نمایشگاه لیزر و فوتونیک چین

نمایشگاه لیزر و فوتونیک چین

یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای جهان کشور چین است که این کشور به عنوان کشور آسمانی لقب گرفته است و با ۱۴ کشور مرز مشترک دارد. از همسایگان کشور چین، پاکستان، هند، افغانستان، نپال، بوتان، میانمار، لائوس، ویتنام، قزاقستان، تاجیکستان، قرقیزستان، روسیه، مغولستان و کره شمالی هستند.
در این کشور تنوع آب و هوایی بسیار زیاد می‌باشد و دارای چهار فصل با تابستان‌های گرم و زمستان‌های سرد می‌باشد.
از جاذبه‌های گردشگری کشور چین می‌توان به دیوار بزرگ چین، لشان، کوه اورست، کوه تای، تبت، تورفان اشاره کرد، علاوه بر جاذبه‌های گردشگری در کشور چین نمایشگاه‌هایی برگزار می‌شود که سالانه افراد زیادی به منظور حضور در این نمایشگاه، به کشور هند سفر می‌کنند.

نمایشگاه لیزر و فوتونیک چین
در شهر شانگهای کشور چین، نمایشگاه لیزر و فوتونیک چین برگزار می‌گردد، که این نمایشگاه به عنوان نمایشگاه تخصصی فوتونیک آسیا و نمایشگاه تجاری رده بالایی در زمینه صنایع لیزر و فوتونیک در چین قلمداد می‌شود.
تاکید این نمایشگاه بر محصولات نوآورانه می‌باشد و راهکارهای صنعتی و نرم‌افزارهای کاربردی را که در صنعت جهانی، پیشرفت‌های حقیقی را منعکس می‌کنند، در اختیار بازدید کنندگان قرار می‌دهد، گستره کاملی از صنایع فوتونیک در سطح بین المللی و متناسب با نیازهای خاص بازار چین را، این نمایشگاه ارائه می‌دهد.
در این نمایشگاه تخصصی قطعات اپتیکی و تکنولوژی تولید به نمایش گذاشته می‌شود، همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند در کنفرانس‌های تکنیکی سطح بالا و بازار تکنولوژی لیزر شرکت کنند، که حضور در این کنفرانس‌ها، باعث می‌شود کارشناسان بین‌المللی به ارائه مطالبی بپردازند، که این امر می‌تواند دانش و اطلاعات مفیدی را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهد، در این نمایشگاه محصولاتی از قبیل صنایع تجهیزات، ماشین آلات لوازم الکترونیک و برقی، محصولات صنعتی چاپ و نشر به نمایش گذاشته می‌شود.

غرفه داران نمایشگاه لیزر و فوتونیک چین

۱- لیزر و فوتو الکتریک

لیزر دیسک، لیزر آبشاری کوانتومی، لیزر نیمه هادی، لیزر co۲، دستگاه تشخیص نور، لیزر اجزای سیستم لیزر، سیستم تست و اندازه‌گیری، سر لیزر اپتیک یک پارچه و تجهیزات کاربردی، کریستال‌های لیزر، تراشه لیزر، سیستم اسکن گالو، سوئیچ کیو، پلت فرم نوری، نرم‌افزار طراحی نوری، ابزار نوری، ارتباط عکس، دستگاه تشخیص، نور لیزر، سیستم تست و اندازه‌گیری، لیزر اکسایمر، لیزر uv سبز، لیزر جامد.

۲- تست و کنترل کیفیت

 سیستم اندازه‌گیری سرعت لیزر، سیستم اندازه‌گیری ارتعاش لیزری، سیستم تشخیص رادار لیزری، سیستم اندازه‌گیری مشخصه لیزری، اندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل پارامترهای نوری

۳- سیستم چاپ سه بعدی و مواد کاربردی

چاپگرهای سه بعدی رومیزی، تجهیزات چاپ سه بعدی فلزی، پلاستیکی، اسکنرهای سه بعدی، ابزار اندازه‌گیری سه بعدی، نرم‌افزار طراحی سه بعدی، خدمات مهندسی معکوس، مواد مصرفی چاپ سه بعدی، توسعه محصول و طراحی

۴- سیستم‌های پشتیبان صنعتی و محصولات

 قطعات صنعتی، مواد صنعتی، تجهیزات و قطعات، اتصال دهنده‌های صنعتی، انتقال اتصالات پردازش فلز و عملیات حرارتی، پردازش فلز، پردازش پلاستیک، الکترونیک فناوری ،میکروال، الکترونیک، لوازم الکترونیک، فناوری؛ صرفه‌جویی در انرژی، تمیز کردن صنعتی و انفجار گرد و غبار، تکنولوژی اثبات

غرفه داران نمایشگاه لیزر و فوتونیک چین

۵- سیستم‌های سنجش هوشمند و مواد

حسگرهای خودرو، حسگرهای فیبر نوری، سنسورهای فیبر نوری، فوتوالکتریک، حسگرهای فوتوالکتریک، سنسورهای گریتینگ، سنسورهای پیزو مقاومت، سنسورهای دما و رطوبت، محصولات ترمینال هوشمند، بارکدها، سنسورهای RFID، خطوط تولید، تراشه‌های کنترل هسته و تراشه‌های جاسازی شده، فناوری موقعیت یابی، فناوری VR

۶- پردازش لیزری و ساخت هوشمند

علامت گذاری لیزری، برش لیزری، حکاکی لیزری، جوشکاری لیزری، حفاری لیزری، خط زدن لیزر، روکش لیزری، بافت سازی لیزری و سایر تجهیزات و سیستم‌های پردازش لیزری هوشمند، سیستم عملیات حرارتی لیزری

محصولات نمایشگاه لیزر و فوتونیک چین

از قدیمی‌ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه لیزر و فوتونیک، شنزن نمایشگاه بین المللی لیزر و فوتونیک  شنزن می‌باشد، خدمات بسیار بالایی در این نمایشگاه ارائه می‌شود و دارای تنوع محصولی می‌باشد. در واقع در این نمایشگاه، شرکت کنندگان از سرتاسر جهان با به روزترین تکنولوژی و محصول گرد هم می‌آیند و با بازدید از این نمایشگاه بازدید کنندگان می‌توانند با به روزترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات، لیزر و فوتونیک آشنا شوند و به مشتریان خود همواره خدمات به روز شده جهان را ارائه دهند.
نمایشگاه دنیای لیزر و فوتونیک چین از زمانی که در سال ۲۰۰۲ بنا شده است، به عنوان نمایشگاه تخصصی چین در زمینه فوتونیک شهرت یافته است این نمایشگاه سالانه میزان شرکت کنندگانش افزایش پیدا کرده که نشان دهنده نقش پیشرو و تخصصی این نمایشگاه در اصول قدرتمند بازار جهانی می‌باشد و طیف کاملی از صنایع فوتونیک، شامل قطعات تجهیزات تولیدی را به نمایش می‌گذارد.
اطلاعات صنعتی را متخصصان بین‌المللی با تجربه در کنفرانس‌های تکنیکی درجه یک، شامل کنفرانس پردازش لیزری بین المللی، کنفرانس نرم‌افزارهای کاربردی و سیستم‌های LPC در اختیار بازدید کنندگان قرار می‌دهند.
همکاری‌ها و شراکت‌های جذابی بین نمایشگاه دنیای لیزر و فوتونیک چین با نمایشگاه‌های الکترونیک و صنایع تولید چین به وجود آمده است و برای بازدید کنندگان ارزشمندتر خواهد بود.
این نمایشگاه به بازدیدکنندگان، فرصت می‌دهد تا نسبت به آخرین تکنولوژی‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی در تمامی بخش‌های الکترونیک دیدگاه‌هایی کسب کنند.
برای شرکت در این نمایشگاه، دلایل مفید زیادی وجود دارند و برای موفقیت تجاری شما نمایشگاه، دیدگاهی جامع را از دنیای فوتونیک و انگیزه‌های جدید، در اختیارتان قرار می‌دهد.
تمامی متخصصان بازار بین‌المللی در این صنعت را، نمایشگاه دنیای لیزر و فوتونیک چین گرد خود جمع کرده است و به نمایش محصولاتی از قطعات گرفته تا راهکارهای سیستم‌ها می‌پردازد و تمامی اهداف مهم را تعیین می‌کند، بنابراین برای بازدید کنندگان و غرفه‌داران شرایط مناسبی را فراهم می‌سازد.
سازمان دهندگان این نمایشگاه در مونیخ و شانگهای تجربه چندین ساله دارند، که آنها را قادر به تامین یک نمایشگاه تجاری موثر و پر بهره می‌سازد و برای محققان و مهندسان پایگاهی است، که می‌توانند روحیه نوآورانه خود را ثابت کرده، دارای تجربه باشند و با شیوه‌های برقراری ارتباطات آشنایی داشته باشند.

برای ارائه محصولات و خدمات بهترین گزینه غرفه داری در نمایشگاه می‌شود که تاثیر بسزایی در موفقیت افراد دارد، به منظور ساخت غرفه در نمایشگاه به موارد زیر توجه کنید:

۱- با دقت و حساسیت گرافیک غرفه را انتخاب کنید.

در ارائه و فروش، استفاده از تصاویر ساده واضح و با کیفیت تاثیر زیادی دارد و ممکن است استفاده از تصاویر پیچیده و اسرارآمیز باعث گیج شدن مخاطب شود، بنابراین تا حد امکان از تصاویر ساده استفاده شود .

محصولات نمایشگاه لیزر و فوتونیک چین

۲- راه ساده و آسان برای ماندگاری در ذهن مخاطب انتخاب کنید.

باید جملاتی که در غرفه به کار برده می‌شود، کوتاه و روشن باشد و در صورتی که از کلمات و جملات با دقت و حساسیت استفاده نشود، ممکن است بازدید کنندگان بدون توجه به شما از کنار غرفه رد شوند و به مسیر خود ادامه دهند، اما در صورت استفاده از جملات تاثیرگذار باعث جلب توجه بازدید کنندگان خواهید شد، علاوه بر این به مکان قرارگیری این جملات نیز توجه کنید و عنوان‌ها باید بزرگتر و جملات کوچکتر باشند، بر روی غرفه محل قرارگیری آنها به گونه‌ای باشد که قابل مشاهده از دورترین نقطه ممکن باشد.

۳- دقت لازم را در نوشتن شرح خدمات و محصولات داشته باشید.

در صورتی که برای محصولات خود توضیح و شرح مختصر دهید، مشتری بهتر می‌تواند آن را درک کند زیرا در نمایشگاه خواندن متن‌های طولانی نیاز به گذراندن وقت زیادی دارد، که از حوصله بازدید کنندگان خارج می‌باشد.

۴- برجسته سازی نام و لوگوی خود

در برخی غرفه‌ها به صورت صحیح نام و لوگوی شرکت قابل مشاهده نیست و با اینکه برای شرکت در نمایشگاه هزینه بالایی صرف می‌شود، باید نام و لوگوی شما از جای جای سالن به خوبی قابل مشاهده باشد، زیرا نام و لوگوی کسب و کار شما دربرگیرنده نوع فعالیت و اعتبار شما می‌باشد، پس باید به آن اهمیت زیادی دهید.

۵- استفاده از تجهیزات و تکنولوژی

در اجاره غرفه فعال و جذاب، نقش تکنولوژی و تجهیزات مدرن مورد بحث قرار می‌گیرد و برای ارتقای تجربه مخاطبان در نمایشگاه، استفاده از نمایشگاه‌های تعاملی، فناوری‌های واقعیت افزوده و ابزارهای دیگر تشریح می‌شوند.

۶- ارتباط و تعامل با مخاطبان

در غرفه یکی دیگر از مواردی که باعث جذب مخاطبان و ماندگار شدن در ذهن آنها می‌شود، برقراری ارتباط موثر می‌باشد و باید اطلاعات به شیوه جذاب ارائه شده و به عنوان ابزارهایی برای جذب نگهداشت مخاطبان، فعالیت‌ها و رقابت‌هایی انجام گیرد.

۷- طراحی و دکوراسیون

در بخش طراحی و دکوراسیون به انتخاب دکوراسیون مناسب و اصول طراحی داخلی غرفه برای جلب توجه مخاطبان پرداخته می‌شود، که از این موارد می‌توان به نورپردازی مناسب، استفاده از رنگ‌ها، ترتیب اجناس و مواد تزیینی اشاره کرد.

ویزا برای نمایشگاه لیزر و فوتونیک چین

به عنوان یکی از مهم‌ترین فرصت‌های ارتباطی و تبلیغاتی نمایشگاه‌ها برای کسب و کارها از اهمیت بسزای برخوردارند.
برای سفر به کشورچین وحضور در نمایشگاه نیاز به ویزا می‌باشد، با ویزای توریستی نیز می‌توان از نمایشگاه‌های چین دیدن کرد اما بهتر است از ویزای نمایشگاهی استفاده کنید. برای دریافت ویزای نمایشگاهی باید دعوتنامه داشته باشید که دریافت دعوتنامه کمی دشوار می‌باشد، برای اخذ دعوتنامه چین یکی از روش‌هایی که برای شما فراهم است این است که از آشنایان شما فردی که در این کشور می‌باشد، برای شما دعوتنامه ارسال کند و افرادی که در این کشور آشنایی ندارند، می‌توانند با افرادی که در نمایشگاه چین غرفه‌دار هستند در ارتباط بوده، زیرا این افراد طی آگهی‌هایی اعلام می‌کنند که به دنبال افرادی هستند که در چند روزه برگزاری نمایشگاه آنها را همراهی کنند و به سادگی می‌توانید دعوتنامه تور نمایشگاهی چین را اخذ کنید، برای وارد کردن مشخصات دعوتنامه بخش‌هایی وجود دارد که به سادگی می‌توان این مشخصات را تکمیل کنید.

ویزا برای نمایشگاه لیزر و فوتونیک چین
از مدارک لازم تور نمایشگاهی چین، اسکن، پاسپورت و کارت ملی و شناسنامه می‌باشد، که پاسپورت شما باید معتبر بوده و برای مهر، دو برگ خالی داشته باشد، علاوه بر این نیاز به دو قطعه عکس، بیمه مسافرتی  می‌باشد که بیمه برای شما از طریق تور نمایشگاهی فراهم می‌شود افرادی که از طریق تور نمایشگاهی در نمایشگاه چین حضور پیدا می‌کنند، از نظر هزینه‌ای که برای تور پرداخت می‌کنند به سه دسته تقسیم می‌شود دسته اول افرادی هستند که قصد دارند تور نمایشگاهی چین را با حداقل هزینه سپری کنند، اقامتگاه‌های این افراد هاستل های بسیار تمیز می‌باشد و همچنین وعده‌های غذایی مختصری برای آنها در نظر گرفته می‌شود. دسته دوم افرادی هستند که قصد دارند به صورت کاملاً لوکس نمایشگاه چین را رزرو کنند، برای این افراد در بهترین هتل‌های چین اقامت در نظر گرفته می‌شود و همچنین غذاهای عالی برای آنها سرو می‌شود. دسته سوم که مورد استقبال افراد بیشتری می‌باشد، از امکانات متوسط و قابل قبولی بهره‌مند می‌شوند، همیشه افرادی که این تور را رزرو می‌کنند از سفر خود رضایت کامل دارند و کمتر کسی از این نوع سفر اعلام نارضایتی دارد.

سفر به چین برای نمایشگاه لیزر و فوتونیک

به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری چین، در حوزه لیزر و فوتونیک، نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک شنزن چین می‌باشد، که در سال قبل این نمایشگاه در فضایی با مساحت ۹۰ هزار متر مربع برگزار شد و بیش از ۲۰ هزار بازدید کننده و ۹۰۰ مشارکت کننده توانمند داخلی و خارجی در آن حضور داشتند. این نمایشگاه برای شرکت‌های فعال فرصت بسیار مهمی است، تا در صنعت، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان قرار دهند، و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت نمایند.

سفر به چین برای نمایشگاه لیزر و فوتونیکبرای رزرو تور نمایشگاهی چین باید مدارک لازم را تهیه کنید، که در بالا در مورد این مدارک توضیحاتی دادیم با ارائه مدارک آژانس مسافرتی مربوطه ویزای شما را آماده می کند، باید زودتر از برگزاری نمایشگاه برای اخذ ویزا اقدام کنید.
به طور کلی برای سفر به چین و حضور در نمایشگاه لازم است که به آژانس مسافرتی مراجعه شود، تا تمامی اقدامات لازم در اسرع وقت صورت گرفته و برای حضور در نمایشگاه با مشکل مواجه نشوید، زیرا هرگونه کوتاهی در تکمیل مدارک و دریافت ویزا احتمال تاخیر حضور در نمایشگاه را ایجاد کند، پس بهتر است به این آژانس اعتماد کنید و مدارک خود را به آنها تحویل دهید.

بهترین زمان برای بازدید از نمایشگاه لیزر و فوتونیک چین

در تاریخ یکم الی سوم فروردین ماه ۱۴۰۳ در شنزن چین، نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک شنزن برگزار می‌شود، که پیشروترین نمایشگاه تجاری جامعه و حرفه‌ای در صنعت لیزر، این نمایشگاه است.
شهر شنزن در جنوب چین مستقر است و کل بازار چین را تحت تاثیر قرار می‌دهد، از نظر اندازه نمایشگاه، تعداد غرفه‌داران و بازدید کنندگان، نمایشگاه لیزر پیشرفت‌هایی داشته است و در این نمایشگاه برای مشتریان قدیمی و جدید، محصولات جدیدی تدارک دیده شده است.

بیش از چندین دهه است که نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک شنزن فعال و همواره در حال رشد هستند و با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که بازار چین دارد، برای تولید کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول همواره بازار بسیار خوبی می‌باشد، از لحاظ جغرافیایی چین دارای همسایگان زیادی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه، بسیاری از تجار و بازرگانان نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرارداد و جلسات به نمایشگاه بین المللی لیزر و فوتونیک شنزن مراجعه می‌کنند.
با استفاده از تجربیات برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه، توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در برگزاری نمایشگاه بسیار به موفقیت شما در نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک شنزن و رسیدن به اهداف مد نظر در این زمینه کمک خواهد کرد.
آخرین دستاوردهای داخلی و خارجی در این نمایشگاه در دسترس علاقمندان قرار گرفته و متخصصین و صاحب نظران این حوزه در کنار یکدیگر مسائل و مشکلات پیش رو را با هم در میان می‌گذارند، در حوزه فناوری لیزر و فوتونیک، یکی از مهم‌ترین چالش‌ها عدم ارتباط مناسب میان دانشگاه‌ها و صنعت، در جهت برآورده کردن نیازمندی‌های صنعت با بهره‌گیری از پتانسیل‌های عظیم دانش آموختگان، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی است و گرد آمدن فعالین این حوزه گامی ارزشمند در راستای حل این چالش است.

بهترین زمان برای بازدید از نمایشگاه لیزر و فوتونیک چین
گروه‌های مختلف از صنایع گوناگون، دانشگاهیان، گروه‌های پژوهشی و عموم، استقبال شایسته‌ای از نمایشگاه بین‌المللی لیزر چین داشته اند و این نمایشگاه در سال‌های آتی نیز با هم افزایی و بهره‌گیری از مشارکت همه متخصصین، برگزاری پرشکوهی خواهد داشت.
به منظور حضور در نمایشگاه لیزر و فوتونیک کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد زمان، مکان و جزئیات نمایشگاه به دست آورید و هرگونه ابهامی در این زمینه دارید، با کارشناسان در میان بگذارید. بهتر است چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه در کشور چین حضور پیدا کنید، تا بتوانید با تمرکز بیشتر از نمایشگاه بهره‌مند شوید و علاوه بر بازدید از نمایشگاه، از جاهای دیدنی این کشور نیز دیدن نمایید، از سرگرمی‌های مردم کشور چین خرید می‌باشد و با هر میزان بودجه‌ای طیف گسترده‌ای از کالاها در دسترس قرار دارد، اما انتظار نداشته باشید که در چین همه اجناس ارزان باشد.
اگر برای حضور در نمایشگاه برنامه‌ریزی کنیم می‌توانید از مراکز خرید کشور چین نیز دیدن نمایید.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.