هتل های راس خیمه

یکی از قدیمی‌ترین مناطق امارات که از طرف شمال شرق و جنوب به کشور عمان از طرف غرب با خلیج فارس و از طرف شرق با کوه‌های هاجر می‌رسد مساحت این شهر در حدود ۱۶۸۴ کیلومتر مربع می‌باشد و در حدود ۲۶۳هزار نفر جمعیت دارد، از روستاهای اطراف این منطقه می‌توان النخیل، الحدیبیه، العربی الرمس، شعم را نام برد.
وجود رودخانه‌ای در منطقه راس الخیمه باعث تقسیم شدن آن به دو بخش شهر قدیم و جدید شده است، که با وجود نزدیکی آن به کوه‌های هاجر در این منطقه بارندگی‌های فراوان روی می‌دهد و دارای حاصلخیزترین خاک در کشور امارات و آب و هوای متفاوتی می‌باشد.
در این منطقه مکان‌های تفریحی و گردشگری همچنین اقامتگاه‌های مجللی وجود دارد، که سالانه باعث جذب گردشگران زیادی می‌شود، همچنین علاوه بر مکان‌های تفریحی مراکز خریدی مانند سفیر مال، در این منطقه واقع شده است. آثار تاریخی زیادی در این منطقه واقع شده است، از جاذبه‌های گردشگری راس الخیمه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کوه جیص

یکی از جاذبه‌های گردشگری که در بین دبی تا منطقه راس الخیمه واقع شده است،  کوه جیص و صحرای الوادی می‌باشد.
در واقع جاده بین دبی تا رأس الخیمه با درخشش خاصی زیر نور آفتاب از زیباترین جاده‌های این کشور می‌باشد، ارتفاع این کوه در حدود ۲۰۰۰ متر می‌باشد، که در بالای آن آسمان خراش‌های دبی قابل دیدن می‌باشد، از پروژه‌های در حال بهره‌برداری در نزدیکی این کوه می‌توان پیست اسکی مصنوعی، پاراگلایدر، زمین گلف و امکانات گردشگری را نام برد.
در ابتدا، مسیر پیاده‌روی در کوه‌های جیص، مسیر هموار می‌باشد تا به زیپ لاین اول برسید، اما این مسیر در قسمت دوم کمی سخت‌تر شده، تا به زیپ لاین دوم برسید و سخت‌ترین مسیر کوهنوردی قسمت سوم آن می‌باشد، که از نردبان‌های کوهنوردی بالا می‌روید که این مسیر در حدود ۳۰۰۰ متر می‌باشد.
در دامنه‌های کوه جیص قلعه ضایه وجود دارد، که این قلعه دارای قدمت زیادی می‌باشد که قیمت آن به قرن شانزدهم میلادی باز می‌گردد، از آجرهای گلی برای ساخت دیوارهای این قلعه استفاده شده است و تنها بخشی از آن باقی مانده است، زیرا این قلعه در زمان درگیری‌های مردم محلی با انگلیسی‌ها از بین رفته است.

  • پارک آبی آیسلند

از دیگر جذابیت‌های راس الخیمه پارک آبی آیسلند می‌باشد که در حدود ۱۲۰ هکتار مساحت دارد و در این پارک آب گرم جریان دارد، بنابراین در بهمن ماه نیز می‌توان از امکانات این پارک استفاده کرد، وجود امکاناتی مانند سرسره آبی، در این پارک باعث جذب گردشگران زیادی شده است .

  • موزه ملی راس الخیمه

موزه ملی راس الخیمه یک مکان لذت بخش و هیجان انگیز برای افرادی می‌باشد که به تاریخ علاقمند هستند در این موزه انواع سازه‌های باستانی که دارای قدمت زیادی می‌باشند به نمایش گذاشته می‌شود و نمایانگر وضعیت منطقه در ماقبل تاریخ و سبک زندگی مردمان می‌باشد، که هر بیننده‌ای در این موزه با تماشای آنها به وجد خواهد آمد.

  • قلعه ضایه

قلعه ضایه یکی از پربازدیدترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های باستانی در منطقه راس الخیمه می‌باشد که برای ساخت آن از آجرهای گلی استفاده شده و این قلعه تاریخی مستحکم و دارای قدمت زیادی می‌باشد.

  • روستای کویری باساتا

از جمله جاذبه‌های گردشگری در منطقه راس الخیمه روستای کویری باساتا می‌باشد که به منظور ماجراجویی در کویر و صحراگردی می‌توان در این روستا حضور داشت، ساکنان این منطقه دارای سبک زندگی سنتی می‌باشند و می‌توانید از نزدیک، سبک زندگی آنها را مشاهده کنید، در واقع چنین تجربه‌ای باعث افزایش هیجان برای شما خواهد شد.

از انواع تفریحات راس الخیمه نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سافاری در روستای باساتا

همانگونه که در بالا ذکر کردیم، روستای باساتا مکان مناسبی برای صحراگردی می‌باشد و برای مراجعه کنند تفریحات متنوع و هیجان انگیزی فراهم شده است از این تفریحات می‌توان به شترسواری، سافاری بیابان، تماشا و شرکت در مراسم رقص سنتی، چشیدن شام باربیکیو و اسکی ماسه‌ای را نام برد.

هتل های راس خیمه

  • نمایش شاهین در تفرجگاه بانیان تری الوادی

مردمان کشور امارات از ۲۰۰۰ سال پیش به پرورش شاهین و شکار آن می‌پرداختند، اما در تفرجگاه بانیان تری الوادی امروزه امکان شرکت در این سنت و تجربه آن برای گردشگران نیز فراهم شده است.
در واقع با حضور در این تفرجگاه بازدیدکنندگان به این امکان دست پیدا می‌کنند که در سنت ۲۰۰۰ ساله شکار با شاهین در کویر سهیم شوند، گونه‌های متفاوت از پرندگان مانند شاهین، جغد، عقاب و دلیچه امکان تماشای آن برای بازدیدکنندگان در این تفرجگاه فراهم شده است.

از مراکز خرید واقع در راس الخیمه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مرکز خرید الحمرا

یکی از مراکز خریدی که دارای وسعت بالغ بر ۳۷ هزار متر مربع می‌باشد و برای گشت و گذار و خرید کالاهای با کیفیت مجموعه کامل و عظیم است، مرکز خرید الحمرا می‌باشد که در آن کالاهایی از قبیل پوشاک، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی موجود می‌باشد، همچنین از امکانات تفریحی و رفاهی در کنار این کالاها می‌توان بهره‌مند شد.

  • مرکز خرید منار

یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ و محبوب در منطقه راس الخیمه مرکز خرید منار می‌باشد، در این مرکز  چندین فروشگاه زنجیره‌ای وجود دارد که در کنار این فروشگاه امکانات رفاهی و تفریحی برای بازدید کنندگان فراهم شده است از این امکانات می‌توان به پارکینگ اختصاصی، فود کورت، رستوران، کافی شاپ زمین بازی برای کودکان اشاره کرد.

  • مرکز تجاری النعیم سیتی سنتر

از جمله بهترین مراکز خرید رستوران خیمه امارات مرکز خرید النعیم سیتی سنتر می‌باشد، که بیش از ۱۰۰ واحد تجاری مستقل و فروشگاه زنجیره‌ای در آن مشغول به فعالیت هستند، از امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه می‌توان به رستوران کافی شاپ زمین و فضاهای طراحی شده اشاره کرد.
به منظور بهره مندی از این جاذبه های گردشگری می توان، از اقامتگاه ها وهتل های معروف در این منطقه استفاده کرد، از هتل های واقع در منطقه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- هتل جمیرا الواندز رأس الخیمه (Jumeirah Al Wathba Desert Resort & Spa)

 یک هتل لوکس در منطقه صحرایی با طراحی متناسب با محیط اطرافش. این هتل امکانات زیادی از جمله استخرهای آبگرم، رستوران‌های متنوع و سپا دارد.

۲- هتل ویژه قایق‌ها و جزایر (Boat and Waves Hotel)

یک هتل موضوعی و منحصر به فرد که به صورت قایق‌های چوبی ساخته شده است. این هتل امکانات خاصی مانند ساحل شنی خصوصی، استخر و رستوران دارد.

۳- هتل ویژه دیزنی (Rove At The Park)

این هتل نزدیک به پارک‌های تفریحی دیزنی قرار دارد و مناسب برای خانواده‌هاست. امکانات خوبی مانند استخر، باشگاه و سرویس‌های خودپرداز دارد.

۴- هتل هلیت بین الجزیره (Hilton Al Hamra Beach & Golf Resort)

این هتل در منطقه ساحلی و بازیابی گلف قرار دارد. امکانات از جمله باشگاه ورزشی، رستوران‌ها و امکانات گلف عالی است.

۵- هتل و ریزورت وندرلاند (Waldorf Astoria Ras Al Khaimah)

 یک هتل لوکس و مجلل با منظره ای فوق‌العاده از خلیج فارس. این هتل دارای رستوران‌های ارائه‌دهنده غذاهای متنوع و سرویس‌های رفاهی است.

۶- هتل کراین رأس الخیمه (Crowne Plaza Ras Al Khaimah)

این هتل در شهر رأس الخیمه و در نزدیکی مراکز خرید و جاذبه‌های تاریخی قرار دارد. امکانات از جمله استخر، سالن ورزشی و رستوران‌های متنوع را ارائه می‌دهد.

بهترین و محبوب‌ ترین هتل‌ های راس الخیمه

ویژگی‌های بهترین هتل‌ها ممکن است متنوع باشند، اما معمولاً این نکات به عنوان ویژگی‌های کلی می‌توانند شناخته شوند.

۱- محیط و موقعیت

بهترین هتل‌ها دارای موقعیت‌های ممتاز در مناطقی است که به راحتی به دسترسی‌های اصلی شهر و جاذبه‌های گردشگری دسترسی دارند. همچنین، محیط طبیعی زیبا و مناظر طبیعی خوب نیز می‌تواند یک ویژگی مهم باشد.

۲- خدمات و تجهیزات

 بهترین هتل‌ها امکانات و تجهیزات مدرن و متنوعی ارائه می‌دهند. از جمله این تجهیزات می‌توان به استخرها، سپا، باشگاه ورزشی، رستوران‌های با منوی متنوع، اینترنت پرسرعت و سیستم‌های تفریحی اشاره کرد.

۳- کیفیت خدمات

بهترین هتل‌ها خدماتی با کیفیت بالا و خدمهٔ مهارت‌دار و مهمتر از همه، خوش‌رویی به مهمانان ارائه می‌دهند.

۴- اقامت و امکانات اتاق

اتاق‌های راحت با تجهیزات مدرن مثل تلویزیون، تهویه مطبوع، راه‌اندازی، تخت و تخت‌خواب با کیفیت، وان حمام، وای‌فای از ویژگی‌های مهم یک هتل هستند.

۵- رستوران‌ها و روزمره‌ها

 وجود رستوران‌ها با منوی متنوع و خوشمزه در داخل هتل و یا در نزدیکی آن، به مسافران امکان می‌دهد از غذاهای متنوعی لذت ببرند.

۶- تجربهٔ منحصر به فرد

 بهترین هتل‌ها توانایی ایجاد تجربه‌ای منحصر به فرد و بی‌نظیر برای مهمانان خود دارند که به خاطرات خوب و ماندگاری تبدیل می‌شود.

بهترین و محبوب‌ ترین هتل‌ های راس الخیمه

۷- پذیرایی و مدیریت

هتل‌های برتر معمولاً پذیرایی خوب و مدیریت کارآزموده و متعهد دارند که به رضایت مهمانان اهمیت می‌دهند.

۸- تعامل با محیط محلی

برخی از بهترین هتل‌ها تلاش می‌کنند با محیط محلی و جامعه محلی تعامل داشته باشند و تجربه‌های محلی را به مهمانان خود ارائه دهند.
در نهایت، بهترین هتل بسته به ترکیبی از این ویژگی‌ها و نیازهای شما تعیین می‌شود.

از این هتل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- هتل و ریزورت وندرلاند (Waldorf Astoria Ras Al Khaimah)

 یک هتل لوکس و مجلل با منظره‌ای خیره‌کننده از خلیج فارس. این هتل امکانات عالی، سرویس‌دهی لوکس و تجربه‌ای بی‌نظیر را ارائه می‌دهد.

۲- هتل الهامرا ریزورت (Al Hamra Residence & Village)

این هتل از دسته ریزورت‌های آپارتمان‌سبک است که امکاناتی مانند آپارتمان‌های مجهز، استخرها، ساحل خصوصی و رستوران‌ها را ارائه می‌دهد.

۳- هتل جمیرا الواندز رأس الخیمه (Jumeirah Al Wathba Desert Resort & Spa)

 یک هتل لوکس در منطقه صحرایی با امکانات غنی مانند استخرهای آبگرم، رستوران‌های متنوع و سرویس‌های رفاهی.

۴- هتل ویژه قایق‌ها و جزایر (Boat and Waves Hotel)

یک هتل منحصر به فرد با ساختار قایق‌های چوبی که امکاناتی مشابه یک ریزورت شامل ساحل شنی، استخر و رستوران‌ها را دارد.

۵- هتل رمادا رأس الخیمه (Rixos Bab Al Bahr)

این هتل با تأکید بر تجربه‌های تفریحی و خوراکی منحصر به فرد خود، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های منطقه است.

۶- هتل الهامرا پالس (Al Hamra Palace Beach Resort)

 یک هتل لوکس واقع در ساحل با امکانات غنی از جمله استخرها، سرویس‌های آبگرم و رستوران‌ها.

۷- هتل الهامرا مالک (Al Hamra Mall Hotel)

یک هتل شیک و مدرن در نزدیکی مراکز خرید با امکاناتی مانند رستوران‌ها و باشگاه.

۸- هتل ویژه رویاپرستانه (Rixos Premium Saadiyat Island)

 این هتل در نزدیکی جزیره سعدیات واقع شده و امکانات شامل استخرها، رستوران‌ها و سرویس‌های رفاهی متنوعی دارد.

راهنمای رزرو آنلاین هتل راس الخیمه

رزرو آنلاین هتل در راس الخیمه در صورتی که به صورت آنلاین صورت گیرد، کار بسیار ساده‌ای می‌باشد و نیاز به صرف زمان زیادی ندارد.
بدین منظور کافیست سایت مربوط به آژانس مربوطه را باز کرده و با وارد کردن تاریخ ورود و خروج خود از هتل و مقصد خود و همچنین تعداد مهمانان به رزرو آنلاین هتل بپردازید.
در واقع در این صفحه فهرستی از هتل‌های موجود در این شهر به نمایش گذاشته می‌شود، که بر اساس قیمت و خدماتی که این هتل‌ها ارائه می‌دهند می‌توانید به رزرو هتل بپردازید
چنانچه در این زمینه سوالی داشته باشید نیز می‌توانید با کارشناسان آژانس مسافرتی تماس بگیرید زیرا این کارشناسان به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند.
در صورتی که به دنبال قیمت‌های مناسب‌تر در هنگام رزرو هتل هستید، باید بدانید بر اساس معیارهای متفاوتی قیمت هتل‌ها متغیر می‌باشد.

راهنمای رزرو آنلاین هتل راس الخیمه
در زمان‌هایی که دمای هوای راس الخیمه بالا می‌باشد و به صورت ناخوشایند گرم شود، قیمت رزرو هتل‌ها پایین‌تر می‌باشد، اما در فصول پر گردشگر که فصل پاییز و زمستان می‌باشد، قیمت این هتل‌ها افزایش پیدا می‌کند.
برای رزرو هتل یک ماه قبل از سفر اقدام به رزرو نمایید.
بعد از انتخاب هتل مورد نظر گزینه‌های مد نظرتان را انتخاب کنید و بر روی نام هتل کلیک کنید، تا در مورد امکانات اتاق‌ها، قوانین رزرو خدمات گردشگری در هتل اطلاعاتی ارائه داده شود و به منظور دستیابی به قیمت‌ها، کلید نمایش قیمت‌ ها را بزنید و به انجام مراحل مربوط به رزرو بپردازید، بعد از اینکه مشخصات را وارد کردید، تسویه حساب نموده و بعد از تسویه حساب برای شما ایمیل مربوط به رزرو هتل صادر خواهد شد.

قیمت هتل در راس الخیمه دبی

قیمت‌ها بسته به فصل، تقاضا، نوع هتل، موقعیت جغرافیایی و سایر عوامل متغیر می‌توانند متفاوت باشند.
برای بدست آوردن قیمت‌های دقیق و به‌ روز برای هتل‌ها در رأس الخیمه و دبی، بهتر است به آژانس مسافرتی ناخدا سفر مراجعه کنید.


قیمت هتل در راس الخیمه دبیاین وبسایت‌ می‌تواند به شما تجربه‌ ای بهتر در خصوص مقایسه قیمت‌ها و انتخاب بهترین اقامت را ارائه دهند.

رزرو هتل در راس الخیمه

برای رزرو هتل در رأس الخیمه، شما می‌توانید از وبسایت‌ آژانس مسافرتی آنلاین استفاده کنید.
در اینجا چند مرحله‌ای که معمولاً باید دنبال کنید برای رزرو هتل در رأس الخیمه آورده شده است.

۱- انتخاب سایت مربوط به آژانس مسافرتی
ابتدا باید وارد سایت مربوط به آزانس مسافرتی شوید ودر قسمت رزرو آنلاین وارد شوید.

۲- وارد کردن مقصد و تاریخ‌ها
وارد کردن مقصد (رأس الخیمه) و تاریخ‌های مدنظرتان برای اقامت (ورود و خروج) اولین مرحله از رزرو است.

۳- انتخاب هتل
 لیستی از هتل‌های موجود در رأس الخیمه با قیمت‌ها، امکانات و تصاویر به نمایش درمی‌آید. شما می‌توانید بین هتل‌ها مقایسه کنید و هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

۴- انتخاب اتاق
پس از انتخاب هتل، شما معمولاً انواع اتاق‌های مختلف (مثلاً تک تخته، دو تخته، سوئیت و غیره) با قیمت‌های متفاوت را مشاهده می‌کنید. انتخاب اتاقی که مطابق با نیازتان باشد.

رزرو هتل در راس الخیمه

۵- وارد کردن اطلاعات شخصی
در این مرحله باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید، از جمله نام، ایمیل، شماره تماس و جزئیات پرداخت.

۶- پرداخت و تأیید رزرو
بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی و پرداخت هزینه، رزرو شما تأیید می‌شود و یک تأیید رزرو به شما ارسال می‌شود.

۷- بررسی ایمیل تأیید
 پس از انجام رزرو، ایمیل تأیید به شما ارسال می‌شود که شما می‌توانید از طریق آن به جزئیات رزرو دسترسی داشته باشید.
درصورتی که به صورت آنلاین به رزرو هتل بپردازید، در وقت شما صرفه جویی شده واین کار راحت تر صورت می گیرد وچنان چه سوالی برای شما پیش آمد، از خدمات پشتیبانی کمک بگیرید.

کلام اخر

راس الخیمه یکی از امارات متحده عربی است و در سواحل خلیج فارس قرار دارد. این شهر با تاریخ طولانی و فرهنگ بسیار غنی، مقصدی محبوب برای گردشگران است.
در این منطقه تعداد زیادی هتل و منشی اقامتی وجود دارد که متناسب با نیازهای مسافران مختلف عرضه می‌شوند.
یکی از معروف‌ ترین هتل‌های راس الخیمه، هتل هیلتون راس الخیمه ریزورت اند اسپا است.
این هتل با چشم‌اندازهای خیره‌کننده به ساحل و فضایی زیبا و طبیعی، امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی را برای میهمانان خود فراهم می‌کند.
همچنین، هتل و منشی هولیدی این راس الخیمه نیز یک گزینهٔ مناسب برای اقامت است.
این هتل اقتصادی با امکانات مدرن و خدمات رضایت‌بخش، گزینه‌ای خوب برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی راحت و مناسب هستند.

این وب‌سایت‌شما را با انواع هتل‌ها، امکانات، نظرات مسافران، و هزینه‌ های اقامت آشنا می‌کنند.