نمایشگاه صنایع پلاستیک استانبول

نمایشگاه صنایع پلاستیک استانبول

یکی از شهرهای ترکیه که بسیار پر هیاهو و پرطرفدار است، شهر استانبول می‌باشد، که از سراسر دنیا سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند، علاوه بر این در این شهر سالانه نمایشگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود و افرادی که به فعالیت‌های مربوط به این نمایشگاه‌ها مشغول هستند و همچنین افراد علاقمند در این نمایشگاه‌ها، حضور پیدا می‌کنند و حضور در این نمایشگاه‌ها دارای مزایای زیادی می‌باشد، یکی از این نمایشگاه‌ها، نمایشگاه صنعت پلاستیک استانبول می‌باشد.
در نمایشگاه بین المللی استانبول، نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع وابسته برگزار می‌شود.
در نمایشگاه بین‌المللی پلاستیک و صنایع وابسته ترکیه استانبول می‌توان به عنوان بزرگترین تجمع گروه‌های پلاستیک در جهان نام برد.
در این نمایشگاه از کشورهای مختلف شرکت کنندگانی حضور خواهند داشت که ارائه تازه‌های علمی در رشته پلاستیک که باعث ارتقا سلامت و دانش همکاران شرکت کننده در این نمایشگاه می‌شود، هدف برگزاری این نمایشگاه می‌باشد.

نمایشگاه صنایع پلاستیک استانبول
به طور کلی از بزرگترین و ارزشمندترین رویداد پلاستیک جهان می‌توان از نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع وابسته استانبول نام برد، که برای شرکت کنندگان بزرگترین و پیشتازترین رویداد آموزش و توسعه حرفه‌ای مداوم بوده و برای دریافت آخرین بینش‌ها، روش‌های نوین و برنامه‌های گسترده آموزشی پلاستیک، مکانی مناسب با بالاترین استانداردهای ممکن در حوزه کار حرفه‌ای پلاستیک است.
نمایشگاه بین المللی استانبول، در مرکز نمایشگاهی تویاپ نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع وابسته ترکیه با مساحتی بالغ بر ۱۲۰ هزار متر مربع و تعداد شرکت کننده و غرفه‌دار زیادی انجام خواهد شد.
در واقع نمایشگاه صنایع پلاستیک استانبول با همکاری سازمان صنعت پلاستیکی ترکیه برگزار می‌شود و برای تعامل تجاری با سایر شرکت‌ها و برندهای بین المللی فرصتی مناسب می‌باشد، با توجه به اینکه صنایع و رشته‌هایی که با نمایشگاه پلاستیک استانبول در ارتباط می‌باشند بسیار متنوع و زیاد هستند، در بخش‌های مختلف این نمایشگاه به صورت حرفه‌ای عمل می‌کند و برای شرکت‌های مطرح و برندهای بین‌المللی غرفه‌هایی وجود دارد که در اختیار بازدید کنندگان در بخش‌های جداگانه تولیدات و فناوری‌های خود را ارائه می‌دهند.

تاریخ نمایشگاه پلاستیک استانبول

بزرگترین نمایشگاه پلاستیک که در منطقه اوراسیا نمایشگاه بین‌المللی پلاستیک و صنایع وابسته استانبول می‌باشد، که این نمایشگاه با همکاری سازمان صنایع پلاستیک ترکیه برگزار شده و برای تعامل تجاری با سایر شرکت‌ها و برندهای بین المللی فرصتی مناسب است.
برای اطلاع از تاریخ برگزاری نمایشگاه کافیست به آژانس مسافرتی به مراجعه کنید و با مشخص شدن زمان دقیق، اقدامات لازم را برای حضور در این نمایشگاه انجام دهید.
در این نمایشگاه غرفه‌های مختلفی وجود دارد که در بخش‌های مختلف می‌توانید با توجه به هدف حضور خود در نمایشگاه از این بخش‌ها دیدن نمایید، به عنوان مثال در بخش ماشین آلات نمایشگاه پلاستیک استانبول، غرفه‌هایی که مربوط به خطوط سیم، ماشین آلات فیلم پلاستیک، ماشین آلات پلاستیک، ماشین آلات چاپ فلسکو، میکسر، ماشین آلات بسته‌بندی پلاستیک، ماشین آلات قالب گیری، ضربه و خطوط لوله ماشین آلات، قالب تزریقی پلاستیک و پروفایل پلاستیک می‌باشد، وجود دارد.

تاریخ نمایشگاه پلاستیک استانبول
در غرفه‌های دیگر نیز مواد اولیه مواد شیمیایی که برای ساخت پلاستیک مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز قابل مشاهده می‌باشد و امکان ملاقات با شرکت‌هایی که در زمینه‌های مواد شیمیایی، ترکیبات پی‌وی‌سی، تثبیت کننده‌های پی‌وی‌سی، افزودنی‌های لاستیک، مواد شیمیایی لاستیک، پلی اتیلن، پلی اورتان، حلال‌ها و پلیمرهای مهندسی، افزودنی‌های لاستیک فعالیت دارند، وجود دارد و با تکنولوژی به روز و محصولات آنها آشنا خواهید شد.
در بخش دیگر این نمایشگاه می‌توانید قالب‌های مربوط به ساخت پلاستیک را مشاهده نمایید، که از این قالب‌ها می‌توان به قالب‌های پلاستیک، قالب‌های اکستروژن، قالب پت، کپک قالب و خشک کن هاپرس اشاره کرد، بخش هیدرولیک و پنوماتیک یکی دیگر از بخش‌های بسیار پرطرفدار در نمایشگاه پلاستیک استانبول می‌باشد، که در این بخش می‌توانید به ملاقات شرکت‌هایی که در زمینه‌های پمپ‌ها، اتصالات و لوازم جانبی، کمپرسور هوا، سیلندهای هیدرولیک، تجهیزات اتصالات، تجهیزات تحت فشار خطی، فعال هستند، بپردازید.
در واقع این نمایشگاه بسیار کارآمد بوده و با توجه به اهمیتی که دارد، شرکت‌های صنایع مکمل مانند ماشین آلات تراش، چیلرها نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

شرکت کنندگان نمایشگاه پلاستیک استانبول

نمایشگاه بین المللی پلاستیک استانبول، از مهمترین رویدادهای صنعت پلاستیک شناخته شده است و حضور در این نمایشگاه باعث می‌شود، با آخرین تکنولوژی‌ها و ماشین آلات پلاستیک آشنا شده و به بهبود فرایندهای تولید و کیفیت محصولات پلاستیکی، حضور در نمایشگاه بین المللی صنایع پلاستیک استانبول کمک بسزایی می‌کند، در واقع حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک اوراسیا به شما این فرصت را خواهد داد تا به ارتباط با تولید کنندگان پلاستیک، تجهیزات پلاستیک و تاجران در این صنعت بپردازید و به توسعه کسب و کار، جذب مشتریان جدید و ایجاد همکاری تجاری موثرتر این ارتباطات می‌توانند کمک کند.
در واقع حضور در این نمایشگاه باعث می‌شود به مشاهده محصولات پلاستیکی جدیدی که توسط تولید کنندگان ارائه داده می‌شود، بپردازید و برای تولید محصولات خود این امکان در نمایشگاه به شما داده می‌شود، تا بهترین مواد پلاستیکی را انتخاب کنید، همچنین در نمایشگاه بین المللی پلاستیک اوراسیا این امکان به شما داده می‌شود، تا به بهبود تصویر برند خود پرداخته و در صنعت پلاستیک و ماشین آلات پلاستیک به عنوان یک شرکت معتبر شناخته شوید.

شرکت کنندگان نمایشگاه پلاستیک استانبولبرای حضور در بازارهای بین‌المللی و به ویژه یافتن بازارهای وسیع در منطقه اوراسیا، نمایشگاه صنعت پلاستیک استانبول فرصتی مناسب است و از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد.
از مزایای حضور در نمایشگاه پلاستیک ترکیه، شناساندن برند شما به جهان، توسعه استراتژی کسب و کار، مقایسه قیمت‌ها و محصولات و ثبت نام تجاری شما و کشف آخرین فناوری‌ها می‌باشد.
توسط شرکت تویاپ، نمایشگاه پلاستیک استانبول در محل برگزاری نمایشگاه‌های تویاپ در منطقه بیوک چکمه استانبول برگزار می‌شود.

محصولات نمایشگاه پلاستیک استانبول

یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های پلاستیک در منطقه اوراسیا، نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع وابسته استانبول می‌باشد که این نمایشگاه با همکاری افراد مختلف از جمله سازمان صنعت پلاستیک ترکیه برگزار می‌شود، که باعث ایجاد تعامل بین شرکت‌ها و برندهای بین المللی می‌شود، در این نمایشگاه به ارائه ماشین آلات تولید پلاستیک، ماشین آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل مواد شیمیایی و مواد خام قالب پنوماتیک، روش‌های بازیافت، پرداخته می‌شود، برای حضور در بازارهای بین المللی و به ویژه یافتن بازارهای وسیع در منطقه اوراسیا نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع وابسته استانبول فرصتی مناسب می‌باشد، به همین دلیل از اهمیت زیادی برخوردار است، از مزایای حضور در نمایشگاه پلاستیک استانبول کشف آخرین فناوری‌ها، ثبت نام تجاری شما و شناساندن برند شما به جهانیان و همچنین توسعه استراتژی کسب و کار و محاسبه بین قیمت‌ها و محصولات است.

به طور کلی از محصولات ارائه شده در نمایشگاه پلاستیک استانبول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- ورق‌های پلاستیکی و تخته‌ها

با اهداف مختلف از جمله کاربردهای ساختمانی بسته‌بندی صنایع خودروسازی، انواع تخته‌ها و ورق‌های پلاستیکی در نمایشگاه بین‌المللی پلاستیک استانبول به نمایش گذاشته می‌شود، بنابراین چنانچه در این زمینه‌ها مشغول به فعالیت هستید، حضور در نمایشگاه می‌تواند کمک شایانی به رونق کسب و کار شما و افزایش کیفیت مصالح کاربردی کند.

۲- کالاهای صنعتی پلاستیکی

در نمایشگاه بین المللی صنایع پلاستیک استانبول به ارائه انواع قطعات و کالاهای مهندسی مانند پلاستیک، قطعات الکترونیک و تزریق پلاستیک پرداخته می‌شود.

۳- مخازن و لوله‌های پلاستیکی

برای انتقال مواد مختلف از جمله آب، شیمیایی، نفت و گاز، آب شیرین کننده، نیاز به لوله‌ها و مخازن پلاستیکی می‌باشد که این لوله‌ها و مخازن پلاستیکی در نمایشگاه صنایع پلاستیکی استانبول موجود می‌باشد.

محصولات نمایشگاه پلاستیک استانبول

۴- مواد ترکیبی و پلاستیکی

 برای تولید محصولات پلاستیکی از جمله پلیمرها، پلی اورتان‌ها، پلی کربنات، نیاز به مواد پلاستیکی مختلفی می‌باشد، که این مواد در نمایشگاه ارائه می‌شود.

۵- تجهیزات و ماشین آلات تولید پلاستیک

جهت فرایندهای تولید محصولات پلاستیکی از جمله ماشین‌های تزریق پلاستیکی، خطوط تولید فیلم، دستگاه‌ها و ماشین آلاتی مورد نیاز می‌باشد که در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک استانبول این دستگاه‌ها و ماشین آلات مورد نیاز، به نمایش گذاشته می‌شود.

۶- تجهیزات و ماشین آلات بازیافت پلاستیک

 برای بازیافت و تجدید استفاده از مواد پلاستیکی مانند آسیاب‌ها، خطوط بازیافت دستگاه‌ها و ماشین آلاتی مورد نیاز می‌باشد که می‌توانید این ماشین آلات و تجهیزات بازیافت پلاستیک را در نمایشگاه صنعت پلاستیک استانبول مشاهده کنید.

۷- سایر محصولات پلاستیکی

علاوه بر موارد ذکر شده انواع محصولات پلاستیکی مانند وسایل آشپزخانه، بسته‌بندی‌های پلاستیکی و لوازم بهداشتی نیز در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار داده می‌شود.

هزینه شرکت در نمایشگاه پلاستیک استانبول چقدر است؟

از قدیمی‌ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه پلاستیک استانبول، نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع وابسته استانبول می‌باشد، که در این نمایشگاه خدمات بسیار بالایی ارائه داده می‌شود و دارای تنوع محصولی می‌باشد، از سرتاسر جهان و با بروزترین تکنولوژی و محصول شرکت کنندگان در این نمایشگاه گرد هم می‌آیند و با بازدید از نمایشگاه بین‌المللی پلاستیک شما می‌توانید با به روزترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات پلاستیک آشنا شوید و به مشتریان خود همواره خدمات به روز شده جهان را ارائه دهید.
در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین‌المللی پلاستیک استانبول ترکیه، توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف با استفاده از تجربیات برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه‌های مختلف می‌تواند در نمایشگاه بین‌المللی پلاستیک و صنایع وابسته استانبول و رسیدن به اهداف مد نظر در این زمینه به موفقیت شما کمک کند.
هزینه شرکت در نمایشگاه با توجه به هدف حضور شما در نمایشگاه و اقداماتی که در نمایشگاه صورت می‌گیرد، متغیر می‌باشد، گاهی افراد به منظور جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر در نمایشگاه به ساخت غرفه نمایشگاهی می‌پردازند، که ساخت غرفه نمایشگاهی دارای هزینه بوده و به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل در جذب مخاطبان به حساب می‌آید.

برای ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان بهتر است به نکات توجه شود تا هدف مورد نظر حاصل شود:

۱- طراحی غرفه و انتخاب موضوع

برای غرفه، انتخاب موضوع منحصر به فرد و جذاب در جلب توجه بازدید کنندگان تاثیرگذار می‌باشد، با توجه به موضوع انتخابی و بر اساس استانداردهای طراحی، طراحی غرفه باید انجام شود، از الگوها و رنگ‌های مناسب استفاده شود و مکمل‌های بصری جذاب و استفاده از مواد ارزان قیمت به صورت هوشمندانه برای ساخت غرفه ارزان می‌تواند کمک کننده باشد.

۲- از تجهیزات و مواد اقتصادی استفاده شود.

 می‌توانید از مواد و تجهیزات اقتصادی برای ساخت یک غرفه نمایشگاهی ارزان استفاده کنید، استفاده از مواد قابل بازیافت، تجهیزات استاندارد، انتخاب مبلمان و دکوراسیون با قیمت مناسب، برخی از روش‌های اقتصادی است.

هزینه شرکت در نمایشگاه پلاستیک استانبول چقدر است؟

۳- برنامه‌ریزی برای هزینه‌ها

چنانچه هزینه‌ها به خوبی برنامه‌ریزی شده باشد، باعث بهینه‌سازی هزینه‌های ساخت خواهد شد. در واقع هزینه‌های مربوط به مواد، تجهیزات طراحی، نصب و برق، بازاریابی و سایر اقلام مربوطه را در این برنامه‌ریزی باید در نظر بگیرید و به هر بخش با مدیریت صحیح بودجه اهمیت دهید، تا باعث بازدهی بهتر غرفه شما و کاهش هزینه‌ها شود.

۴- ایجاد غرفه‌های جذاب و تعاملی

 در غرفه نمایشگاهی شما باید بخش‌های تعاملی و جذاب به منظور جذب مخاطب بازدید کنندگان به سمت غرفه شما وجود داشته باشد، استفاده از فعالیت‌های تعاملی و ابزارهایی مانند قرعه کشی، نمایشگاه‌های تجربی و بازی‌ها، برای مخاطبان تجربه بی‌نظیری فراهم می‌کند.

۵- از تکنولوژی‌های هوشمند استفاده شود.

در طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی، استفاده از تکنولوژی‌های هوشمند، برای بازدید کنندگان امکانات و تجربه بیشتری را فراهم می‌کند، می‌توان به نمایشگرهای لمسی، اپلیکیشن‌های تعاملی و واقعیت افزوده از جمله تکنولوژی‌های مورد استفاده اشاره کرد.

۶- ارزیابی عملکرد غرفه

ارزیابی عملکرد غرفه پس از پایان نمایشگاه، بسیار با اهمیت می‌باشد، در واقع می‌توانید پس از پایان نمایشگاه با بررسی نظرات بازدید کنندگان و مشتریان به شناسایی نقاط قوت و ضعف غرفه پرداخته و اصلاحات لازم را در نمایشگاه‌های بعدی انجام دهید.

۷- مکان مناسب

برای غرفه نمایشگاهی انتخاب یک مکان مناسب و تاثیر بسزایی در جذب مخاطبان دارد باید مکان غرفه در جایی باشد که رقبا در کنار آن قرار نگیرد، برای انتخاب مکان مناسب یک تحلیل خوب انجام داده و برای غرفه بهترین مکان را انتخاب کنید.
برای غرفه نمایشگاهی اندازه مناسب در نظر بگیرید، به منظور جذب نظر مخاطبان اندازه غرفه نمایشگاهی بسیار تاثیر گذر می‌باشد و به عنوان نمایش دهنده خدمات شرکت، حجم و نحوه نمایش محصولات بسیار اثرگذار می‌باشد، و باید طول عرض و ارتفاع غرفه را با حجم محصولات تطابق دهید و استفاده از این محصولات با اندازه غرفه هماهنگی داشته باشد، در صورتی که از محصولات زیادی در غرفه استفاده شود، موجب شلوغی غرفه شده و باعث می‌شود تمامی محصولات به خوبی قابل مشاهده نباشد، همچنین اگر تعداد محصولات نسبت به اندازه غرفه کمتر باشد باعث می‌شود این تصور برای بازدیدکنندگان به وجود آید که برای مشاهده چیزی وجود ندارد و محصولات شما به خوبی به چشم نیاید.

۸- طراحی داخلی

 از مواردی که در طراحی غرفه باید به آن توجه شود، طراحی داخلی آن می‌باشد و باید با محصولات موجود در غرفه طراحی آن هماهنگی داشته باشد، زیرا طراحی آن نشان دهنده هویت برند و محصولات شرکت می‌باشد و از جنبه‌های عملی و ساده برای طراحی داخلی غرفه بهره‌مند شود، باید از رنگ‌ها، نورپردازی دکوراسیون و فضای باز نسبت به محصولات برای طراحی داخلی غرفه استفاده شود، تا به راحتی مشتریان او را تشخیص دهند و تجربه خوبی در کل از غرفه داشته باشند.

۹- نورپردازی مناسب

 استفاده از نور به عنوان یک عنصر تزیینی نورپردازی نام دارد، که در طراحی غرفه باید از نور به درستی استفاده شود، تا بر روی حس بازدید کنندگان تاثیرات مناسب را داشته باشد، جذابیت و بررسی کردن محصولات و خدمات ارائه شده در غرفه، هدف انجام نورپردازی می‌باشد، باید به میزان مناسب در نورپردازی غرفه از نور استفاده شود، تا باعث روشن و پویا نشان دادن فضای غرفه شود و چنانچه این نور بیش از اندازه باشد، موجب اذیت و آزار بازدیدکنندگان خواهد شد.

۱۰- از رنگ‌های مناسب در دکوراسیون غرفه نمایشگاهی استفاده شود.

 در دکوراسیون غرفه نمایشگاهی، استفاده از رنگ‌های مناسب می‌تواند بر جذابیت و جلب توجه مشتریان تاثیرگذار باشد، از رنگ‌های زنده و پررنگ در غرفه‌هایی که دارای محصولات روشن و جذاب هستند، استفاده شود، اما در صورتی که از رنگ‌های خاکستری استفاده شود، بر لوکس و عصری بودن بیشتر تمرکز دارد، همچنین رنگ‌های دیوار با زمین‌های نمایشگاهی و وسایل دکوراتیو و محصولات شما باید هماهنگ باشد تا باعث بهبود طرح کلی غرفه شود، به طور کلی برای ساخت غرفه نمایشگاهی و اجرای آن، استفاده از مواد و تجهیزات اقتصادی طراحی مناسب، برنامه‌ریزی دقیق، استفاده از تکنولوژی‌های هوشمند، تاثیر بسزایی در افزایش موفقیت خواهد داشت.
برای حضور در نمایشگاه صنایع پلاستیک استانبول کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد جزئیات نمایشگاه، شرکت‌های که در نمایشگاه حضور دارند و هتل‌های اطراف نمایشگاه و همچنین زمان دقیق برگزاری نمایشگاه به دست آورید، چنانچه مدارک لازم برای حضور در نمایشگاه و سفر به استانبول را در اختیار آژانس مسافرتی قرار دهید، تمامی اقدامات لازم برای سفری آرامش بخش و بدون دغدغه برای شما انجام خواهد شد.
کافیست برای حضور در نمایشگاه یک برنامه‌ریزی کلی داشته باشید، تا در موعد مقرر در این نمایشگاه حضور پیدا کنید، در صورتی که برنامه‌ریزی شما دقیق و حساب شده باشد، باعث می‌شود علاوه بر بازدید از نمایشگاه بتوانید از جاذبه‌های این شهر نیز دیدن نمایید و سفری به یاد ماندنی در ذهن شما تثبیت شود.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.