نمایشگاه قلیان دبی

نمایشگاه قلیان دبی

با توجه به تخمیناتی که انجام گرفته است، بازار جهانی قلیان بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۶ با نرخ رشد سالانه ۱۰ درصدی رشد خواهد کرد و به ارزش ۴۵۰۲ میلیون دلار آمریکا تا سال ۲۰۲۶ خواهد رسید که بخش عمده این رشد انتظار می‌رود که از شکوفایی صنعت در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا باشد و در سال ۲۰۲۳، ۶۹ درصد از بازار جهانی را قلیان به خود اختصاص داده است.
در شهر دبی کشور امارات متحده عربی، نمایشگاه قلیان دبی برگزار می‌گردد که برای تولید کنندگان و فروشندگان، تجهیزات و لوازم جانبی قلیان، نمایشگاه قلیان دبی محیط حرفه‌ای را فراهم می‌کند تا خرده فروشی ها، هتل‌ها، رستوران‌های منطقه، عمده فروشان برجسته، تاجران و توزیع کنندگان از بهترین منبع های شناخته شده معاف از مالیات دیدن نمایند، چنانچه در این زمینه فعالیت می‌کنید و می‌خواهید در منطقه خاورمیانه، فروش محصول خود را افزایش دهید و یا اینکه برای تجارت خود یک توزیع کننده جدید پیدا کنید، نمایشگاه قلیان دبی یک رویداد است که با حضور در آن می‌توانید تاثیر بسزایی در رونق کسب و کار خود داشته باشید.
در شهر دبی، نمایشگاه قلیان برگزار می‌شود که در مورد قلیان، تنباکو، زغال،ابزارهای مورد نیاز، تنها نمایشگاه این شهر می‌باشد و برای عاملان صنعتی از سراسر جهان جلساتی فراهم می‌کند، همچنین برای ایجاد و پرورش ارتباطات یا جستجوی مستقیم مشتریان محل مناسبی است، می‌توانید با شرکت در این نمایشگاه از تحولات اخیر اطلاع پیدا کرده و بر رقابت‌ها، نظارت داشته باشید، علاوه بر این به کشف نوآوری‌های جدید بپردازید.

نمایشگاه قلیان دبی
در واقع با شرکت در نمایشگاه قلیان دبی، فرصت‌های ارزشمند به بازدیدکنندگان مانند ارائه انواع قلیان‌های متنوع فراهم می‌شود، همچنین فرصت توسعه تجارت و افزایش مخاطبان شخصی، برای خرید محصولات را به غرفه‌داران ارائه می‌دهد، می‌توانید با شرکت در این نمایشگاه از پیشنهادات متعدد دخانیات رهبران جهانی استفاده کنید.
برنامه‌ریزی و اجرای صحیح پیش از برنامه گذاری نمایشگاه، حین برگزاری و پس از نمایشگاه باعث حضور قدرتمند شما در نمایشگاه قلیان دبی خواهد شد، برنامه کلی در این سه مرحله حساس بزرگترین ایرادی است که به بسیاری از مشارکت کنندگان محترم نمایشگاه‌ها می‌توان گرفت، زیرا بسیاری از مشارکت کنندگان مراحل قبل و بعد از نمایشگاه را در نظر نمی‌گیرند و تنها به طراحی و ساخت غرفه فکر می‌کنند.

تاریخ نمایشگاه قلیان دبی

تاریخ برگزاری نمایشگاه قلیان دبی متغیر می‌باشد و نمی‌توان زمان ثابتی برای آن در نظر داشت، اما در سال ۱۴۰۲ از ۲۵ الی ۲۶ بهمن ماه، در شهر دبی کشور امارات متحده عربی نمایشگاه قلیان دبی برگزار می‌شود و برای حضور هرچه گسترده‌تر، مدیران، کارشناسان تجار و فعالان مرتبط با دخانیات و تنباکو آماده ارائه خدمات می‌باشد، به همین منظور برای دریافت دقیق تاریخ برگزاری نمایشگاه بهتر است به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد جزئیات نمایشگاه، شرکت‌هایی که در نمایشگاه حضور دارند و تاریخ آن به دست آورید.

تاریخ نمایشگاه قلیان دبی
در صورتی که از تاریخ دقیق برگزاری نمایشگاه قلیان دبی اطلاع داشته باشید، بهتر می‌توانید برای حضور در نمایشگاه برنامه‌ریزی کنید و در موعد مقرر در نمایشگاه حضور داشته باشید، چنانچه بدون برنامه‌ریزی، برای سفر آماده شوید، نمی‌توانید نهایت بهره را از این نمایشگاه داشته باشید.

ساعت بازدید نمایشگاه قلیان دبی

ساعت بازدید نمایشگاه قلیان دبی مشخص نمی‌باشد و برای مشخص شدن دقیق ساعت بازدید از نمایشگاه دبی بهتر است به آژانس مسافرتی مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد آن به دست آورید.

ساعت بازدید نمایشگاه قلیان دبی

مکان نمایشگاه قلیان دبی

به عنوان شرکت کننده یا بازدید کننده حضور در نمایشگاه بهانه خوبی برای سفر به یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای جهان در حوزه‌های مختلف می‌باشد. شهر دبی در همسایگی کشور ایران قرار دارد و به سادگی امکان سفر به آن وجود دارد، بنابراین چنانچه به منظور حضور در نمایشگاه قلیان دبی قصد سفر به دبی را دارید، باید از تاریخ برگزاری نمایشگاه قبل از هر کاری اطلاع پیدا کنید، همچنین مکان برگزاری نمایشگاه باید دقیق مشخص باشد و آژانس مربوطه این اطلاعات را به خوبی در اختیار شما قرار داده و اقدامات لازم برای سفر شما توسط آژانس صورت گیرد، بعد از مشخص شدن مکان و زمان برگزاری نمایشگاه، نیاز به یک برنامه‌ریزی مناسب برای سفر می‌باشد، تا با یک برنامه‌ریزی مناسب بتوانید علاوه بر بازدید از نمایشگاه، از مراکز گردشگری دبی نیز بهره‌مند شوید.

مکان نمایشگاه قلیان دبی
چنانچه برایتان برنامه‌ریزی سفر دشوار می‌باشد می‌توانید از تورهای گردشگری آژانس مسافرتی استفاده کنید، زیرا این تورها از هر جهت خیالتان را راحت کرده و با امنیت و روشی بالا می‌توانید سفر کنید، اگر به عنوان شرکت کننده قصد حضور در نمایشگاه را دارید به گونه‌ای تاریخ سفر خود را تنظیم کنید، که در دبی چند روز قبل حضور داشته باشید و به طور کامل شرایط شرکت در نمایشگاه و غرفه سازی را داشته باشید، چنانچه از طریق این آژانس برای سفر اقدام نمایید، ساده‌تر از آنچه که فکر می‌کنید سفر شما صورت می‌گیرد و می‌توانید علاوه بر این نمایشگاه از نمایشگاه‌های دیگری که ممکن است در آن تاریخ برگزار شود نیز دیدن نمایید.

شرکت کنندگان نمایشگاه قلیان دبی

به منظور حضور در نمایشگاه قلیان دبی، غرفه‌سازی تاثیر بسزایی در موفقیت شما خواهد داشت. غرفه‌های نمایشگاه جایگاه ویژه نزد اغلب شرکت کنندگان نمایشگاه به دلیل حضور همکاران و مخاطبان تجاری و نمایش کالاهای ویژه و خاص دارد.
در طراحی و ساخت غرفه علاوه بر داشتن ایده خلاقانه، شناخت انواع متریال ساخت غرفه نمایشگاهی، رنگ آمیزی، نورپردازی، صدا و فرم اهمیت بالایی دارد، در غرفه باید رنگ‌های به کار رفته با نوع آرم شرکت و دیگر ابزار هماهنگ کاملی داشته باشد، در واقع غرفه سازی که در ظاهر یک کار ساده می‌باشد اما به صورت پیچیده بوده و نیاز به تخصص بالا دارد، بنابراین غرفه سازی نمایشگاه باید توسط افراد حرفه‌ای صورت گیرد، آنها با این چالش‌ها مواجه بوده و برای شما راه حل‌های عملی و صحیح ارائه می‌دهند که در رسیدن به اهدافتان شما را یاری کند.
با حضور در نمایشگاه قلیان دبی می‌توانید آشنایی با تامین کنندگان پیشرو صنعت قلیان داشته باشید، زیرا برای عمده فروشان، توزیع کنندگان، خرده فروشان و متخصصان مهمان نوازی، نمایشگاه قلیان دبی رویداد اصلی منبع یابی می‌باشد، که تجهیزات و لوازم جانبی قلیان را خرید و فروش می‌کند و در منطقه تنها رویداد قلیان بوده و تنها نمایشگاه در خاورمیانه است که به صنعت قلیان اختصاص دارد و این رویداد دو روزه مورد انتظار، بزرگترین گردهمایی متخصصان صنعت در منطقه است که به خود در سال ۲۰۲۳، ۸۴ درصد از بازار جهانی را اختصاص داده است با حضور در این نمایشگاه می‌توانید، به شبکه سازی با همکاران خود بپردازید و با حضور در غرفه‌های مختلف با متخصصان دیگر آشنا شوید.

شرکت کنندگان نمایشگاه قلیان دبیدر واقع می‌توانیم با تامین کنندگان جدید و کارشناسان ملاقات داشته باشید و به امتحان قلیان‌های مختلف در سالن‌های متفاوت بپردازید.
نمایشگاه این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا در محل، محصولات را امتحان کنید زیرا در غرفه‌های نمایشگاه به ارائه نمونه‌ها پرداخته می‌شود و همچنین فضای استراحتی برای بازدید کنندگان در نمایشگاه وجود دارد، که می‌توانید در این فضاها به استراحت پرداخته و با همتایان خود شبکه سازی کنید، در واقع حضور در نمایشگاه لذت بخش می‌باشد، در سالن‌های فستیوال، سیگار کشیدن مجاز است و می‌توانید در آنجا طیف وسیعی از محصولات را آزمایش و امتحان کنید.
یکی از سخت‌ترین بخش‌های توسعه تجارت، در این حوزه هماهنگی نشست تجاری با همتایان خارجی در نمایشگاه قلیان دبی می‌باشد، که برای رشد تجاری گاهی مانع می‌باشد و هیچ خرید و فروشی مانند اکثر بیزینس‌ها صورت نمی‌گیرد، فقط در صورتی که با شخص اول و اصلی‌ترین مسئول شرکت بتوانید ملاقاتی داشته باشید و در زمانی به هدفتان خواهد رسید که بتوانید در مقابل آن فرد بنشینید، زیرا باید در این زمان مخاطب خود را متقاعد سازید.
وقتی در نمایشگاه قلیان دبی صحبت از تجارت بین‌الملل می‌شود، پیدا کردن مخاطبتان در راس هرم شرکت هدف و تنظیم کردن قرار ملاقاتی با ایشان کار پیچیده‌ای می‌باشد، در این زمینه نیز کارشناسان حرفه‌ای وجود دارد، تا با این چالش به جای شما روبرو شده و پیش پای شما راه حلی عملی را بگذارند و در رسیدن به اهدافتان در این حوزه شما را یاری نمایند.

محصولات نمایشگاه قلیان دبی

در نمایشگاه قلیان دبی، بهترین برندهای مربوط به قلیان و تنباکو در نمایشگاه در معرض نمایش قرار داده می‌شود و می‌توانید بهترین‌ها را در این نمایشگاه مشاهده نمایید، همچنین اگر از پتانسیل بالا در زمینه توزیع برخوردار باشید، می‌توانید با شرکت در این نمایشگاه رونق زیادی به کسب و کار خود دهید، زیرا افرادی در این نمایشگاه حضور دارند که به دنبال افرادی با پتانسیل بالا به منظور تصاحب بخشی از بازار هستند، پس حضور در این نمایشگاه را از دست ندهید، زیرا فرصتی بسیار طلایی برای شما خواهد بود.

محصولات نمایشگاه قلیان دبی

رویدادهای نمایشگاه قلیان دبی

یکی از بهترین راه‌های جذب مخاطب همیشه حضور در نمایشگاه و تعامل با فعالان حوزه تجاری بوده است، در نمایشگاه‌ها بر همین اساس باید آداب و اصول ویژه رعایت شود که توجه به همین آداب و اصول به ظاهر ساده باعث جذب مخاطبان بیشتر و ارتباط با مشتریان خواهد شد، بنابراین قبل از حضور در نمایشگاه‌ها به نکات زیر توجه کنید

۱- اطلاع رسانی به مشتریان قبل از حضور در نمایشگاه‌ها از طریق ایمیل

از طریق ایمیل به مشتریان و مخاطبانی که دارید اطلاع رسانی نمایشگاهی بفرستید و برای معرفی غرفه ایمیلی که می‌فرستید اگرحاوی یک فایل ویدیویی باشد، باعث دریافت نتیجه بهتر خواهد شد. به این ترتیب از حضور شما در نمایشگاه تمامی مخاطبان و مشتریان مطلع خواهند شد و هرچه بتوانید به سمت غرفه خود مخاطبان بیشتری را جذب نمایید باعث بالا رفتن شانس فروشان خواهد شد.

۲- تخفیفات ویژه‌ای را برای محصولات خود در نظر بگیرید.

 برای جذب مشتریان یکی از بارزترین ترفندهایی که غرفه داران، انجام می‌دهند، این است که تخفیفات ویژه‌ای برای محصولات خود در نظر می‌گیرند، بنابراین چنانچه در غرفه نمایشگاهی حضور دارید، از این تخفیفات بر روی محصولات خود داشته باشید، این نوع تخفیفات باعث می‌شود، مشتریان تصمیم گیری سریع‌تری برای خرید محصولات شما داشته باشند.

۳- به روز رسانی راه‌های ارتباطی با مخاطبان

اصولاً وب سایت‌ها و کارت ویزیت راه‌های ارتباطی با مخاطبان هستند، که به صورت متغیر می‌باشند با برگزاری تورهای نمایشی و قبل از حضور در نمایشگاه به، به روز رسانی راه‌های ارتباطی بپردازید، در واقع به روز بودن راه‌های ارتباطی نشان دهنده فعال بودن شرکت شما در نظر بازدید کنندگان شده و در صورتی که این به روز رسانی انجام نگیرد، به شرکت و محصولات شما مخاطبان نمایشگاه توجهی نخواهند داشت.

۴- به اشتراک گذاشتن تصاویری از فعالیت‌های خود

در حین برگزاری نمایشگاه و پیش از آن با کمک گرفتن از شبکه‌های اجتماعی به اشتراک محتوای مربوط بپردازید. در واقع انجام این کار باعث می‌شود مخاطبان بیشتری به سمت شما جذب شود، چنانچه از  ثانیه شمار برای شروع نمایشگاه نیز استفاده کنید، باعث ترغیب مخاطبان به سمت غرفه شما خواهد شد.

محصولات نمایشگاه قلیان دبی

۵- به مخاطبانتان در روزهای پایانی، برگزاری نمایشگاه را یادآوری کنید.

چنانچه در روزهای پایانی برگزاری نمایشگاه هستید، به کسانی که قصد همراه شدن با تورهای نمایشگاه یا حضور در نمایشگاه را دارند، این موضوع را یادآوری کنید تا بتوانند به موقع در این نمایشگاه حضور داشته باشند، در واقع در روزهای منتهی به نمایشگاه نیاز می‌باشد که با یک پیامک کوتاه یا یک ایمیل مخاطبان را گوشزد نمایید.

۶- از کاتالوگ‌ها به منظور معرفی محصولات یا خدمات جدید خود استفاده کنید.

در صورتی که محصولاتی که تاریخ مصرفشان گذشته است و یا کاتالوگ‌های قدیمی برای تبلیغ استفاده کنید باعث آسیب به شرکت و کسب و کار شما خواهد شد و چنانچه محصول جدیدی برای ارائه نداشته باشید، باعث شکست شما در نمایشگاه خواهد شد، بنابراین قبل از اینکه در نمایشگاه حضور پیدا کنید به اصلاح محصولات خود بپردازید و چنانچه امکان اصلاح آنها وجود ندارد، به، به روز رسانی کاتالوگ‌های محصولاتتان بپردازید.

۷- از مخاطبان خود بعد از اتمام نمایشگاه تشکر کنید.

به وسیله شبکه‌های اجتماعی و فرستادن ایمیل بعد از حضور در نمایشگاه، از بازدیدکنندگان غرفه خود تشکر کنید، برای تعامل با مخاطبان این کار، راه را باز می‌کند.
نکات ذکر شده تنها بخش کوچکی از نکاتی می‌باشد که باید در نمایشگاه و قبل از حضور به آنها توجه کنید، اما بسیار کاربردی بوده تا باعث افزایش موفقیت شما در نمایشگاه شود.

بلیط نمایشگاه قلیان دبی

از ضروریات سفر برای حضور در نمایشگاه قلیان دبی ویزای امارات متحده عربی می‌باشد و مانند هر کاری دریافت ویزای امارات متحده عربی نیازمند مهارت و انجام صحیح آن مستلزم داشتن تجربه فراوان می‌باشد و باید به مراحل مختلف آن و جزئیات توجه شود، در این مراحل برای موفقیت باید با واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی آشنایی کامل داشته باشید و در این مورد هرگونه بی‌دقتی به معنای تکرار دوباره مراحل درخواست ویزا، محرومیت از ارائه دوباره درخواست و اتلاف وقت است.
برای دریافت بلیط نمایشگاه قلیان دبی کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید، تا تمامی اقدامات لازم برای سفر شما فراهم شود در واقع باید مدارک لازم را به این آژانس تحویل دهید، تا با تجربه و مهارتی که در این زمینه دارند اقدامات لازم را انجام دهند، در صورت واجد شرایط بودن و داشتن زمان کافی با مناسب‌ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن می‌توانید برای سفر آماده شوید.
با توجه به اینکه کشور امارات متحده عربی سالانه رویدادهای غیر نمایشگاهی و نمایشگاه‌های متعددی را برگزار می‌کند، علاوه بر گردشگران، بازرگانان و تجار زیادی با دریافت ویزای امارات متحده عربی سالانه به این کشور سفر می‌کنند و به افراد ویزای توریستی امارات متحده عربی تعلق می‌گیرد که از این کشور قصد بازدید را دارند و تنها در مدت معینی در این کشور اقامت خواهند داشت، به چند عامل نوع ویزای درخواستی بستگی دارد.

بلیط نمایشگاه قلیان دبیهدف از مسافرت، ملیت متقاضی و زمان مورد نیاز برای اقامت تعیین کننده نوع ویزا هستند، از مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای امارات، اسکن پاسپورت، اسکن کارت ملی، اسکن عکس پرسنلی، اسکن صفحه اول و دوم شناسنامه، فرم تقاضای شرکت در سفر و آدرس دقیق محل کار و منزل می‌باشد.
با توجه به موارد ذکر شده برای حضور در نمایشگاه قلیان دبی و سفر به این شهر نیاز است که با آژانس مسافرتی مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی از طریق کارشناسان این آژانس به دست آورید و چنانچه سوالی در این زمینه دارید، کارشناسان با صبر و حوصله به شما پاسخگو خواهند بود و کافیست کمی اطلاعات خود را افزایش دهید و با اطلاعات در این نمایشگاه حضور داشته باشید، تا بتوانید از مزایای آن بهره‌مند شوید و سفری به یاد ماندنی در ذهن شما ثبت شود.
هرگونه قدم آگاهی در این زمینه و عدم مهارت باعث با شکست مواجه شدن حضور شما در نمایشگاه خواهد شد، کارشناسان آژانس با تجربه اینکه در این زمینه دارند می‌توانند شما را راهنمایی کنند و بتوانید با اعتماد به نفس بیشتر در این نمایشگاه حضور داشته باشید تا باعث افزایش مقاومت شما شود، پس بهتر است، برای افزایش موفقیت با کارشناسان در تماس باشید.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.