هتل ۵ ستاره جِی اِی اوشِن دبی

هتل ۵ ستاره جِی اِی اوشِن دبی

در شهر دبی کشور امارات متحده عربی، هتل ۵ ستاره‌ای ساخته شده است به نام هتل جی ای اوشن ویو که این هتل با به کارگیری کادر مجرب حرفه‌ای و مهمان نواز که به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، پرتغالی، هندی، روسی، فیلیپینی و اردو تسلط کافی دارند، به خوبی با مسافران ارتباط برقرار کرده و به ارائه خدمات می‌پردازد.
این هتل در تمامی ساعات شبانه روز با پذیرش ۲۴ ساعته آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می‌باشد، در منطقه مارینا دبی این هتل که دارای یک ساختمان مرتفع مدرن است، واقع شده و برای مهمانان در هر سنی طیف وسیعی از امکانات رفاهی را ارائه می‌دهد.
تا ساحل مارینا این مجموعه رفاهی تنها ۵ دقیقه فاصله دارد و در نزدیکی منطقه د واک می‌باشد، بنابراین با رزرو این هتل دقیقاً در مرکز فعالیت‌ها در شهر دبی خواهید بود.
این هتل به صورت شیک بوده و مجموعه‌ای از امکانات رفاهی را دارا می‌باشد، اتاق‌های این هتل دارای طراحی شیک و زیبایی هستند و از امکانات اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، وسایل بهداشتی، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، میز و صندلی کار، کمد دیواری، کاناپه راحتی، بالکن اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت و چای‌ساز اشاره کرد، از امکانات هتل نیز می‌توان به وای فای، اتاق کنفرانس، استخر روباز، اتاق نگهداری چمدان‌ها، امکانات مخصوص افراد معلول، سالن تناسب اندام، اتاق مخصوص افراد سیگاری، تراس، بار، بوفه، رستوران، اتاق بازی مختص کودکان، شاتل فرودگاهی و سرویس‌های بهداشتی، سونا و آبگرم اشاره کرد.
در نزدیکی این هتل از محبوب‌ترین مناطق و جاذبه‌های شهر دبی می‌توان به ساحل مارینا و زمین بازی بریکس فور فان اشاره کرد.
از فرودگاه بین المللی دبی تا این هتل نزدیک به ۳۰ دقیقه فاصله با خودرو می‌باشد.
همچنین در فاصله کوتاهی از ساحل جمیرا واقع شده است.

هتل ۵ ستاره جِی اِی اوشِن دبیاین هتل برای مسافران تجاری و تفریحی مقصد ایده‌آل بوده و امکانات فوق العاده خرید، غذاخوری و تفریح را ارائه می‌دهد. وجود ۶ رستوران و بار در این هتل باعث شده مسافران بتوانند از اوقات فراغت خود نهایت استفاده را ببرند.
اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل دارای چشم اندازهای زیبایی می‌باشند، که هر اتاق دارای بالکن خصوصی است، در یک اتاق امکان اقامت دو بزرگسال و دو کودک می‌باشد، اما اتاق‌های بزرگتر نیز در این هتل موجود می‌باشد.
در رستوران‌های هتل می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی را تجربه کنید و برای مهمانان، هتل غذاهایی مانند سولامی و پنیر،نوشیدنی‌های متنوع و پنینی نیز سرو می‌شود، همچنین در این هتل نوعی از پیتزا که به پیتزای نسل جدید معروف می‌باشد، به نام بروکلین نیویورک نیز ارائه داده می‌شود و می‌توانید در بار آن انواع نوشیدنی‌ها را امتحان کنید.
در کنار استخر کافه‌هایی وجود دارد که می‌توانید در کنار استخر در طول روز از کوکتل‌ها و خوراکی‌های سبک بهره‌مند شوید، همانگونه که ذکر کردیم این هتل مجهز به استخر روباز می‌باشد که می‌توانید به شنا در آن پرداخته و یا اینکه از ساحل عمومی استفاده کنید، همچنین از منطقه بازی و استخر کودکان، کودکان هم می‌توانند لذت ببرند.

محبوب ترین امکانات هتل جی ای اوشن

هتل جی ای اوشن دارای امکانات رفاهی فوق العاده می‌باشد که از این امکانات می‌توان به استخر کودکان، اینترنت وای فای رایگان، استخر روباز، اتاق‌های خانوادگی، پارکینگ رایگان، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا، رستوران‌ها، اتاق‌های غیر سیگاری، بار اشاره کرد.

از  اتاق‌ها در هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- اتاق دونفره یا زوج دارای چشم انداز دریا

این اتاق دارای مساحت ۱۶ متر مربع می‌باشد و از امکانات آن می‌توان به بالکن با منظره دریا، سیستم تهویه هوا، تلویزیون صحفه تخت، وای فای رایگان، مینی بار حمام اختصاصی، کمد، حمامی که دارای وان و دوش می‌باشد و همچنین لوازم بهداشتی که برای مهمانان به صورت رایگان فراهم شده است، اشاره کرد.

۲- اتاق دونفره یا زوج ویژه با چشم انداز دریا

این اتاق ها به اتاق‌های سوپریور هتل نیز معروف می‌باشند، که دارای مساحت ۱۶ متر مربع بوده و امکانات کاملی دارند. چشم انداز این اتاق‌ها به سوی خلیج فارس و جزیره پالم جمیرا می‌باشد و از امکانات آن می‌توان به وای فای رایگان، سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، کمد، مینی بار، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان اشاره کرد.

۳- سوئیت جونیور با چشم انداز دریا

سوئیت جونیور نیز دارای منظره دریا بوده و ۶۴ متر مربع مساحت دارد، از امکانات این سوئیت می‌توان به یک بالکن با منظره دریا، سیستم تهویه هوا، تلویزیون صحفه تخت، وای فای رایگان، مینی بار، حمام اختصاصی دارای وان و لوازم بهداشتی رایگان اشاره کرد، همچنین در این سوئیت برای مهمانان دسترسی به لژ نیز فراهم شده است.

محبوب ترین امکانات هتل جی ای اوشن

۴- اتاق کلاب با چشم انداز دریا

در این هتل اتاق‌های کلاب با مساحت ۱۶ متر مربع وجود دارند، که از امکانات آنها می‌توان به یک بالکن با منظره آزاد به سوی خلیج فارس و جزیره پالم اشاره کرد، همچنین سیستم تهویه هوا، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و یک کمد در اتاق‌های کلاب وجود دارد، علاوه بر این حمام اختصاصی، وان و لوازم بهداشتی رایگان در اختیار مهمانان می‌باشد.

۵- سوئیت خانوادگی با یک اتاق خواب

این سوئیت دارای ۷۵ متر مساحت می‌باشد و دو بار و بالکن با منظره دریا دارد و همچنین از امکانات آن می‌توان به سیستم تهویه هوا، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، کمد و دو حمام اختصاصی اشاره کرد.

۶- اتاق‌های خانوادگی در هتل جی ای اوشن

ویو اتاق‌های خانوادگی با ۸۰ متر مربع مساحت وجود دارد، که این اتاق‌ها به صورت دو اتاق متصل به یکدیگر می‌باشند که دارای ویو منظره دریا هستند، از امکانات این اتاق‌ها می‌توان به وای فای رایگان و حمام اختصاصی که دارای وان و دوش می‌باشند، اشاره کرد مناظر بی‌نظیر از خلیج فارس و جزیره دبی را می‌توانید از این اتاق ها مشاهده کنید.

۷- اتاق با منظره چشم دبی

علاوه بر این اتاق‌ها و سوئیت‌ها در هتل جی‌ای اوشن اتاق‌های ۲۶ متری با ویوی چشم دبی که بزرگترین چرخ و فلک جهان می‌باشد، وجود دارد، از امکانات این اتاق می‌توان به تخت دو نفره، یک میز و یک فضای نشیمن مبله اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل جی ای اوشن دبی

در منطقه محبوب جمیرا بیچ رزیدنس دبی در سال ۲۰۱۳ و یا ساحل جمیرا که به JBR نیز معروف می‌باشد هتل جی ای اوشن ویو افتتاح شده که در دبی مارینا، یکی از محبوب‌ترین مناطق تفریحی و مسکونی می‌باشد که برج‌های سر به فلک کشیده در این منطقه واقع شده است، قرار دارد، این هتل دارای چشم انداز بی‌نظیر و ساحل درخشان و سفید می‌باشد، انواع رستوران‌ها، امکانات قایق سواری، مراکز خرید، کافه‌ها ورزش‌های آبی در این هتل جای داده شده است.
یک ساحل عمومی که استفاده از آن برای عموم مردم رایگان است، ساحل JBR می‌باشد که برای شب گردی گردشگران و اماراتی‌ها یک پاتوق به شمار می‌رود.
در همان سال ابتدایی تاسیس هتل اوشن ویو موفق شد، جایزه برترین هتل تازه تاسیس دبی را از آن خود کند، برای تجلیل از برترین صنعت گردشگری جایزه جهانی سفر راه اندازی شده و یکی از معتبرترین جوایز این صنعت در سراسر جهان می‌باشد، در واقع تنها هتلی که در کنار فضای شاد و پر انرژی JBRوجود دارد.

موقعیت مکانی هتل جی ای اوشن دبی
زیر مجموعه برند اماراتی لوکس، این هتل ساحلی است که در امارات متحده عربی و منطقه اقیانوس هند، این برند ۸ هتل و ریزورت دارد.
در یک نگاه هتل دارای ۳۴۰ اتاق و سوئیت می‌باشد و با انواع خدمات پذیرایی در خدمت مهمانان بوده، همچنین فاصله هتل تا مکان‌هایی مانند ساحل Beach در حدود ۳۰۰ متر، مرکز خرید امارات مال ۱۱ کیلومتر و ۴۰۰ متر تا پارک آبی آکوا اونچر ۱۴ کیلومتر، تا مرکز خرید دبی مال ۲۳ کیلومتر و برج خلیفه ۲۴ کیلومتر می‌باشد، همچنین در حدود ۳۷ کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.

امکانات تفریحی هتل جی ای اوشن دبی

هتل دارای امکانات و تفریحات فراوانی می‌باشد که از این امکانات تفریحی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- پدل

ترکیبی از تنیس، بدمینتون و اسکواش، نام یک ورزشی به نام پدل می‌باشد که یک بازی پرتحرک بوده و می‌توانید مانند یک حرفه‌ای در زمین پدل این هتل بازی کنید.

۲- امکانات برای نوجوانان و کودکان

 چنانچه در سفر همراه شما کودکان می‌باشد، می‌توانید در سالن بازی سرپوشیده که توسط متخصصان مراقبت از کودک اداره می‌شود، آن ها را تنها بگذارید.برای بازی کودکان در فضای آزاد نیز محوطه در نظر گرفته شده است که می‌توانند کودکان در فضای آزاد بازی کنند، همچنین برای نوجوانان این هتل امکانات ویژه‌ای در نظر دارد و با انواع تفریحات در کلاب می‌توانند، سرگرم شوند، در واقع کلاب برای افراد ۸ تا ۱۶ سال انواع بازی‌ها را ارائه می‌دهد.

۳- سالن اسپا

از طیف گسترده‌ای از روش‌های درمانی، ماساژ صورت و بدن در اسپای لذت ببرید و علاوه بر این هتل، دارای دو سالن زیبایی مردانه و زنانه می‌باشد، که به ارائه انواع خدمات مو و ناخن می‌پردازد.

امکانات تفریحی هتل جی ای اوشن دبی

۴- مرکز تناسب اندام

سالن بدنسازی و تناسب اندام این هتل دارای رو به ساحل می‌باشد و امکاناتی مثل جکوزی، سونا و اتاق بخار در کنار انواع تجهیزات ورزشی را به مهمانان پیشنهاد می‌دهد.

۵- استخر و ساحل

یکی از بی‌نظیرترین تفریحات در هتل اوشن ویو، استخر بی‌نهایت با چشم انداز زیبا از دریا و چرخ و فلک عین دبی می‌باشد، در اطراف استخر محوطه ۱۲۰۰ متری وجود دارد، که صندلی‌ها آفتاب گیر متعددی در کنار آن قرار گرفته و می‌توانید با خوابیدن بر روی این صندلی‌ها از آفتاب لذت ببرید.
در مسیر استخر نیز ساحل عمومی JBRوجود دارد که این ساحل جذاب و محبوب نیز دارای امکاناتی می‌باشد، همچنین این هتل یک استخر ویژه کودکان هم دارد، بنابراین نگران سرگرم کردن کودکان نباشید.

فعالیت‌های تفریحی برای کودکان در هتل جی ای اوشن

برای کودکان در هتل جی اوشن ویو نیز امکاناتی در نظر گرفته شده است و می‌توانید ساعاتی کودکان را در این مکان‌ها تنها بگذارید، از این مکان‌ها می‌توان به استخر مخصوص کودکان اشاره کرد، همچنین سالن سرپوشیده‌ای که تحت نظر متخصصان مراقبت از کودک می‌باشد، نیز برای کودکان وجود دارد.

رستوران‌ های هتل جی ای اوشن

در هتل جی ای اوشن ویو دبی چند رستوران وجود دارد که انواع غذاهای بین المللی در این رستوران‌ها صرف می‌شود، از این رستوران‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- رستوران Le Rivage

چنان چه میل دارید، غذاهای بین المللی صرف کنید، شام و صبحانه با منوی بین‌المللی این رستوران گزینه مناسبی است.

۲- بار Offside

برای امتحان کردن انواع نوشیدنی، غذاهای فست فودی، گیاهی و گوشت‌های دودی همه روزه به جز روزهای یکشنبه می‌توانید به بار آفساید سر بزنید.
همه رویدادهای مهم ورزشی همان گونه که از نام این رستوران پیداست، در بزرگترین صفحه نمایش داخل سالن دبی مارینا ارائه داده می‌شود، در واقع این رستوران دارای حال و هوای ورزشی می‌باشد و می‌توانید علاوه بر تماشای بازی‌ها، مشغول بازی نیز شوید و به امتحان دارت و بازی‌های رومیزی بپردازید.

۳- رستوران ll Motto Deli

این رستوران یک رستوران ایتالیایی می‌باشد که برای صرف تمامی وعده‌ها غذایی می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید. هر سه وعده غذایی در این رستوران ارائه داده می‌شود و با انواع گوشت ها، قهوه، بیسکویت، ساندویچ‌های ایتالیایی، پنیردست ساز، پنینی از مهمانان پذیرایی می‌کند، در واقع با سفارش دادن غذا در این رستوران مانند این است که یک سفر واقعی به ایتالیا داشته‌اید و از غذاهای ایتالیایی در کنار ساحل می‌توانید، لذت ببرید.

رستوران‌ های هتل جی ای اوشن

۴- رستوران Motorino

برای امتحان کردن پیتزاهای لذیذ نیویورکی، همه روزه به جز یکشنبه‌ها می‌توانید از این رستوران استفاده کنید.
Motorino یک پیتزا فروش نیویورکی می‌باشد که دارای شهرت جهانی بوده و این پیتزا به عنوان بهترین پیتزا در نیویورک شناخته می‌شود، در سراسر جهان این پیتزا فروشی ۹ شعبه دارد و در هتل جی ای اوشن یکی از شعبات آن می باشد.

۵- کافه Lvl Blu

می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های سبک را در این کافه با رزرو قبلی امتحان کنید.

خدمات حمل‌ و نقل هتل جی ای اوشن

از مکان‌های دیدنی شهر دبی منطقه ساحلی جمیرا می‌باشد که دارای برج‌های بلند، کافه‌های شلوغ، چراغ‌های رنگارنگ، ساحل سفید و درخشان و قایق‌هایی که با سرعت روی آب حرکت می‌کنند، به این منطقه از گوشه و کنار دنیا مسافرانی سفر می‌کنند.
هتل لوکسی در کنار این ساحل محبوب وجود دارد، که به هتل جی ای اوشین ویو معروف است، تمامی اتاق‌ها دارای ظاهری شیک بوده و چشم اندازی رو به دریا دارند و بر سر راه چشم مسافران هیچ مانعی نیست.

خدمات حمل‌ و نقل هتل جی ای اوشن
بزرگترین چرخ فلک جهان چرخ و فلک عین دبی می‌باشد که درست در روبروی ساحل JBR قرار گرفته است و به خوبی از برخی اتاق‌های هتل قابل مشاهده می‌باشد، با روشن شدن چراغ‌های این چرخ و فلک می‌توانید، شاهد یکی از جذاب‌ترین تجربیات جهان از اتاق خودتان باشید.

قوانین هتل جی ای اوشن دبی

از ساعت ۱۵ تا ساعت ۱۲ بامداد زمان ورود به هتل می‌باشد و از ساعت ۱۲ بامداد تا ساعت ۱۲ زمان خروج است، برای اقامت کودکان در هتل هیچگونه محدودیت سنی وجود ندارد و در قیمت کل هزینه، تخت اضافه محاسبه نشده و در طول اقامت لازم است به صورت جداگانه پرداخت شود.
به اقامتگاه ورود حیوانات خانگی مجاز نمی‌باشد و تمامی مهمانان هنگام ورود لازم است، اصل گذرنامه خودشان را ارائه دهند.
برای سفر به دبی ابتدا باید نوع ویزای آن تعیین شود که هدف هر سفر، تعیین کننده نوع ویزا می‌باشد.
چنانچه به منظور لذت بردن از طبیعت و خرید کردن به دبی سفر می‌کنید، برای دریافت ویزای توریستی دبی باید اقدام شود، برای اقامت‌های ۱۰ روزه این ویزا صادر می‌شود و بر اساس مدت زمان اقامت ویزاهای دیگری نیز وجود دارد، ویزای توریستی یک ماهه دبی که با داشتن این ویزا می‌توانید به مدت ۱ تا ۳۰ روز در دبی اقامت داشته باشید.

قوانین هتل جی ای اوشن دبی
برای سفر به دبی کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و مدارک مورد نیاز را به آنها تحویل دهید، تمامی اقدامات لازم توسط آژانس با دقت انجام شده و هیچ مشکلی برای شما در طی سفر به وجود نخواهد آمد، این آژانس رضایت مشتریان را در اولویت قرار داده و سفری به یاد ماندنی را برای شما رقم می‌زند.
بر اساس انواع و همچنین مدت زمان اعتبار ویزاها هزینه متفاوت می‌باشد، هر سوالی که در این زمینه دارید، می‌توانید با کارشناسان آژانس در میان گذاشته و کارشناسان با دقت به تمامی سوالات پاسخگو خواهند بود.