتباط با آنها و نمایش محصولات و خدمات جدیدتان از این فرصت استفاده کنید و برای به دست آوردن بازخورد بازار در زمان واقعی، برای محصولات یا خدمات حاضر یا جدید، نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی مکان ایده آل است.
از ۱۶ الی ۱۸ اسفند ماه در شهر بالی کشور اندونزی نمایشگاه خوراکی هتل و گردشگری برگزار می‌گردد که به عنوان جایگاه مهم برای صنعت خوراکی، مهمانداری و گردشگری محسوب می‌شود و تاثیر بسزایی در رونق کسب و کار خواهد داشت.

محصولات و خدمات ارائه شده در نمایشگاه خوراکی بالی

در نمایشگاه خوراکی بالی، محصولات متنوعی ارائه داده می‌شود، که این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای مواد مخصوصی می‌باشند، از این محصولات می‌توان به نان پزی و کلوچه پزی، تولیدات تازه، محصولات لبنی، چای و قهوه، شیرینی و شکلات، خوراکی‌های خنک و منجمد، گوشت و مرغ، غذای دریایی، خوراکی‌های فراوری شده و کنسروی، خوراکی‌های اسنکی، غذای سلامت، اسانس‌ها و طعم دهنده‌ها، مارک‌های خصوصی، غذاهای خاص، تولیدات ارگانیک اشاره کرد، همچنین تجهیزات نان پزی و شیرینی‌پزی، ملزومات و تجهیزات بسته‌بندی، لوازم فروشگاه، لوازم خرده فروشی، مواد اولیه اسانس‌ها و عوامل شیمیایی، خدمات غذایی و تجهیزات تهیه غذا، پردازش نوشیدنی، تجهیزات توزیع، تجهیزات خنک سازی، انجماد تجهیزات، نظافت و نگهداری سیستم‌های ذخیره سازی، مواد و تجهیزات بسته‌بندی اشاره کرد.
یکی از مواردی که نزد اغلب شرکت کنندگان نمایشگاه جایگاه ویژه‌ای دارد، غرفه سازی نمایشگاهی در نمایشگاه خوراکی هتل و گردشگری بالی می‌باشد، زیرا در این نمایشگاه، همکاران، مخاطبان تجاری حضور دارند و کالاهای ویژه و خاص ارائه می‌شود.
ساخت و طراحی غرفه در نمایشگاه خوراکی هتل و گردشگری بالی باید با نوع و هدف حضور در نمایشگاه متناسب باشد و همچنین شناخت انواع متریال ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، استفاده از رنگ و نور و صدا از اهمیت بالایی علاوه بر داشتن ایده خلاقانه در طراحی و ساخت غرفه برخوردار می‌باشد و باید هماهنگی کاملی بین رنگ‌های به کار رفته
در غرفه با یکدیگر وجود داشته باشد.

محصولات و خدمات ارائه شده در نمایشگاه خوراکی بالی
پس غرفه سازی نیاز به مهارت خاص دارد زیرا یک کار پیچیده و تخصصی است، در زمینه ساخت غرفه می‌توانید از افراد حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید که مراحل ساخت آن به شرح زیر می‌باشد.

۱- ابتدا باید سفارش طراحی غرفه نمایشگاه با پر کردن فیلدهای فرم سفارش به تیم طراحی صورت گیرد، تا باعث شناسایی نیازهای شما شده و طراحی اختصاصی غرفه بر اساس این نیازها پیش بینی شود.

۲- تیم مورد نظر پس از برگزاری جلسات فیزیکی و اینترنتی با توجه به نوع مشتریان و نیازهای کسب و کارتان، شروع به طراحی غرفه می‌کنند طرح‌هایی که مد نظر آنها می‌باشد به خدمتتان ارائه خواهد شد.

۳- طراحی انجام گرفته توسط تیم نمایشگاهی بررسی شده و در مورد طرح اصلاحات لازم بیان می‌شود.

۴- در مورد جزئیات غرفه پس از اعلام قیمت و توافقات نهایی عقد قرارداد صورت می‌گیرد، که می‌تواند به دو شیوه حضوری و غیر حضوری به انجام برسد.

۵- پس از تاییدیه طراحی توسط شما، نقشه اجرایی با جزئیات دقیق توسط تیم مورد نظر اجرا می‌شود و در مرحله پایانی اجرای غرفه، چیدمان مبلمان، نظافت، نصب تصاویر تبلیغاتی، صورت می‌گیرد.

در نمایشگاه خوراکی هتل و گردشگری بالی چنان چه نسبت به رزرو غرفه اقدام فرمودید، نیاز به کمک افراد زیادی برای کنترل غرفه خواهید داشت و این افراد باید از تخصص لازم در این زمینه برخوردار باشند و بتوانند به خوبی و صمیمیت با مشتریان صحبت کنند و آنها را مجاب به مذاکره با تیم تخصصی تان کنند تا بتوانند بین شما و مشتریان و بازدید کنندگان بین المللی تان یک پل ارتباطی باشند، همچنین غرفه شما نیاز به نظم و نظافت دارد و در غرفه شخصی را مسئول این امر کنید.

تور نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی

برای سفر به بالی و تور نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری آن نیاز به مدارکی از قبیل شناسنامه، کارت ملی، اصل گذرنامه با ۶ ماه اعتبار، اصل گذرنامه‌های قدیمی، گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی و یا ترجمه آن، ترجمه فیش حقوقی سه ماه اخیر، سوابق بیمه تامین اجتماعی، اصل جواز کسب، گواهی اشتغال به تحصیل، گواهی تمکن مالی از بانک، سند ملکی یا اجاره نامه معتبر نیاز می‌باشد.
گاهی اوقات به هر دلیلی امکان کنسل شدن سفر وجود دارد که برای کنسلی در این میان هتل‌ها قوانین خودشان را دارند و برخی از هتل‌ها استرداد پول را می‌پذیرند که در بیشتر موارد با کسر هزینه جریمه، استرداد پول پذیرفته می‌شود، البته استرداد وجه نیز بستگی به قوانین هتل و زمانی که کنسلی را اعلام می‌کنید، نیز دارد و هرچه اعلام کنسلی دیرتر اتفاق بیفتد، احتمال افزایش جریمه وجود دارد.
با توجه به عوامل مختلف، قیمت تور بالی مشخص می‌شود، بنابراین نمی‌توان برای تورهای بالی قیمت مشخصی را در نظر گرفت، مسافت پرواز، نوع پرواز، زمان رزرو تور بالی از عواملی هستند که بر قیمت تور بالی تاثیرگذار می‌باشند.
به منظور اطلاع از قیمت تور بالی کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید، تا با توجه به نیازهای خود و خدماتی که در تور ارائه می‌شود، هزینه به شما اعلام گردد. با توجه به اینکه نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری در اسفند ماه برگزار می‌شود، بنابراین قیمت تور در این زمان کمتر است.
به طور کلی برای خریدن تور  بالی بهترین زمان بستگی به هدف از سفر و شرایط مسافر دارد، در تابستان‌های سردی دارد بنابراین برای سفر به بالی بهترین زمان با توجه به شرایط آب و هوایی، فصل بهار و اواخر تابستان و اوایل پاییز می‌باشد، اما چنانچه قصد دارید در زمان‌هایی به بالی سفر کنید که خلوت‌تر است در فصل پاییز و زمستان مسافران کمتری به بالی سفر می‌کنند و برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری بالی و یا عکاسی، می‌توانید در این فصول به بالی سفر کنید.

تور نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالیبه منظور تهیه تور ارزان بالی می‌توانید، در زمان‌های آخر، برای خرید تورهای لحظه آخری اقدام نمایید، زیرا از لحاظ تعداد مسافر زمانی که تورهای بالی به حد نصاب نمی‌رسند، روی این تورها تخفیف خوبی می‌دهند و از جمله تورهای ارزان بالی تورهای لحظه آخری هستند، همچنین در صورتی که هتل‌های ارزان قیمت رزرو شود، باعث مناسب‌تر شدن هزینه تور خواهد شد از جمله هتل‌های ارزان بالی، هتل‌های سه ستاره و هتل‌های دو ستاره می‌باشد، در فصل‌های خارج از اوج سفر نیز تور بالی ارزان‌تر می‌باشد، زیرا در این فصول مسافرهای کمتری برای سفر به بالی می‌ آیند.
بالی دارای معبدهای تاریخی و زیبا، پوشش گیاهی متنوع، طبیعت بی‌نظیر، جشن‌ها و مراسم مختلف، آبشارها و رودها، موج سواری و دریای آرام می‌باشد، همچنین هتل‌های مختلفی با کیفیت‌ و امکانات متفاوت در این جزیره واقع شده است، که برای هر توان مالی خدمات متنوعی ارائه داده می‌شود.
به عنوان برترین و پرطرفدارترین تورها، تور بالی شناخته شده است، زیرا استراحتگاه‌های زیبا و بی‌نظیر، فروشگاه‌های متنوع برای هر توان مالی در این جزیره وجود دارد و زیبایی‌های این جزیره به اندازه‌ای می‌باشد که به بهشت روی زمین نیز معروف شده است. با توجه به اینکه، این جزیره از جاذبه‌های گردشگری و توریستی فراوانی بهره‌مند می‌باشد، بنابراین از زیباترین تورهای دنیا، تور بالی می‌باشد که کیلومترها سواحل شنی و مرجانی، مزارع زیبای پله پله برنج در دامنه‌ها، آتشفشان‌های فعال باشکوه و جنگل‌های بارانی در این جزیره وجود دارد.

ویژگی‌های مهم نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی

نمایشگاه خوراکی هتل و گردشگری بالی برای ملاقات رودررو با مشتریان بالقوه فرصتی عالی می‌باشد و از ویژگی‌های مهم این نمایشگاه می‌توان بر حضور ۱۳۰۰ غرفه‌دار در آن اشاره کرد، که برای عرضه به بخش مهمانداری، آخرین محصولات، نوآوری‌ها، فناوری و خدمات خود را به نمایش می‌گذارند.
به صرفه‌ترین راه برای افزایش تجارت شما در بازار هیجان انگیز مهمانداری و گردشگری آسیا را نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی فراهم می‌کند و در این رویداد، توزیع کنندگان، وارد کنندگان اصلی، تصمیم گیرندگان و نمایندگان شرکت خواهند کرد.
هدف دولت اندونزی افزایش بازدید گردشگران می‌باشد و در بخش مهمانداری، خدمات غذایی و گردشگری اندونزی، دولت اندونزی سرمایه‌گذاری عظیمی انجام می‌دهد.

ویژگی‌های مهم نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی
فقدان یک برنامه کلی بزرگترین ایرادی می‌باشد که به بسیاری از بازدیدکنندگان در نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی می‌توان گرفت. در سه مرحله پیش از برگزاری، حین برگزاری و پس از برگزاری نبود یک برنامه کلی باعث ایجاد مشکل و عدم بهره‌وری از نمایشگاه خواهد شد، بنابراین قبل از برگزاری نمایشگاه درباره لیست غرفه‌داران، سالن‌های نمایشگاه، اطلاعات تکمیلی به دست آورید، انجام این کار باعث جلوگیری از اتلاف وقت خواهد شد و می‌توانید از این فرصت با ارزش نهایت بهره را ببرید و چنانچه در حین برگزاری با یک غرفه‌دار خاص ارتباط برقرار کنید و یا قرار ملاقات تنظیم کنید، در استفاده هرچه بهتر از فرصت‌های نمایشگاه برای بازدیدکنندگان کمک بسزایی به همراه خواهد داشت، در پایان نمایشگاه از طریق مختلف مانند ایمیل و تلفن پیگیری‌هایی انجام دهید، هرچند انجام ادامه مذاکرات و پیگیری‌ها باعث گرفتن وقت زیادی می‌شود، اما چنانچه به آنها توجه نشود، باعث به هدر رفتن کل هزینه‌های صورت گرفته خواهد شد.

پرواز نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی 2024

از پربازدیدترین مقاصد گردشگری در جنوب شرقی آسیا شهر بالی می‌باشد، که از سوی گردشگران سرتاسر دنیا به دلایل متعددی سفر به شهر بالی استقبال شده است، برای هر نوع گردشگری با هر سلیقه‌ای بالی شهر مناسبی می‌باشد و برای هر گردشگری میزبانی گرم، فرهنگ غنی و مناظر فوق العاده باعث تبدیل شدن آن به یک مقصد محبوب شده است، اگر از علاقمندان به ساحل و دریا و یا از عاشقان غذا و خوراکی باشید، این شهر باعث پوشش دادن تمامی سلایق خواهد شد، علاوه بر این در این شهر، نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری نیز برپا می‌شود، که برای علاقمندان به این موارد، فرصتی ایده آل است به منظور حضور در نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی و تهیه بلیط پرواز کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید، تا اطلاعات دقیقی در مورد نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری به دست آورده و بتوانید در موعد مقرر، در این نمایشگاه حضور پیدا کنید.

پرواز نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی 2024

ویزای نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی 2024

برای حضور در نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی، ویزای اندونزی از ضروریات سفر می‌باشد و مانند هر کاری دریافت ویزای اندونزی و انجام صحیح آن نیازمند مهارت و داشتن تجربه فراوان است و مراحل مختلف و جزئیات آن باید با دقت طی شود، آشنایی با انبوهی از واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی در این مراحل تاثیر بسزایی در موفقیت شما و ارائه ویزا خواهد داشت، اما هرگونه بی‌دقتی باعث اتلاف وقت و محرومیت از ارائه درخواست خواهد شد.

ویزای نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی 2024
به منظور دریافت ویزای اندونزی باید مدارک مورد نیاز را به آژانس مسافرتی مربوط ارائه دهید، از این مدارک فرم تکمیل شده درخواست، شناسنامه و کارت ملی، گذرنامه امضا شده و دارای اعتبار حداقل ۶ ماهه می‌باشد و همچنین نیاز به دو قطعه عکس رنگی و بلیط رفت و برگشت و تاییدیه رزرو هتل می‌باشد، کافیست این مدارک را به آژانس مسافرتی تحویل دهید و هر سوالی که در این زمینه دارید را با کارشناسان مطرح نمایید، با تجربه‌ای که این کارشناسان دارد با دقت به تمامی سوالات شما پاسخگو خواهند بود و هیچ ابهامی در این زمینه برای شما باقی نخواهد ماند.

کلام آخر

جزیره بالی یکی از زیباترین و دیدنی ترین جزیره‌های اندونزی می‌باشد، که سالانه گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند، اما علاوه بر جاذبه‌های گردشگری نمایشگاه‌های مختلفی نیز در آن برگزار می‌شوند، که هر فردی با توجه به سلیقه‌ای که دارد، در این نمایشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند.
در این نمایشگاه محصولات متنوعی از قبیل انواع کلوچه، نان، مواد خوراکی؛ غذاهای دریایی، ارائه می‌شود، همچنین تجهیزات مربوط به بسته‌بندی و نان پزی، کلوچه پزی در آن در معرض دید قرار داده می‌شود. به منظور حضور در این نمایشگاه کافیست از زمان و مکان برگزاری آن اطلاع داشته باشید که با مراجعه به آژانس مسافرتی مربوطه این امر میسر خواهد شد، کافیست مدارک مورد نیاز را به آژانس تحویل دهید و منتظر پاسخگویی آنها باشید، با دقت و تجربه‌ای که این آژانس در این زمینه دارند، دغدغه‌ای برای شما باقی نخواهند ماند و تنها نیاز به یک برنامه‌ریزی اساسی به منظور بهره‌وری کامل از نمایشگاه دارید، با یک برنامه‌ریزی مناسب علاوه بر بازدید از نمایشگاه می‌توانید از جاهای دیدنی این شهر نیز دیدن نمایید، برای برنامه‌ریزی سفر نیز می‌تواند از کارشناسان آژانس کمک بگیرید.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.