نمایشگاه دام و طیور دبی

نمایشگاه دام و طیور دبی

یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین مقاصد گردشگری خاورمیانه شهر دبی می‌باشد، که قلب کشور امارات متحده عربی می‌باشد هر ساله گردشگران زیادی از سراسر جهان به این شهر زیبا سفر می‌کنند، برای سفر به این کشور بهترین فصل، فصل زمستان می‌باشد زیرا در فصول دیگر این شهر دارای آب و هوای گرم و خشک می‌باشد، اما در فصل زمستان هوا بسیار مطبوع و لذت بخش می‌باشد.
شهر دبی دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی می‌باشد و برای مسافران امکانات زیادی را فراهم کرده است و مکان‌هایی در دبی وجود دارد که ورود به آنها آزاد و رایگان می‌باشد.
علاوه بر وجود جاذبه‌های گردشگری در شهر دبی، سالانه نمایشگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود و برای بازدید کنندگان فرصتی را فراهم می‌کند، که با سایر بازدید کنندگان ارتباط برقرار کنند و با کنفرانس‌ها و آموزش‌هایی که در این نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود، به کسب اطلاعات جدید دست یابند.
یکی از نمایشگاه‌هایی که در دبی برگزار می‌شود نمایشگاه دام و طیور می‌باشد، اما قبل از اینکه در مورد این نمایشگاه توضیحاتی داده شود، بهتر است کمی با ویژگی‌های شهر دبی آشنا شوید.
یکی از هفت استان امارت متحده شهر دبی می‌باشد، که دارای مساحت ۴۱۵۰ کیلومتر مربع می‌باشد و کمتر از ۳ میلیون نفر جمعیت دارد. در دبی جاذبه‌های گردشگری فراوانی وجود دارد، در صورتی که در حدود ۵۰ سال پیش تنها یک روستای کوچک در بیابان بوده است.
در واقع در ابتدا ماهیگیری و غواصی در بین ساکنان آن رواج داشته است، اما با تدبیر حاکمان شرایط فعلی برای آن رقم خورده است.
زبان رسمی مردم دبی زبان عربی می‌باشد، اما در این کشور زبان‌های انگلیسی فارسی و هندی نیز رواج دارد و در فروشگاه و غذاخوری‌ها به عنوان یک زبان روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دین رسمی ساکنین شهر دبی اسلام است اما با توجه به مهاجرت افراد مختلف با ادیان مختلف، سایر ادیان در این شهر فوق العاده نیز به رسمیت شناخته می‌شود و مردم کشور دبی به سایر ادیان اتباع احترام می‌گذارند، به گونه‌ای که برای عبادت مسیحیان در کنار مساجد دبی کلیساهایی وجود دارد.
یکی از مهم‌ترین و بهترین آداب و رسوم در بین اعراب مهمان نوازی آنها می‌باشد و برای شاداب نمودن مهمانان خود به مسافران قهوه تعارف می‌کنند، در واقع در دبی این یک سنت قدیمی می‌باشد جالب است بدانید تا زمانی که شما استکان خود را تکان ندهید، ریختن قهوه متوقف نمی‌شود و در صورتی که کسی برای شما ۳ استکان قهوه بریزد، با هم خواهر و برادر می‌شوید.
نمایشگاه دام و طیور دبی یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه‌های صنعت دام و طیور در منطقه خاورمیانه و جهان است. این نمایشگاه سالانه برگزار می‌شود و به عنوان یکی از وقایع برجسته در صنعت دام و طیور جهانی شناخته می‌شود.

در ادامه تعدادی از ویژگی‌ها و جوانب این نمایشگاه را برش می‌دهیم.

۱- معرفی محصولات و خدمات

 نمایشگاه دام و طیور دبی به عنوان مکانی برای معرفی و نمایش محصولات، تکنولوژی‌ها و خدمات مرتبط با صنعت دام و طیور عمل می‌کند. شرکت‌های مختلف از سراسر جهان محصولات و نوآوری‌های خود را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند.

۲- تبادل تجاری

این نمایشگاه برای شرکت‌ها و تولیدکنندگان فرصتی فراهم می‌کند تا با خریداران و تاجران داخلی و بین‌المللی تبادل تجاری داشته باشند. تجارت مستقیم محصولات دامی و طیوری به بازارهای مختلف جهان از جمله اهداف اصلی این نمایشگاه است.

نمایشگاه دام و طیور دبی

۳- نمایشگاه‌های فرعی

در کنار نمایشگاه اصلی، نمایشگاه دام و طیور دبی شامل نمایشگاه‌های فرعی مخصوص به زمینه‌های مختلفی مانند تکنولوژی‌های پرورش دام، تجهیزات کشاورزی، و تکنولوژی‌های تولید مواد غذایی می‌شود.

۴- کارگاه‌ها و سخنرانی‌ها

در طول نمایشگاه، کارگاه‌ها و سخنرانی‌های مختلفی برگزار می‌شود که به افزایش دانش و آگاهی حضار در حوزه دام و طیور کمک می‌کند.

۵- شبکه‌سازی و تبلیغات

نمایشگاه دام و طیور دبی فرصتی برای ایجاد روابط تجاری جدید و شبکه‌سازی در صنعت دام و طیور فراهم می‌کند. همچنین به عنوان یک مکان تبلیغاتی برجسته عمل می‌کند و به توسعه تجاری شرکت‌ها کمک می‌کند.

۶- معرفی بهترین عملکرد‌ها

در نمایشگاه دام و طیور دبی، جوایز و افتخارات بهترین عملکردها در صنعت دام و طیور اعلام می‌شود که افتخار و توانمندی شرکت‌ها و تولیدکنندگان را تایید می‌کند.
نمایشگاه دام و طیور دبی با توجه به وابستگی نیازهای انسان به صنایع دامداری و کشاورزی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. به طور کلی از مزایای شرکت در نمایشگاه دام و طیور، تهیه مواد اولیه مرغوب با کمترین هزینه ممکن، آشنایی با تجهیزات روز برای افزایش بهره‌وری، خرید و فروش عمده محصولات، افزایش ارتباطات خود با سایر فعالان این صنایع، عقد قراردادهای بلند مدت با شرکت‌های بزرگ و کوچک، حضور در کنفرانس‌های تخصصی به منظور افزایش سواد آکادمیک خود، در کنار افزایش تجربه و ادامه سودآوری کسب و کار خود می‌باشد.
بنابراین در صورتی که به عنوان بازدید کننده در این رویداد حضور پیدا کنید، نیز می‌توانید از مزایای زیادی بهره‌مند شوید نمایشگاه در هر سال در مقایسه با سال قبل رشد بسیار سریعی دارد و تنوع محصولات، تجهیزات و خدمات در این نمایشگاه افزایش پیدا می‌کند، بیش از ۲۲۰ غرفه در این نمایشگاه حضور دارد که حداقل از ۳۰ کشور دنیا غرفه‌داران این نمایشگاه می‌باشند، که بزرگان این دو صنعت همچون هلند و اسپانیا می‌باشد و در نهایت امکان خرید مستقیم و قراردادهایی با سودآوری بالا وجود دارد.
در نمایشگاه دام و طیور می‌توان به مشاهده تراکتورهای پیشرفته و به روز، لوازم و تجهیزات کشاورزی، ابزارهای نوین شخم زنی، کاشت و بذرپاشی، سیستم‌های نوین آبی، جدیدترین مواد شیمیایی آفت کش با کمترین ضرر، ابزارآلات نوین نگهداری از دام و انواع تجهیزات و ابزارآلات باغبانی پرداخت، با اینکه این رویداد تخصصی می‌باشد اما هر فردی با هر شرایطی می‌تواند بازدید کننده آن باشد، به منظور اطلاع از شرایط و ویژگی‌های نمایشگاه دام و طیور می‌توانید به آژانس مسافرتی مراجعه کنید و هر سوالی دارید را از کارشناسان آژانس بپرسید، این کارشناسان با صبر و حوصله تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهند داد.

چرا باید در نمایشگاه دام و طیور حضور یابیم؟

حضور در نمایشگاه دام و طیور می‌تواند به دلایل مختلف مفید باشد.

۱- اطلاعات به‌روز

 در نمایشگاه‌های دام و طیور، می‌توانید از آخرین پیشرفت‌ها، تکنولوژی‌ها و محصولات در این صنعت آگاه شوید.

۲- شبکه‌سازی

فرصت برقراری ارتباط با افراد و شرکت‌های مختلف در این حوزه را دارید که ممکن است در آینده به شما کمک کنند یا فرصت‌های شغف‌انگیزی ایجاد کنند.

۳- ارتقاء کسب‌وکار

 اگر در این صنعت کار می‌کنید، می‌توانید محصولات خود را به معرض نمایش قرار دهید و با مشتریان و عاملان مختلف به بحث و مذاکره بپردازید.

۴-  آموزش

 کارگاه‌ها و سخنرانی‌های مرتبط با دام و طیور می‌توانند به افزایش دانش شما کمک کنند و مسائل تخصصی را بهبود بخشید.

۵- مشاهده ترند‌ها

با حضور در نمایشگاه، می‌توانید ترند‌ها و روندهای جاری در صنعت دام و طیور را مشاهده کرده و بهترین تصمیمات را برای آینده اتخاذ کنید.
به طور کلی، حضور در نمایشگاه دام و طیور به شما فرصتی برای یادگیری، شبکه‌سازی و رشد در این صنعت می‌دهد.
برای حضور در این نمایشگاه می‌توانید از خدمات تور نمایشگاه استفاده کنید که معمولاً توسط آژانس مسافرتی ارائه داده می‌شود.

چرا باید در نمایشگاه دام و طیور حضور یابیم؟

از این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- ارائه ویزا

 برای سفر به شهر دبی آژانس مسافرتی می‌تواند برای شما ویزای لازم را ترتیب دهد.

۲- رزرو هتل

با توجه به موقعیت نمایشگاه و موقعیت نمایشگاه و خدماتی که هتل‌ها ارائه می‌دهند، تورهای نمایشگاه می‌توانند هتل مناسبی را برای شما رزرو کنند.

۳- غرفه سازی

به منظور غرفه سازی در نمایشگاه می‌توانید، از کارشناسان آژانس مسافرتی کمک بگیرید و متناسب با محصولات و خدمات خود غرفه‌ای جذاب در نمایشگاه بسازید.

۴- مدارک مورد نیاز

 قبل از حضور در نمایشگاه با آژانس در تماس باشید تا تمامی مدارک و درخواست‌های مورد نیاز برای حضور در نمایشگاه برای شما توضیح داده شود، تا بتوانید بر اساس نیازها و ترجیحات خود از شرایط و هزینه‌های آن آگاه شوید. در واقع برای حضور در نمایشگاه دام و طیور باید از قبل برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید، تا بتوانید سر موعد در شهر دبی حضور پیدا کنید و از نمایشگاه بازدید نمایید.

چرا باید در نمایشگاه دام و طیور غرفه داشت؟

داشتن غرفه در نمایشگاه دام و طیور می‌تواند برای شما مزایایی فراوان داشته باشد.

۱- نمایش محصولات

با داشتن غرفه، می‌توانید محصولات خود را به نمایش بگذارید و به بازدیدکنندگان نشان دهید.
این فرصت به شما ارتقاء و تبلیغ محصولاتتان را می‌دهد.

۲- جلب مشتریان

با حضور در نمایشگاه، می‌توانید با مشتریان جدید در تماس باشید و پتانسیل خرید آنها را بررسی کنید. این می‌تواند به افزایش فروش و درآمد شما کمک کند.

۳- ارتقاء تصویر برند

غرفه‌داشتن در نمایشگاه به شما فرصت می‌دهد تا تصویر برند خود را بهبود دهید و بازاریابی موثرتری را انجام دهید.

۴- رقابت با رقبا

 با حضور در نمایشگاه، شما می‌توانید با رقبای خود در صنعت رقابت کنید و نقاط قوت و ضعف رقبا را بررسی کنید.

۵-  اطلاعات جدید

از فرصت برای یادگیری از دیگران و به‌روزرسانی دانشتان بهره‌برداری کنید.
به طور کلی، داشتن غرفه در نمایشگاه دام و طیور می‌تواند به رشد کسب‌وکار شما و تبلیغ محصولاتتان کمک کند.

چرا باید در نمایشگاه دام و طیور غرفه داشت؟

برای اقامت در شهر دبی هتل‌های متعددی وجود دارد که از این هتل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- هتل جمیرا بیچ

در قسمت ساحلی شهر دبی، هتل جمیرا بیچ واقع شده است که یکی از لاکچری ترین هتل‌های دبی می‌باشد، از امکانات این هتل می‌توان به استخر روباز و سرپوشیده، وجود ۱۰ رستوران و دیوار کوهنوردی اشاره کرد، همچنین این هتل به صورت نامحدود و رایگان پارک آبی را در اختیار مهمانان قرار داده است و انواع غذاهای آرژانتینی، ایتالیایی و بین المللی در رستوران‌های این هتل سرو می‌شود، همچنین اتاق‌های آن مجهز به یک تلویزیون ال‌سی‌دی با صفحه نمایش  عریض، سرویس اتاق و دسترسی رایگان به وای فای است.

۲- هتل جمیرا کریک ساید

یکی از هتل‌های مجللی که در کنار خور دبی قرار گرفته است، هتل جمیرا کریک می‌باشد، که این هتل در نزدیکی مراکز خرید و معروف‌ترین جاذبه‌ها قرار دارد و از امکانات آن می‌توان به استخر روباز، استخر کودکان، سالن ورزش و خدمات اسپا اشاره کرد، همچنین اتاق‌های آن مجهز به تلویزیون تخت، میز، مینی بار می‌باشد و انواع غذاهای بین المللی در رستوران‌های هتل سرو می‌شود. این هتل با فرودگاه بین المللی در حدود ۵ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

۳- هتل شرایتون دبی

هتل شرایتون دبی، یکی از زیباترین هتل‌ها در شهر دبی می‌باشد که در کنار خیابان شیخ زاید واقع شده است و میزبان مسافران تورهای گردشگری و تورهای نمایشگاهی می‌باشد، برای مسافران تجاری و گردشگری این هتل، هتل ایده‌آل و لوکسی می‌باشد و از نظر مکانی، موقعیت فوق العاده دارد.
در واقع این هتل با فرودگاه بین المللی دبی ۱۲ دقیقه فاصله دارد و به نقاط تفریحی و کسب و کار دبی از قبیل مرکز دبی دسترسی بی‌نظیر دارد.

۳- هتل ملنیوم پلازا

در جاده شیخ زاید، هتل ۵ ستاره و باشکوه ملنیوم پلازا واقع شده است که این هتل دسترسی آسانی به سایر نقاط شهر دارد و آماده پذیرایی از مسافران با چشم انداز فوق العاده می‌باشد.
این هتل مجهز به ۳۹۸ اتاق می‌باشد و دارای ۶۵ طبقه است، چنانچه در تور نمایشگاهی برای انجام فعالیت‌های کاری به دبی سفر می‌کنید، این شهر این هتل مقصد مقصد مناسبی برای اقامت شما می‌باشد، از امکانات این هتل می‌توان به استخر مخصوص کودکان، باشگاه تناسب اندام، اسپا و کلاب لانچ اشاره کرد که در اوقات فراغت فرصت مساعدی برای استفاده و رفاه حال میهمانان می‌باشد.

۴- هتل د اچ دبی

هتل د اچ دبی از موقعیت خوبی برخوردار می‌باشد و در منطقه شیخ زاید یکی از هتل‌های ۵ ستاره می‌باشد که مجهز به ۲۳۶ اتاق می‌باشد، از این هتل‌ها می‌توان به اتاق دلوکس، اتاق‌های آپارتمانی، سوئیت اسکای و سوئیت پرزیدنت اشاره کرد.
از جمله امکانات این اتاق‌ها، سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی، سشوار، یخچال، چای‌ساز، قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوا و گاوصندوق می‌باشد. نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی، مرکز خرید دبی مال، برج خلیفه، کلاب شبانه زینک، مرکز خرید بلوار دبی، ایستگاه مترو، سیتی سنتر ورلد و ایستگاه مترو امارات در نزدیکی این هتل واقع شده است و فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ۷ کیلومتر و ۴۰۰ متر می‌باشد.

مزایای برگزاری نمایشگاه دام و طیور دبی

برگزاری نمایشگاه دام و طیور در دبی، یکی از شهرهای پیشرفته و بزرگ در امارات متحده عربی، می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد.

۱- دسترسی به بازارهای بین‌المللی

دبی یک مرکز تجاری بین‌المللی است و برگزاری نمایشگاه در این شهر به شما فرصتی برای دسترسی به بازارهای جهانی و تجارت بین‌المللی می‌دهد.

۲- جلب مخاطبان بین‌المللی

دبی با جذابیت‌های گردشگری و تجاری خود، مخاطبان بین‌المللی زیادی را جذب می‌کند که می‌توانند به نمایشگاه شما مراجعه کنند.

۳- نمایش محصولات برتر

از طریق برگزاری نمایشگاه در یک محل معتبر مانند دبی، می‌توانید محصولات برتر خود را به نمایش بگذارید و به عنوان یک برند با کیفیت و قابل اعتماد شناخته شوید.

۴- تبلیغات و بازاریابی

 نمایشگاه‌ها به شما امکان تبلیغ محصولاتتان و برندتان را در یک محیط تجاری فراهم می‌کنند و به ارتقاء تصویر شما کمک می‌کنند.

۵- شبکه‌سازی

 با حضور در نمایشگاه، می‌توانید با افراد و شرکت‌های دام و طیور در سطح بین‌المللی آشنا شوید و ارتباطات تجاری بسیار مفیدی برقرار کنید.

مزایای برگزاری نمایشگاه دام و طیور دبی

۶- یادگیری و تبادل تجربیات

 در نمایشگاه‌ها، شما می‌توانید از تجربیات دیگران استفاده کنید و اشتراک گذاری ایده‌ها و تکنولوژی‌های جدید را تجربه کنید.

۷- پیشنهادات و مذاکرات تجاری

ممکن است در نمایشگاه دبی پیشنهادات تجاری و مذاکرات مهمی انجام شود که به توسعه کسب‌وکار شما کمک کنند.
به طور کلی، برگزاری نمایشگاه دام و طیور در دبی می‌تواند فرصت‌های مهمی برای تجارت و توسعه کسب‌وکارتان فراهم کند.

در هنگام سفر به شهر دبی به چه نکاتی توجه کنیم؟

۱- قبل از سفر به دبی به مدت یک ماه قبل به فکر تهیه ویزای خود باشید، تا با خیالی آسوده به آغاز سفر بپردازید، در این زمینه می‌توانید با تماس با آژانس مسافرتی از مدارک مورد نظر اطلاع یابید.

۲- به منظور پرداخت کرایه تاکسی و هزینه غذا در فرودگاه پول رایج دبی که درهم می‌باشد را قبل از سفر تهیه کنید.

۳- یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های دنیا، فرودگاه بین المللی دبی می‌باشد، بنابراین در مورد این فرودگاه ذهنیتی داشته باشید.
برای پروازهای بین المللی این فرودگاه سه پایانه اصلی دارد، که پس از تحویل بار باید با وسیله نقلیه‌ای به سمت هتل رزروی حرکت کنید، علاوه بر این می‌توانید با دریافت کارت هوشمند NOL از وسایل نقلیه درون شهری نیز استفاده کنید.
زیرا برای پرداخت هزینه این وسایل نمی‌توانید پول نقد پرداخت کنید.

 

۴- سریع‌ترین و راحت‌ترین راه برای رفتن به مرکز شهر، تاکسی‌های فرودگاه می‌باشد که قیمت آنها در مقایسه با اتوبوس و مترو بالاتر می‌باشد و برای گشت و گذار در شهر بهترین راه کرایه کردن تاکسی دربست می‌باشد، اما موضوعی که باید به آن توجه کنید این است که همه رانندگان تاکسی به صورت محلی نیستند، بنابراین به منظور راحت‌تر رسیدن به مقصد مورد نظرتان نقشه شهر را همراه خود داشته باشید.

۵- یکی از آداب معاشرت در دبی این است که پول غذا و یا خریدهای خود را باید با دست راست به کسی بدهید و با دست راست از دیگران بگیرید.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.