نمایشگاه صنایع غذایی روسیه

نمایشگاه صنایع غذایی روسیه

یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی در جهان روسیه می‌باشد که در تراکنش‌های مواد غذایی آن، طیف گسترده‌ای از غلات، گوشت، لبنیات و مواد غذایی فرآوری شده وجود دارد.
در اقتصاد روسیه، بخش کشاورزی و مواد غذایی نقش مهمی را ایفا می‌کند و کمکی به سزایی به اشتغال، تجارت و پایداری اقتصادی کلان کشور دارد.
در صادرات مواد غذایی روسیه، محصولات متنوعی از قبیل گوشت، محصولات لبنی، محصولات دریایی، غلات و سایر مواد غذایی فراوری شده وجود دارد و به کشورهای مختلف جهان این صادرات انجام می‌شود و در تعادل تجارت جهانی نقش مهمی را ایفا می‌کند.
از غلات آن می‌توان به گندم، ذرت، جو، سویا و جوانه اشاره کرد، میوه‌هایی از جمله سیب، گلابی، خرما و همچنین سبزیجات را به کشورهای دیگر صادر می‌کند و از محصولات دامی و لبنی آن می‌توان به گوشت مرغ، گوسفند، گاو، شیر، محصولات فرآوری شده دام اشاره کرد، همچنین تولید و صادرات گیاهان دارویی و گیاهان آروماتیک نیز جز فعالیت‌های کشاورزی روسیه می‌باشد.
یک نمایشگاه بین المللی برجسته برای محصولات غذایی، نمایشگاه صنایع غذایی روسیه می‌باشد، برگزاری این نمایشگاه به دلیل این است که یک رویداد بین‌المللی مهم دیگر برای صنعت مواد نوشیدنی و خوراکی رقم خورده باشد و به یک محل ملاقات برجسته و منبع پویا برای بازار روسیه از نظر محصولات غذایی تبدیل شود.

نمایشگاه صنایع غذایی روسیهاز میان عمده فروشان، توزیع کنندگان، خرده فروشان و رستوران داران، نمایشگاه صنایع غذایی، مخاطبان وسیعی را به خود جذب می‌کند و یک فرصت مغتنم برای تبلیغ محصولات جدید در بازار روسیه می‌باشد. در واقع این نمایشگاه برای ایجاد ارتباطات، فرصتی برای ملاقات با مشتریان و امکانی برای مبادله تجربیات با مردم روسیه، یک مکان مناسب است.
برای تجهیزات، فناوری‌ها و مواد اولیه صنایع غذایی، نمایشگاه مواد غذایی روسیه یک نمایشگاه بین المللی می‌باشد، که برای ورود به بازار روسیه و همچنین برای خریداران روسی یک نمایشگاه موثر می‌باشد.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه صنایع غذایی روسیه

در نمایشگاه صنایع غذایی روسیه، محصولات متنوعی ارائه داده می‌شود، که از این محصولات می‌توان به تجهیزات کشتار و فناوری اولیه، گوشت، فرآورده‌های دام و طیور، فرآورب ماهی و غذاهای دریایی، مواد خام، تجهیزات برای فراوری گوشت و سوسیس سازی، تجهیزات شیرینی پزی، نانوایی و تجهیزات نانوایی، فرآوری میوه و سبزیجات، فراوری غلات، تولید آرد، ماکارونی، تجهیزات کنسرو و بطری‌سازی، تولید لبنیات و پنیر، تجهیزات و فناوری برای تولید و بسته‌بندی مواد غذایی و نوشیدن نوشیدنی‌ها، بسته‌بندی تجهیزات و مواد بسته‌بندی، تجهیزات قطعه بندی، بطری، برچسب زدن تجهیزات برودتی، سیستم‌های تهویه هوا، تجهیزات توزین و اندازه‌گیری، لجستیک، مواد افزودنی ادویه‌ها، تجهیزات بستنی، تجهیزات و فناوری برای تولید نوشیدنی، بازیافت ایمنی مواد غذایی و کنترل کیفیت، راه حل‌های اتوماسیون، تجهیزات انبار، لجستیک، حمل و نقل، قطعات ماشین آلات و مواد برای تولید مواد غذایی را می‌توان نام برد.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه صنایع غذایی روسیه

برنامه نمایشگاه صنایع غذایی روسیه

به عنوان بزرگترین تجمع گروه‌های صنایع غذایی در جهان می‌توان از نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی روسیه نام برد، که از کشورهای مختلف شرکت کنندگانی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
ارائه تازه‌های علمی در حوزه صنایع غذایی که باعث ارتقا صنعت مواد غذایی می‌شود، هدف برگزاری این نمایشگاه می‌باشد. در واقع این نمایشگاه از بزرگترین و ارزشمندترین رویدادهای صنایع غذایی جهان می‌باشد، همچنین بزرگترین و پیشتازترین رویداد آموزش و توسعه حرفه‌ای مداوم برای شرکت کنندگان بوده و برای دریافت آخرین بینش‌ها، روش‌های نوین و برنامه‌های گسترده آموزشی صنایع غذایی با بالاترین استانداردهای ممکن، در حوزه صنایع غذایی مکانی مناسب است.
امکان انتخاب میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات صنایع غذایی را از مجموعه فوق العاده از شرکت‌های برجسته در صنایع غذایی را نمایشگاه به بازدید کنندگان می‌دهد.

برنامه نمایشگاه صنایع غذایی روسیه
در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی روسیه بیش از ۹۰۰ شرکت از ۳۳ کشور شرکت خواهند کرد و در حدود ۲۶۶۰۰ بازدید کننده حرفه‌ای از سراسر روسیه و ۷۴ کشور جهان از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.
حضور در نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی روسیه دارای مزایای زیاد و منحصر به فردی می‌باشد، زیرا برای هر مرحله از تولید و توزیع مواد غذایی، از تولید مواد اولیه و مواد اولیه تا تولید محصولات نهایی، بسته‌بندی، کنترل کیفیت تجهیزات، فناوری‌ها و راه حل‌ها را به نمایش می‌گذارد.
همچنین این نمایشگاه برای کشاورزان، تولید کنندگان مواد غذایی، توزیع کنندگان، وارد کنندگان و صنایع وابسته، به عنوان یک فرصت مناسب، به اشتراک گذاری تجربیات، نمایش محصولات جدید، برقراری ارتباطات تجاری و کسب اطلاعات از آخرین تحولات در این صنعت می‌پردازد.
برای نمایش غنای تولیدات کشاورزی، تبادل دانش و فناوری، معرفی محصولات بومی و وارداتی، برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌های تخصصی، به اشتراک گذاری استراتژی‌های نوین در حوزه مواد غذایی و کشاورزی نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی روسیه فرصت مناسبی است.

نمایشگاه صنایع غذایی روسیه برای شرکت‌های ایرانی

نمایشگاه صنایع غذایی روسیه از قدیمی‌ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه‌های روسیه می‌باشد، که دارای خدمات بسیار بالا و تنوع محصولی می‌باشد که از سرتاسر جهان، شرکت کنندگان با به روزترین تکنولوژی و محصول در این نمایشگاه گرد هم آمده ند و با بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی روسیه شما می‌توانید با به روزترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات صنایع غذایی آشنا شوند و به مشتریان خود همواره خدمات به روز شده جهان را ارائه دهید.
برای انجام امور توزیع در منطقه، مجموعه‌هایی به دنبال افراد دارای صلاحیت می‌باشند، که بتوانند بخشی از بازار صنایع غذایی را از طریق آنها تصاحب کنند، بنابراین چنانچه در پخش و توزیع دارای چنین پتانسیلی هستید، حضور در این نمایشگاه را از دست ندهید.
در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی روسیه، توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف با استفاده از تجربیات برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می‌تواند به موفقیت شما در نمایشگاه صنایع غذایی کمک کند و در این زمینه باعث نزدیکی شما به اهدافتان شود.
در نمایشگاه صنایع غذایی روسیه با طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی می‌توان بهتر محصولات خود را در معرض نمایش قرار داد، علاوه بر شرکت در نمایشگاه، موفقیت در نمایشگاه صنایع غذایی روسیه مستلزم داشتن غرفه حرفه‌ای برای نمایش کالا می‌باشد، بنابراین برای غرفه سازی باید از ترفندهای هوشمندانه استفاده کرده و در این زمینه از طراحان حرفه‌ای کمک گرفت.

به منظور غرفه سازی در نمایشگاه مواد غذایی به موارد زیر توجه کنید:

۱- مکان عرفه

مکان غرفه باید در راهروهای اصلی یا مرکز تجمع بازدید کنندگان باشد، تا بیشتر مورد بازدید قرار گیرد، در واقع چنانچه در راهروهای اصلی غرفه شما بنا شود، افراد بیشتری از غرفه شما دیدن می‌کنند و باعث افزایش فروش و تبدیل شدن بازدیدکنندگان به مشتری خواهد شد. در صورتی که نمایشگاه به مضامین مختلفی تفکیک نشده باشد، اما ممکن است متناسب با مفهوم شما، مناطق خاصی برای غرفه سازی در نظر گرفته شده باشد، همچنین می‌توانید با به کار بردن تاکتیک هوشمندانه جایگاه خود را متمایز کنید و باعث جلب توجه بازدیدکنندگان شوید، اما از ایستادن در مقابل رقیب مستقیم خود، خودداری کنید.

۲- استفاده از مواد با کیفیت در طراحی غرفه

غرفه شما نشانگر شرکت می‌باشد، بنابراین باید به گونه‌ای به طراحی غرفه بپردازید، که تصویر درستی از شرکت شما نشان داده شود، طراحی ساده و حرفه‌ای، متناسب با اندازه شرکت، برای یک شرکت متوسط ایده‌آل است، اما از ساخت جایگاه به صورت خودسرانه خودداری کنید و انجام این کار را به حرفه‌ای‌ها بسپارید و از مواد با کیفیت بالا برای طراحی غرفه نمایشگاهی استفاده کنید.

نمایشگاه صنایع غذایی روسیه برای شرکت‌های ایرانی

۳- اندازه

 وقتی نوبت به اندازه غرفه نمایشگاه می‌رسد، بسیار با اهمیت است، در صورتی که غرفه نمایشگاهی بیش از اندازه بزرگ باشد برای پر کردن آن نیاز به محصولات زیادی می‌باشد و چنانچه از محصولات زیادی در آن استفاده نشود، به نظر خالی رسیده و بازدید کنندگان  به این نتیجه می‌رسند، که برای دیدن چیزی وجود ندارد، اما اگر غرفه نیز خیلی کوچک باشد، این ذهنیت را برای بازدید کننده ایجاد می‌کند که برای فضای بزرگ پول کافی در دسترس نبوده است و باید مکمل شرکت شما، اندازه غرفه نمایشگاهی در نظر گرفته شود و می‌توانید نگاهی به کاری که رقیب شما انجام می‌دهد، نیز بیندازید و نیازی به بزرگتر کردن جایگاه شما نیست، اما موضوعی که در اینجا مطرح می‌باشد حتی اگر غرفه شما از رقیبان کوچکتر می‌باشد، می‌توانید با به کار بردن نکات و ترفندهایی باعث متمایز شدن غرفه خود شوید.

۴- مشتری مداری را در طراحی غرفه در نظر بگیرید.

به منظور غرفه سازی در نمایشگاه، اهداف نمایشگاه را نیز مد نظر قرار دهید و باید غرفه شما مفهومی که در نظر گرفته‌اید را برساند و تمرکز اصلی شما روی ارائه محصول باشد، اگر تمایل دارید چهره تجاری شرکت خود را بیشتر نشان دهید، در غرفه فضاهای باز مانند بار یا مکان نشیمن را قرار دهید، وجود این مکان‌ها به مشتریان احساس خوش آمد گویی می‌دهد، مشتریان خود را در کانون توجه قرار دهید، از مناطق آرام برای بحث و گفتگو استفاده کنید، همچنین مکان مشخصی را برای نمایش محصول و ارائه آن در نظر بگیرید، زیرا با توجه به اینکه در نمایشگاه، افراد زیادی مشغول صحبت هستند، نمی‌توانید با مشتری صحبت مهمی کنید و برای مشاوره باید فضای مخصوصی وجود داشته باشد.

۵- تاکید بر محصولات خود

 یک طراحی خوب می‌تواند نظر بازدید کننده را از هر گوشه و کنار نمایشگاه جلب کند، شما باید غرفه نمایشگاهی را به گونه‌ای نمایان کنید، که مورد توجه بازدیدکنندگان قرار بگیرد و در نگاه اول، تخصص شما برای بازدید کنندگان مشخص شود و محصولات و خدمات شما باید بلافاصله قابل مشاهده باشد.
در طراحی غرفه نمایشگاه برای تبلیغ پیام خود شعار یا محصول خود را ادغام کنید و به خاطر داشته باشید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و متناسب با شرکت خود طراحی را انجام دهید و مطمئن شوید که غرفه انعکاس دهنده هویت شرکت شما می‌باشد، رنگ‌ها و آرم تجاری را در کانون توجه قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که جایگاه شما بی‌نظیر می‌باشد و بلافاصله قابل تشخیص است.

نمایشگاه صنایع غذایی روسیه برای شرکت‌های آمریکایی

شرکت‌های آمریکایی با حضور در نمایشگاه مواد غذایی روسیه می‌توانند به افزایش اعتبار برند خود کمک کنند و مشتریان جدیدی از سراسر جهان بیابند.

نمایشگاه صنایع غذایی روسیه برای شرکت‌های آمریکایی
نمایشگاه مواد غذایی روسیه بزرگترین و شناخته شده‌ترین نمایشگاه صنایع غذایی می‌باشد، که وسعت و گستردگی جغرافیایی آن در بین کشورهای دنیا به عنوان وجه تمایز آن شناخته می‌شود به طوری که از ۲۵ کشور دنیا و ۵۴ منطقه روسیه، شرکت‌های صنایع غذایی محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه می‌دهند.

نمایشگاه صنایع غذایی روسیه برای شرکت‌های اروپایی

شرکت‌های اروپایی می‌توانند با حضور در نمایشگاه مواد غذایی روسیه آخرین نوآوری‌ها و پیشرفت‌های خود را در معرض نمایش قرار دهند و رونقی به کسب و کار خود بیافزایند، زیرا طیف وسیعی از غذاها و نوشیدنی‌ها در نمایشگاه صنایع غذایی روسیه به نمایش گذاشته می‌شود و شرکت‌های اروپایی می‌توانند با کیفیت‌ترین محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه دهند و میان شرکت‌ها، این رویداد زمینه رقابت سالم و ایجاد روابط تجاری بین‌المللی جدید را فراهم می‌کند، در واقع این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه بین المللی تخصصی غذا و نوشیدنی در روسیه و اروپای شرقی می‌باشد که با ترویج مواد غذایی با کیفیت بالا به بازار داخلی به اجرای پروژه‌های فدرال که باعث بهبود کیفیت زندگی شهروندان روسیه می‌شود، خواهد شد.

نمایشگاه صنایع غذایی روسیه برای شرکت‌های اروپایی

نمایشگاه صنایع غذایی روسیه برای شرکت‌های آسیایی

غذاها و نوشیدنی‌های ضروری، غذاهای ارگانیک رژیمی سالم و حلال در نمایشگاه مواد غذایی روسیه ارائه داده می‌شود و در این نمایشگاه می‌توانید از بیش از ۳۰ کشور جهان، بزرگترین ویترین مشروبات الکلی را مشاهده کنید، برای تولید کنندگان و توزیع کنندگان مواد غذایی و همچنین شرکت‌های آسیایی نیز در این نمایشگاه فرصت زیادی فراهم می‌باشد، تا بتوانند به نمایش نام تجاری و عرصه فعالیت خود بپردازند.

تاریخ نمایشگاه صنایع غذایی روسیه 2024

در تاریخ هفدهم الی بیستم سپتامبر ۲۰۲۴ مصادف با بیست و هفتم الی ۳۰ ام شهریور ماه ۱۴۰۳ نمایشگاه مواد غذایی روسیه برگزار می‌گردد، که در زمینه مواد غذایی یکی از بهترین و مهم‌ترین نمایشگاه‌هایی است که هر ساله در دنیا برگزار می‌شود، افراد بسیار زیادی در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و با شرکت در آن می‌توانند درباره صنایع غذایی کل دنیا، اطلاعات بسیار زیادی به دست آورند.

تاریخ نمایشگاه صنایع غذایی روسیه 2024
زمینه آشنایی با بسیاری از افراد و شرکت‌هایی که در حوزه صنایع غذایی فعالیت دارند، در این نمایشگاه میسرمی‌باشد و در این زمینه درباره پیشرفت‌های صورت گرفته می‌توانید اطلاعات بیشتری به دست آورید، هر ساله این نمایشگاه به مدت ۴ روز در کشور روسیه برگزار می‌شود که تقریباً از تمامی کشورها افرادی در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، بنابراین اگر قصد دارید با صنایع غذایی آشنا شوید و درباره این موضوع اطلاعات مفیدی به دست آورید، توصیه می‌کنیم که در این نمایشگاه شرکت کنید و به دیدن بخش‌های مختلف آن بپردازید تا در این زمینه اطلاعات شما افزایش پیدا کند.

محل برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی روسیه

در شهر مسکو در تاریخ هفدهم الی بیستم سپتامبر نمایشگاه مواد غذایی روسیه برگزار می‌شود که این نمایشگاه دارای بخش‌های مختلفی بوده و بازدید از این بخش‌ها دارای مزایای زیادی می‌باشد، همچنین با حضور در این نمایشگاه می‌توانید از غرفه‌های مختلف آن که مربوط به غذاهای دریایی، محصولات کشاورزی، بخش‌های مربوط به خوراکی و آشامیدنی می‌باشد، نیز دیدن کنید. از ویژگی‌های مهم این نمایشگاه این است که در این نمایشگاه تمامی مواردی که مربوط به صنایع غذایی است، پوشش داده می‌شود و به همین علت یکی از کامل‌ترین نمایشگاه‌های مربوط به صنایع غذایی در دنیا می‌باشد.
عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند و هر کسی که علاقمند به این موضوع باشد، می‌تواند حضور پیدا کند، اما حضور برخی از افراد نسبت به سایرین در این نمایشگاه بیشتر می‌باشد، معمولاً در نمایشگاه مواد غذایی اولین دسته از افرادی که شرکت می‌کنند عمده فروش‌ها می‌باشند، که سعی می‌کنند با شرکت در این نمایشگاه بهترین شرکت‌های فعال در زمینه صنایع غذایی را شناسایی کنند و از آنها خریدهای خود را انجام دهند، دسته دیگر شرکت کنندگان، توزیع کنندگان هستند که آنها نیز با همین هدف در نمایشگاه شرکت می‌کنند، از دیگر افرادی که در نمایشگاه حضور دارند، خرده فروشان و رستوران داران می‌باشند که در حال آشنایی با شرکت‌های صنایع غذایی می‌باشد.

محل برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی روسیه
به منظور حضور در نمایشگاه صنایع مواد غذایی روسیه کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد جزئیات این نمایشگاه به دست آورید، در صورت اطلاع از جزئیات و بخش‌های مختلف این نمایشگاه می‌توانید با یک برنامه‌ریزی دقیق و آگاهانه در نمایشگاه حضور پیدا کنید. برای سفر به روسیه کافیست مدارک خود را به آژانس تحویل دهید، تا تمام اقدامات لازم توسط آژانس صورت گیرد و دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشید. بهتر است چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه در روسیه حضور داشته باشید، تا بیشتر تمرکز شما بر نمایشگاه باشد و در موعد مقرر بتوانید از برگزاری نمایشگاه لذت ببرید، در صورتی که یک برنامه‌ریزی دقیقی برای حضور در نمایشگاه داشته باشید، علاوه بر بازدید از نمایشگاه، می‌توانید از مکان‌های دیدنی روسیه نیز دیدن نمایید، برای برنامه ریزی می توانید از کارشناسان آژانس کمک بگیرید.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.